BsWilku Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 100 pkt dla tego co pomorze... Jak przestawic ten punkt tam gdzie jest na rysunku... bo jesli animuje to zamiastu ruchu noga, to rusza mi sie cala gora :/ Nie wiem jak to nazwac, ale jak zmienic ten "punkt obrotu" z "to" do miejsca "tu" zdjecie http://img709.imageshack.us/img709/3714/blendx.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 Zrobić od początku poprawny kościec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BsWilku Napisano 20 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2010 Zrobić od początku poprawny kościec. a zeby nie robic od poczatku ? poza tym byly poprawne, ale glupi blend sam sobie od czasu do czasu zmienia wszystko jak i textury i inne dodatki... a w tym przypadku kosci... a taka odpowiedz sobioe sam moglm dac :P tylko ze nie mam czasu teraz i chcialem to poprostu odwrocic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 a zeby nie robic od poczatku ? poza tym byly poprawne, ale glupi blend sam sobie od czasu do czasu zmienia wszystko jak i textury i inne dodatki... a w tym przypadku kosci... a taka odpowiedz sobioe sam moglm dac :P tylko ze nie mam czasu teraz i chcialem to poprostu odwrocic Jeżeli ktoś twierdzi że coś martwego jest głupie to zwykle jest to użytkownik, np. komuś głupia piła ucięła rękę więc jest głupia. Trzeba znać program, wiedzieć jak działa. Bez tego nie ma sensu. Na przykład kwestia tego która kość jest główna? Wydaje mi się że na screenshocie jest to ostatnia kość prawej dolnej kończyny - a przynajmniej tam widnieje środek obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 a zeby nie robic od poczatku ? poza tym byly poprawne, ale glupi blend sam sobie od czasu do czasu zmienia wszystko jak i textury i inne dodatki... a w tym przypadku kosci... a taka odpowiedz sobioe sam moglm dac :P tylko ze nie mam czasu teraz i chcialem to poprostu odwrocic Blender na 100% sam nie zmienił - musiałeś to sam zrobić (wygląda tak jakbyś po prostu w złą stronę poustawiał kości przy tworzeniu - pewność byłaby gdybyś pokazał kości jako octahedron, a nie stick). OFC da się i w takim wypadku obracać w jakim punkcie Ci się podoba (ustawiasz kursor tam gdzie chcesz i ustawiasz pivot na 3d cursor), ale wygodniej jest po prostu robić dobrą armaturę ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 ... OFC da się i w takim wypadku obracać w jakim punkcie Ci się podoba (ustawiasz kursor tam gdzie chcesz i ustawiasz pivot na 3d cursor), ale wygodniej jest po prostu robić dobrą armaturę ;p Plus inaczej IK nie będzie poprawnie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=150609 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SkAi Napisano 20 Czerwiec 2010 Share Napisano 20 Czerwiec 2010 W edit mode odparentuj kość, naciśnij "s" potem -1 i przyparentuj spowrotem do biodra i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BsWilku Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2010 No i o takie odpowiedzi mi chodzilo, zamiast robic jak to pewien kolega powiedzial od nowa cala armature... Dzieki i pozdrawiam Temat zamkniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się