greg00 Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 (edytowane) Po paru miesiącach w końcu ukończone... W sumie to moja pierwsza w pełni ukończona praca. 6 lat podchodziłem żeby zrobić coś w 3ds Max'ie, no i marzenie spełnione :), czas przejść do kolejnych... (podziwiam i chylę czoło ludziom, którzy w tym pracują całe życie....) Edytowane 22 Czerwiec 2010 przez greg00
dac77 Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Ładny. Podoba mi się. Gdzie render w żółci?
zolwik Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 model bardzo ładny, ale renderowi chyba troche brakuje, myślę ze trochę za bardzo samochod jest na pierwszym planie. W sensie że obrazki kończą się praktycznie na równo z ujęciem samochodu. moja prośba: Jeśli możesz to podziel się siateczką bez MSa ;) z góry dzieki pozdrawiam
blinq Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Super! Bardzo mi się podoba. Czym renderowałeś?
Pawelkos Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Calkiem ladny model, tylko prezentacja mniej ladna, kadry troche ciasne i mogles pokombinowac troche z ustawieniem studia bo to malo ciekawe a szkoda bo moglo byc duzo lepiej
Berger Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Mi się jednak wydaję, że model dość krzywy (słupek, tylni zderzak), na masce dziwne jest to odbicie, nierówne.
greg00 Napisano 23 Czerwiec 2010 Autor Napisano 23 Czerwiec 2010 Ładny. Podoba mi się. Gdzie render w żółci? A to jest jakaś reguła, że musi być render w żółci? Aż tak bardzo w tym nie siedzę i nie wiedziałem, że tak trzeba :). Oprogramowanie to 3ds max i V-ray, nic więcej, w PS nic nie było poprawiane, już mi się nie chciało za bardzo. Co do siatki to domyślam się, że chodzi o siatkę samej karoserii, proszę bardzo: Wydaje mi się, że sam model jest dosyć równy, a te odbicia go trochę rzeczywiście zniekształcają. Ale nie chce mi się już nad tym siedzieć, jest jak jest i raczej lepiej nie będzie, bo strasznie spowalnia mi komputer praca nad tą sceną i miałem już tego dosyć.
Rekomendowane odpowiedzi