Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Majka zasypia snem wiecznym przy każdym sejwie.

Plik zapisuje poprawnie i przestaje odpowiadać. Wygląda na to, że jeden rdzeń obciążony jest procesem w 100%.

Pomaga tylko zamkniecie z taskmanagera.

 

Ktoś spotkał, widział, słyszał, zderzył się, rozwiązał taki problem?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 996
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Solucja!

 

Pomogło uruchomienie majki "as Administrator"..... albo kilka restartów ;)

Napisano

Ja to z M2010 mialem klopoty na roznych systemach.

Wlasnie przy zapisywaniu stawala w miejscu obciazając tylko jeden rdzen chociaz na ogol scene zapisywala poprawnie.

Zauwazylem ze dzieje się tak przy zapisywaniu scen gdzie jest duzo skomplikowanej geometrii.

Pomoglo chowanie części obiektow na ukrytych warstwach.

 

Kolejnym problemem bylo gubienie materialow przy robieniu roznych warstw renderingu.

Ktoregos razu kiedy to na glownej warstwie

zniknely wszystkie materialy i tekstury przyrzeklem sobie ze zmienie program .

I zmienilem, na maye 2011 ;)

Pozdrawiam

Napisano

gubienie materiałów przy kilku renderlayerach to problem, któy maja ma w standardzie od wielu lat. Ostatnio mnie to spotkało, przegrzebałem fora i okazuje się, że rozwiązania nie ma. Jak znikną Ci materiały po przeklikaniu się przez layery to masz przekopane. Ja zapisałem każdą warstwę do innego pliku, prawie jak w maxie ;) Mam zamiar potestować mayke 2011, żeby zobaczyć, czy ten problem się pojawia. Ale ie miałem kiedy.

Napisano

Mysie patysie, 90% problemów o których mówicie pojawia się przez UAC Windowsowe. Wejdźta sobie w msconfig->tools->change UAC Setting->launch i zjedźcie suwaczkiem na sam dół. Maya po prostu podczas pracy ostro szoruje po program filesach i my documents a te są zarządzane przez UAC a Maya to słabo kontroluje. Mam nadzieję że załatwi to Wam problemu pod Vistą i Windozą 7. Zmiana na 2011 pomogła bo naprawili obsługę UAC.

 

Niestety jednak znikające materiały na warstwach są innym błędem zwiazanym w jakiś kosmiczny sposób z linkowaniem świateł i itak się sporadycznie potrafi na scenach zaniedbanych pojawić.

 

Pozdrawiam,

M

Napisano

może i z problemem sejwa to i UAC pomoże, ale z render layerami to niestety nie. Problem jest w mayce od bardzo dawna.

Napisano

oj już się nie wymądrzaj ... itak Maya bije na głowę Maxa :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności