Skocz do zawartości

Maya2010 <-> windows7 Problem


asblaze

Rekomendowane odpowiedzi

Majka zasypia snem wiecznym przy każdym sejwie.

Plik zapisuje poprawnie i przestaje odpowiadać. Wygląda na to, że jeden rdzeń obciążony jest procesem w 100%.

Pomaga tylko zamkniecie z taskmanagera.

 

Ktoś spotkał, widział, słyszał, zderzył się, rozwiązał taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja to z M2010 mialem klopoty na roznych systemach.

Wlasnie przy zapisywaniu stawala w miejscu obciazając tylko jeden rdzen chociaz na ogol scene zapisywala poprawnie.

Zauwazylem ze dzieje się tak przy zapisywaniu scen gdzie jest duzo skomplikowanej geometrii.

Pomoglo chowanie części obiektow na ukrytych warstwach.

 

Kolejnym problemem bylo gubienie materialow przy robieniu roznych warstw renderingu.

Ktoregos razu kiedy to na glownej warstwie

zniknely wszystkie materialy i tekstury przyrzeklem sobie ze zmienie program .

I zmienilem, na maye 2011 ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gubienie materiałów przy kilku renderlayerach to problem, któy maja ma w standardzie od wielu lat. Ostatnio mnie to spotkało, przegrzebałem fora i okazuje się, że rozwiązania nie ma. Jak znikną Ci materiały po przeklikaniu się przez layery to masz przekopane. Ja zapisałem każdą warstwę do innego pliku, prawie jak w maxie ;) Mam zamiar potestować mayke 2011, żeby zobaczyć, czy ten problem się pojawia. Ale ie miałem kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysie patysie, 90% problemów o których mówicie pojawia się przez UAC Windowsowe. Wejdźta sobie w msconfig->tools->change UAC Setting->launch i zjedźcie suwaczkiem na sam dół. Maya po prostu podczas pracy ostro szoruje po program filesach i my documents a te są zarządzane przez UAC a Maya to słabo kontroluje. Mam nadzieję że załatwi to Wam problemu pod Vistą i Windozą 7. Zmiana na 2011 pomogła bo naprawili obsługę UAC.

 

Niestety jednak znikające materiały na warstwach są innym błędem zwiazanym w jakiś kosmiczny sposób z linkowaniem świateł i itak się sporadycznie potrafi na scenach zaniedbanych pojawić.

 

Pozdrawiam,

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności