Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Kolejny etap szlifowania umiejętności.

Po uporczywych walkach z kompem, wrzucam, możliwe że można by było coś jeszcze z tego wyciągnąć ale ze spełniło moje założenia (chyba) to kończę (miało być w miarę szybko, i w miarę komercyjnie). Jeśli starczy czasu to dojdą jeszcze nocne, podeszczowe rendery. Jak najbardziej mile widziane komentarze i krytyka.

dla formalności: max2011, vray, delikatny ps, lwf.

modele z 3 rendera: luzko, krzeslo, lezak = darmowe every.

 

cam1_small.jpg

 

cam2_small.jpg

 

cam3_small.jpg

 

cam4_small.jpg

 

hi resy:

hi1

hi2

hi3

hi4

pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Bardzo fajny temat. Kto jest architektem?

Niczego bym się nie czepiał poza kadrowaniem. Np. pierwsze ujęcie powinno być mocno wydłużone, żeby podkreślić proporcje budynku. Spokojnie mógłbyś poddać to większej obróbce w PSie. Jest dobrze, ale może być lepiej.

 

Jakby co to skasuję:

cam1small.jpg

Edytowane przez Kubaswielgus
Napisano

Bardzo fajne. Detale w stylu odprysków farby dodają smaku pracy :) Chociaż motor z 3 ujęcia mógłby się pojawić na dwóch pierwszych też. Bo troszeczke pusty ten pierwszy plan :)

 

Pozdr.

Dawid

Napisano

Hmm ciekawe faktycznie tylko moim zdaniem takie balkony i leżaki powinny być od strony jakiegoś podwórka, nie chciałbym wylegiwac się od strony ulicy z oczywistych względów.

Napisano

Blaszki na wypasie, bardzo fajne! Asfalt tez przyjemny, najslabiej wyglada beton w parterze.

Jesli chodzi o calosc to mam uczucie ze jest pustawo, moze chodzi o kadry...

Pracka z potencjalem!!

 

Pozdrawiam

Pawel

Napisano

ładnie, ale może jakioś złamać beton+ kolory blach większą ilością zieleni? na balkonach poustawiać drzewka donicowe, brakuje tutaj życia, materiał blach nie wybroni całej pracy.

 

ale jest on świetny;)

Napisano

właśnie bardzo fajnie, że jest tak czysto..a nie że matka z dzieckiem na pierwszym planie, kwiatki na balkonach i dresiarski SUV pod garażem...jak na wizkach deweloperskich....

uwaga co do kadrowania raczej słuszna za to :)

 

pzdr.

Napisano

jest fajnie, nic bym nie zmieniał - czyste fajne kadry - jedna z lepszych prac moim zdaniem ostatnio. Podoba mi się właśnie to że bez kilometrów kwadratowych trawników, sztucznej zieleni itp dało się przedstawić bardzo fajnie projekt.

 

Jedyna rzecz - na 1 obrazku w prawym górnym rogu niebo robi się szare z jakiegoś powodu.

Widok z góry najsłabszy, ale pozostałe nadrabiają mocno. Bardzo przyjemna praca do portfolio.

Napisano
właśnie bardzo fajnie, że jest tak czysto..a nie że matka z dzieckiem na pierwszym planie, kwiatki na balkonach i dresiarski SUV pod garażem...jak na wizkach deweloperskich....

uwaga co do kadrowania raczej słuszna za to :)

 

pzdr.

 

Może w twoim wyobrażeniu by stała "baba z dzieckiem" i dresiarski suw ale w moim nie hehe.

Gość fishinthewater
Napisano

fajowa pracka! nic bym nie dodawal i nie zmienial.

Pozdrawiam.

Napisano

Architekt: http://www.rearquitectura.cl/loftsyungay2/index.php (jak mogłem zapomnieć?)

Kubaswielgus: nice postpro, widzę ze wydostałeś ciepłe barwy z asfaltu a specjalnie je schłodziłem :) pyzatym nie chciałem żeby obraz był przesycony kontrastem i przegięte postem.

chudy: motor miał być na pierwszym shoocie nawet zrobilem render ale bardzo odciągał uwage od budynku, na drugim za to jest tylko kadr go nie pokazuje a nie chciałem go przestawiać, w sumie mogłem no ale... (jeśli energii starczy to przysiądę do tego poraz kolejny

blanki: balkony w oryginale są od strony ulicy z widokiem na stare domy i port więc nie ciekawie raczej.

Simonhc beton w parterze = chodnik?, owszem pustawo brakło mi ramu. Ale mysle ze to przez zbyt duże tekstury i niepotrzebne modele w środku których i tak nie widać, powinienembyl się skupić na zewnętrznej części w dzień a modele wnętrza do nocnych renderów... kadry kadry kadry, zawsze mam z nimi problemy

Xiz0r : „złamać beton+ kolory blach większą ilością zieleni?” – nie kumam… „drzewka donicowe” miałem stawiać, ale brakło ramu, wygląda na to ze będę musial powalczyć z wielkością tekstur

Thx, nie spodziewałem się tak dobrego przyjęcia:)

 

tataj troche faktów... moze kogoś zainteresują

2 beuty, jeden stary test, drzewka i pare shootów z viewportu

http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/1.jpg

http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/2.jpg

http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/blachy.jpg

http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/street.jpg

http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/city1.png

http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/city2.png

Napisano

Rzut z góry? A po co :P ? (nie chce mi się odpalać sceny bo to całe 10 minut czekania :P) świecone vray Sun + vray dome light z domowej roboty hdr-ką na bazie 360-ki nieba z cgtextures.com, zapisywane do tifa na 32 bity ( nie wiem po co… chyba tylko żeby mi się dysk zapchał :D) , LWF jak już wspomniałem, irr map (medium) + lc na 1000, + wyrenderwowane dodatkowe kanały np. diffuse żeby sobie nasycenie kolorem w poście podkręcić, i pare innych. Na asfalcie vraydisp, material asfaltu zbudowany na compositach. I to chyba tyle z istotniejszych rzeczy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności