Napisano 28 Czerwiec 201014 l Witam. Kolejny etap szlifowania umiejętności. Po uporczywych walkach z kompem, wrzucam, możliwe że można by było coś jeszcze z tego wyciągnąć ale ze spełniło moje założenia (chyba) to kończę (miało być w miarę szybko, i w miarę komercyjnie). Jeśli starczy czasu to dojdą jeszcze nocne, podeszczowe rendery. Jak najbardziej mile widziane komentarze i krytyka. dla formalności: max2011, vray, delikatny ps, lwf. modele z 3 rendera: luzko, krzeslo, lezak = darmowe every. hi resy: hi1 hi2 hi3 hi4 pozdrawiam.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Bardzo fajny temat. Kto jest architektem? Niczego bym się nie czepiał poza kadrowaniem. Np. pierwsze ujęcie powinno być mocno wydłużone, żeby podkreślić proporcje budynku. Spokojnie mógłbyś poddać to większej obróbce w PSie. Jest dobrze, ale może być lepiej. Jakby co to skasuję: Edytowane 28 Czerwiec 201014 l przez Kubaswielgus
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Bardzo fajna pracka. Faktycznie Kuba pokazał co można jeszcze z niej wyciągnąć, a można troszkę koloru jeszcze z tego wydostać, ale i tak jest super. :) Sz.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Bardzo fajne. Detale w stylu odprysków farby dodają smaku pracy :) Chociaż motor z 3 ujęcia mógłby się pojawić na dwóch pierwszych też. Bo troszeczke pusty ten pierwszy plan :) Pozdr. Dawid
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Hmm ciekawe faktycznie tylko moim zdaniem takie balkony i leżaki powinny być od strony jakiegoś podwórka, nie chciałbym wylegiwac się od strony ulicy z oczywistych względów.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l Blaszki na wypasie, bardzo fajne! Asfalt tez przyjemny, najslabiej wyglada beton w parterze. Jesli chodzi o calosc to mam uczucie ze jest pustawo, moze chodzi o kadry... Pracka z potencjalem!! Pozdrawiam Pawel
Napisano 28 Czerwiec 201014 l ładnie, ale może jakioś złamać beton+ kolory blach większą ilością zieleni? na balkonach poustawiać drzewka donicowe, brakuje tutaj życia, materiał blach nie wybroni całej pracy. ale jest on świetny;)
Napisano 28 Czerwiec 201014 l właśnie bardzo fajnie, że jest tak czysto..a nie że matka z dzieckiem na pierwszym planie, kwiatki na balkonach i dresiarski SUV pod garażem...jak na wizkach deweloperskich.... uwaga co do kadrowania raczej słuszna za to :) pzdr.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l jest fajnie, nic bym nie zmieniał - czyste fajne kadry - jedna z lepszych prac moim zdaniem ostatnio. Podoba mi się właśnie to że bez kilometrów kwadratowych trawników, sztucznej zieleni itp dało się przedstawić bardzo fajnie projekt. Jedyna rzecz - na 1 obrazku w prawym górnym rogu niebo robi się szare z jakiegoś powodu. Widok z góry najsłabszy, ale pozostałe nadrabiają mocno. Bardzo przyjemna praca do portfolio.
Napisano 28 Czerwiec 201014 l właśnie bardzo fajnie, że jest tak czysto..a nie że matka z dzieckiem na pierwszym planie, kwiatki na balkonach i dresiarski SUV pod garażem...jak na wizkach deweloperskich.... uwaga co do kadrowania raczej słuszna za to :) pzdr. Może w twoim wyobrażeniu by stała "baba z dzieckiem" i dresiarski suw ale w moim nie hehe.
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor Architekt: http://www.rearquitectura.cl/loftsyungay2/index.php (jak mogłem zapomnieć?) Kubaswielgus: nice postpro, widzę ze wydostałeś ciepłe barwy z asfaltu a specjalnie je schłodziłem :) pyzatym nie chciałem żeby obraz był przesycony kontrastem i przegięte postem. chudy: motor miał być na pierwszym shoocie nawet zrobilem render ale bardzo odciągał uwage od budynku, na drugim za to jest tylko kadr go nie pokazuje a nie chciałem go przestawiać, w sumie mogłem no ale... (jeśli energii starczy to przysiądę do tego poraz kolejny blanki: balkony w oryginale są od strony ulicy z widokiem na stare domy i port więc nie ciekawie raczej. Simonhc beton w parterze = chodnik?, owszem pustawo brakło mi ramu. Ale mysle ze to przez zbyt duże tekstury i niepotrzebne modele w środku których i tak nie widać, powinienembyl się skupić na zewnętrznej części w dzień a modele wnętrza do nocnych renderów... kadry kadry kadry, zawsze mam z nimi problemy Xiz0r : „złamać beton+ kolory blach większą ilością zieleni?” – nie kumam… „drzewka donicowe” miałem stawiać, ale brakło ramu, wygląda na to ze będę musial powalczyć z wielkością tekstur Thx, nie spodziewałem się tak dobrego przyjęcia:) tataj troche faktów... moze kogoś zainteresują 2 beuty, jeden stary test, drzewka i pare shootów z viewportu http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/1.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/2.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/blachy.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/street.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/city1.png http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/city2.png
Napisano 29 Czerwiec 201014 l darknaner fajny klimat bez przepychu drzewek itp... dla mnie 5+ opowiedz coś więcej, czym doświetlałeś? Może rzut z góry pokaż? Pozdrawiam Ivan
Napisano 29 Czerwiec 201014 l I teraz wychodzi jak mało osób tutaj czyta serwisy warte uwagi, zamiast siedzieć na demotach całymi dniami. xD http://www.contemporist.com/2010/03/31/lofts-yungay-ii-by-rearquitectura/ Sz.
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Fajne choć za zimne. Ciekawe jak ci wyjdą nocne. pressenter - popsułeś wszystko pokazując foto
Napisano 29 Czerwiec 201014 l Autor Rzut z góry? A po co :P ? (nie chce mi się odpalać sceny bo to całe 10 minut czekania :P) świecone vray Sun + vray dome light z domowej roboty hdr-ką na bazie 360-ki nieba z cgtextures.com, zapisywane do tifa na 32 bity ( nie wiem po co… chyba tylko żeby mi się dysk zapchał :D) , LWF jak już wspomniałem, irr map (medium) + lc na 1000, + wyrenderwowane dodatkowe kanały np. diffuse żeby sobie nasycenie kolorem w poście podkręcić, i pare innych. Na asfalcie vraydisp, material asfaltu zbudowany na compositach. I to chyba tyle z istotniejszych rzeczy.