darknaner Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Witam. Kolejny etap szlifowania umiejętności. Po uporczywych walkach z kompem, wrzucam, możliwe że można by było coś jeszcze z tego wyciągnąć ale ze spełniło moje założenia (chyba) to kończę (miało być w miarę szybko, i w miarę komercyjnie). Jeśli starczy czasu to dojdą jeszcze nocne, podeszczowe rendery. Jak najbardziej mile widziane komentarze i krytyka. dla formalności: max2011, vray, delikatny ps, lwf. modele z 3 rendera: luzko, krzeslo, lezak = darmowe every. hi resy: hi1 hi2 hi3 hi4 pozdrawiam.
Kubaswielgus Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 (edytowane) Bardzo fajny temat. Kto jest architektem? Niczego bym się nie czepiał poza kadrowaniem. Np. pierwsze ujęcie powinno być mocno wydłużone, żeby podkreślić proporcje budynku. Spokojnie mógłbyś poddać to większej obróbce w PSie. Jest dobrze, ale może być lepiej. Jakby co to skasuję: Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez Kubaswielgus
pressenter Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Bardzo fajna pracka. Faktycznie Kuba pokazał co można jeszcze z niej wyciągnąć, a można troszkę koloru jeszcze z tego wydostać, ale i tak jest super. :) Sz.
chudy Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Bardzo fajne. Detale w stylu odprysków farby dodają smaku pracy :) Chociaż motor z 3 ujęcia mógłby się pojawić na dwóch pierwszych też. Bo troszeczke pusty ten pierwszy plan :) Pozdr. Dawid
bbandi Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Hmm ciekawe faktycznie tylko moim zdaniem takie balkony i leżaki powinny być od strony jakiegoś podwórka, nie chciałbym wylegiwac się od strony ulicy z oczywistych względów.
simonhc Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Blaszki na wypasie, bardzo fajne! Asfalt tez przyjemny, najslabiej wyglada beton w parterze. Jesli chodzi o calosc to mam uczucie ze jest pustawo, moze chodzi o kadry... Pracka z potencjalem!! Pozdrawiam Pawel
Orangegraphics Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 ładnie, ale może jakioś złamać beton+ kolory blach większą ilością zieleni? na balkonach poustawiać drzewka donicowe, brakuje tutaj życia, materiał blach nie wybroni całej pracy. ale jest on świetny;)
maciekG Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 właśnie bardzo fajnie, że jest tak czysto..a nie że matka z dzieckiem na pierwszym planie, kwiatki na balkonach i dresiarski SUV pod garażem...jak na wizkach deweloperskich.... uwaga co do kadrowania raczej słuszna za to :) pzdr.
Loki Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 jest fajnie, nic bym nie zmieniał - czyste fajne kadry - jedna z lepszych prac moim zdaniem ostatnio. Podoba mi się właśnie to że bez kilometrów kwadratowych trawników, sztucznej zieleni itp dało się przedstawić bardzo fajnie projekt. Jedyna rzecz - na 1 obrazku w prawym górnym rogu niebo robi się szare z jakiegoś powodu. Widok z góry najsłabszy, ale pozostałe nadrabiają mocno. Bardzo przyjemna praca do portfolio.
bbandi Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 właśnie bardzo fajnie, że jest tak czysto..a nie że matka z dzieckiem na pierwszym planie, kwiatki na balkonach i dresiarski SUV pod garażem...jak na wizkach deweloperskich.... uwaga co do kadrowania raczej słuszna za to :) pzdr. Może w twoim wyobrażeniu by stała "baba z dzieckiem" i dresiarski suw ale w moim nie hehe.
Gość fishinthewater Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 fajowa pracka! nic bym nie dodawal i nie zmienial. Pozdrawiam.
darknaner Napisano 29 Czerwiec 2010 Autor Napisano 29 Czerwiec 2010 Architekt: http://www.rearquitectura.cl/loftsyungay2/index.php (jak mogłem zapomnieć?) Kubaswielgus: nice postpro, widzę ze wydostałeś ciepłe barwy z asfaltu a specjalnie je schłodziłem :) pyzatym nie chciałem żeby obraz był przesycony kontrastem i przegięte postem. chudy: motor miał być na pierwszym shoocie nawet zrobilem render ale bardzo odciągał uwage od budynku, na drugim za to jest tylko kadr go nie pokazuje a nie chciałem go przestawiać, w sumie mogłem no ale... (jeśli energii starczy to przysiądę do tego poraz kolejny blanki: balkony w oryginale są od strony ulicy z widokiem na stare domy i port więc nie ciekawie raczej. Simonhc beton w parterze = chodnik?, owszem pustawo brakło mi ramu. Ale mysle ze to przez zbyt duże tekstury i niepotrzebne modele w środku których i tak nie widać, powinienembyl się skupić na zewnętrznej części w dzień a modele wnętrza do nocnych renderów... kadry kadry kadry, zawsze mam z nimi problemy Xiz0r : „złamać beton+ kolory blach większą ilością zieleni?” – nie kumam… „drzewka donicowe” miałem stawiać, ale brakło ramu, wygląda na to ze będę musial powalczyć z wielkością tekstur Thx, nie spodziewałem się tak dobrego przyjęcia:) tataj troche faktów... moze kogoś zainteresują 2 beuty, jeden stary test, drzewka i pare shootów z viewportu http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/1.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/2.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/blachy.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/street.jpg http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/city1.png http://naner.m-host.pl/pliki/3d/loft/no_post/city2.png
jlidesign Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 darknaner fajny klimat bez przepychu drzewek itp... dla mnie 5+ opowiedz coś więcej, czym doświetlałeś? Może rzut z góry pokaż? Pozdrawiam Ivan
pressenter Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 I teraz wychodzi jak mało osób tutaj czyta serwisy warte uwagi, zamiast siedzieć na demotach całymi dniami. xD http://www.contemporist.com/2010/03/31/lofts-yungay-ii-by-rearquitectura/ Sz.
Tores Napisano 29 Czerwiec 2010 Napisano 29 Czerwiec 2010 Fajne choć za zimne. Ciekawe jak ci wyjdą nocne. pressenter - popsułeś wszystko pokazując foto
darknaner Napisano 29 Czerwiec 2010 Autor Napisano 29 Czerwiec 2010 Rzut z góry? A po co :P ? (nie chce mi się odpalać sceny bo to całe 10 minut czekania :P) świecone vray Sun + vray dome light z domowej roboty hdr-ką na bazie 360-ki nieba z cgtextures.com, zapisywane do tifa na 32 bity ( nie wiem po co… chyba tylko żeby mi się dysk zapchał :D) , LWF jak już wspomniałem, irr map (medium) + lc na 1000, + wyrenderwowane dodatkowe kanały np. diffuse żeby sobie nasycenie kolorem w poście podkręcić, i pare innych. Na asfalcie vraydisp, material asfaltu zbudowany na compositach. I to chyba tyle z istotniejszych rzeczy.
Rekomendowane odpowiedzi