Smoku Napisano 21 Grudzień 2010 Napisano 21 Grudzień 2010 Model jest ok, ale materiał tej podstawki jest be. mapowanie na tym kręgu się rozjechało w pionie, natomiast podłoże to tarka do sera? Bo na pierwszym renderze takie sprawia wrażenie :P
illusion Napisano 21 Grudzień 2010 Napisano 21 Grudzień 2010 Fajny pomysł z z tymi ustawieniami. Jak dla mnie to mega wysokie parametry masz ustawione. Ja zwykle renderuję końcowe przy medium i o ok. połowe mniejszych ustawieniach. Model bardzo ciekawy i dużo mógłbyś pokazać, powalcz jeszcze z prezentacją, tak myślę. Pzdr.
Godzil Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Ach ta nieszczęsna podstawka :] Mógłby stać na białym studio nawet, lekko skręcone koła i git IMO, ujęcie 2 nie podoba mi sie ze względu na ustawienie kamery. Ale fajnie że jest otwarta kabinka. Zawsze uważałem że te karabiny psują wizerunek batmobilu, szkoda że je dodałeś :P Lakier wyszedł ekstra według mnie, opony bardziej bym zmatowił, tak jak i szybę, nie była ona z tego co pamiętam tak przeźroczysta. I cóż to za taki cienki, biały paseczek na kierunkowskazie? Ustawienia mega, chyba nigdy nic w tak dużych nie renderowałem :O :) Ogólne wrażenie jest świetne :] Pozdrawiam!
4lepy Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Napisano 22 Grudzień 2010 Dzieki za opinie :) No wiec tak, miała byc scenka ale po kilku próbach stwierdziłem ze na razie nie ma to sensu, wiec jest podstawka pod model. W jaskini stoi on właśnie na takiej okrągłej blasze ryflowanej :P Ta blacha to jest ten materiał http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=2461 , piszecie ze ustawienia renderu są wysokie wiec czemu mi to wyszło tak paskudnie ?:D Na światłe biała kreska to jakiś błąd po nałożeniu bumpa(jak robicie reflektory ze wygladaj jakby bump byl w srodku a z zewnatrz wyglada na gladkie?) szybę chciałem zrobić inna ale nie wyszło :D Proszę o kolejne rady i poleci render bez pistoletów ;)
illusion Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Nie w ustawieniach renderingu siła renderu, dużo zależy od kompozycji samej sceny i materiałów/ światła. To chyba po prostu trzeba wyćwiczyć, poczytać, itd. Miałem gdzieś tutka o fajnym studio, jak znajdę to podrzucę. Co do lamp, to może tutaj znajdziesz coś ciekawego, nie wgryzałem się, dla mnie jeszcze nie ten etap, ale spróbuj: http://www.dmmultimedia.com/3dtips_04.htm
bbandi Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Nieee, nie chcemy batmobila zabawki:) zrób jaką mroczną scenke, tło podłoże ile to czasu może zająć skoro taki model zrobiłeś?
4lepy Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 scena bedzie jak sie nucze roic materialy ;) Wszaelkie tutki ciekawe mile widziane(mapowanie, render, studio) Jest jeszcze opcja render/setings i tam jest zakladka disp moze tam cos z ta podstawka sie powalczy? :D Dzieki wszystkim i wesolych swiat ;)
4lepy Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 Witam. Ostatnio znalazłem sobie taki "statek" http://jamesngart.com/imperialairship.html no i zaczolem sobie go pomalu dlubac. Plan ogolny jest taki, coby go tym razem doprowadzic do dzialu finisched works ;) Jeśli ktoś ma uwagi na tym etapie to śmiało pisać, jeśli ktoś interesuje się steampunkiem(bo to ponoć ta konwencja jest ;) ) i ma jakieś ciekawe refki które można by wykorzystać, byłbym bardzo wdzięczny. A tyle mam do tej pory :P
bbandi Napisano 6 Styczeń 2011 Napisano 6 Styczeń 2011 No ciekawe wyzwanie, póki co fajnie, fajna dachówka:) powinna być chyba jeszcze w poziomie podzielona (koncept).
4lepy Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 w poziomie tez jest podzielona ;) a wie ktoś może jak taka dachówkę się układa w takich kontach? :D bo jakoś znaleźć nie mogę.
Moonred Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 (edytowane) mam nadzieję że pomocne to będzie ;> Ewentualnie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Himejijou_castle_grounds.jpg Edytowane 7 Styczeń 2011 przez Moonred
4lepy Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 (edytowane) No cos w ten desen wlasnie chyba trzeba zrobic. A na zdjeciach ktore widzialem to albo nie ma takiego konta albo jest nie z tej strony co pokazuje zdjecie :D /edit maly upek Edytowane 7 Styczeń 2011 przez 4lepy
4lepy Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Napisano 12 Styczeń 2011 Cos pomału czuje, ze mnie kapke poniosla fantazja, ze sie na to porwalem :D
4lepy Napisano 2 Luty 2011 Autor Napisano 2 Luty 2011 Witam ponownie :) Zacząłem trochę bawić się mapowaniem i materiałami, jakoś mi to słabo idzie na razie :P Jak ja nienawidzę tych daszków :D Jeśli ktoś miałby pomysł z czego zrobić poszycie tego statku i tego żółtego smoka byłbym wdzięczny. bo jakoś nie mogę wykombinować co to może być ;) I proszę się nie krepować tylko wytykać błędy i beznadzieje, bo po to założyłem ten watek ;) A co to się porobiło na imageshack ze mi obrazki skaluje do 800*600? czy coś złe robię? :D
GrześDuro Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Poszycie moglbyś zrobić np. z niestarannie ponitowanych arkuszy grubego metalu. Jezeli zas chodzi o cały model to jest zbudowany z elementow skrajnie małych lub wielgaśnych(łeb smoka - okno)(wyrąbisty silnik z prawej - malutki balkonik) przez co wydaje sie ze statek pasuje do filmu o guliwerze(malutcy pasażerowe). Jak widać na refce proporcje są z goła inne(lepiej zbalansowane).
Ania Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Daszki będą lepiej wyglądać jak lekko(!) zróżnicujesz kolor niektórych, i ewentualnie powykrzywiasz niektóre. Powtarza się tekstura betonu na tym budynku z tyłu. No i beton na takim statku? Tekstura kominów jest za duża. Na głównym ujęciu jest dobrze, ale na zbliżeniu brakuje jakiejś mniejsze struktury na niej.
4lepy Napisano 4 Luty 2011 Autor Napisano 4 Luty 2011 Dzięki wszystkim za odpowiedz. Co do do daszkow to sa one juz jako proxy wstawione bo komp już nie dawal rady. No i teraz pytanie czy da się takie proxy teraz zmapować jeszcze coby dodać drogi kanał uv? Ewentualnie jak inaczej zróżnicować kolor tej dachówki? Co do betonu to tak jakoś mi to z konceptu wynikło, beton i stal i coś żółtego z czego wykonany jest smok :D
Dobrotek Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 No to poudaję małego górnika :D 4lepy - możesz daszki zróżnicować nakładając (nie wiem jak w 3dsmaxie, ale opisuję jakbym zrobił w Blenderze) teksturę proceduralną (np clouds) o baaardzo małych skokach między ciemnym szarym i jasnym szarym i małych turbulencjach, tryb krycia na overlay ;)
Zernat Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 Według mnie idzie bardzo fajnie :) Muszisz tylko dodać lekko detalu to będzie esktra. A tak BTW. to mógłbyś się podzielić materiałem komina ? xD
thecrev Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 Materiał smoka wygląda jak kupa :D może zrób go z desek (nałóż texturke)
Sinnerslayer Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Materiał smoka wygląda jak kupa :D może zrób go z desek (nałóż texturke) e tam z desek. ZŁOTY ma być! propnuję matowy gold: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?q=gold&Submit=Search to: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=2522 lub to: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1987 ten sam materiał na zwieńczenia dachów i różne zółte detale jak rogate twarze na głównych silnikach itd. polerowany złoty to chyba byłaby przesada. świetna robota! jestem pod wrażeniem twoich postępów.
4lepy Napisano 23 Maj 2011 Autor Napisano 23 Maj 2011 Dzięki za komentarze :D "trochu" odpuściłem ten model bo robię/uczę się czego innego, ale wskazówki na pewno się kiedyś przydadzą ;)
Zernat Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Kurde, szkoda wielka że nie chcesz teraz go kończyć, chciałem zobaczyć wersję finalną :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się