Napisano 21 Grudzień 201014 l Model jest ok, ale materiał tej podstawki jest be. mapowanie na tym kręgu się rozjechało w pionie, natomiast podłoże to tarka do sera? Bo na pierwszym renderze takie sprawia wrażenie :P
Napisano 21 Grudzień 201014 l Fajny pomysł z z tymi ustawieniami. Jak dla mnie to mega wysokie parametry masz ustawione. Ja zwykle renderuję końcowe przy medium i o ok. połowe mniejszych ustawieniach. Model bardzo ciekawy i dużo mógłbyś pokazać, powalcz jeszcze z prezentacją, tak myślę. Pzdr.
Napisano 22 Grudzień 201014 l Ach ta nieszczęsna podstawka :] Mógłby stać na białym studio nawet, lekko skręcone koła i git IMO, ujęcie 2 nie podoba mi sie ze względu na ustawienie kamery. Ale fajnie że jest otwarta kabinka. Zawsze uważałem że te karabiny psują wizerunek batmobilu, szkoda że je dodałeś :P Lakier wyszedł ekstra według mnie, opony bardziej bym zmatowił, tak jak i szybę, nie była ona z tego co pamiętam tak przeźroczysta. I cóż to za taki cienki, biały paseczek na kierunkowskazie? Ustawienia mega, chyba nigdy nic w tak dużych nie renderowałem :O :) Ogólne wrażenie jest świetne :] Pozdrawiam!
Napisano 22 Grudzień 201014 l Autor Dzieki za opinie :) No wiec tak, miała byc scenka ale po kilku próbach stwierdziłem ze na razie nie ma to sensu, wiec jest podstawka pod model. W jaskini stoi on właśnie na takiej okrągłej blasze ryflowanej :P Ta blacha to jest ten materiał http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=2461 , piszecie ze ustawienia renderu są wysokie wiec czemu mi to wyszło tak paskudnie ?:D Na światłe biała kreska to jakiś błąd po nałożeniu bumpa(jak robicie reflektory ze wygladaj jakby bump byl w srodku a z zewnatrz wyglada na gladkie?) szybę chciałem zrobić inna ale nie wyszło :D Proszę o kolejne rady i poleci render bez pistoletów ;)
Napisano 22 Grudzień 201014 l Nie w ustawieniach renderingu siła renderu, dużo zależy od kompozycji samej sceny i materiałów/ światła. To chyba po prostu trzeba wyćwiczyć, poczytać, itd. Miałem gdzieś tutka o fajnym studio, jak znajdę to podrzucę. Co do lamp, to może tutaj znajdziesz coś ciekawego, nie wgryzałem się, dla mnie jeszcze nie ten etap, ale spróbuj: http://www.dmmultimedia.com/3dtips_04.htm
Napisano 22 Grudzień 201014 l Nieee, nie chcemy batmobila zabawki:) zrób jaką mroczną scenke, tło podłoże ile to czasu może zająć skoro taki model zrobiłeś?
Napisano 23 Grudzień 201014 l Autor scena bedzie jak sie nucze roic materialy ;) Wszaelkie tutki ciekawe mile widziane(mapowanie, render, studio) Jest jeszcze opcja render/setings i tam jest zakladka disp moze tam cos z ta podstawka sie powalczy? :D Dzieki wszystkim i wesolych swiat ;)
Napisano 6 Styczeń 201114 l Autor Witam. Ostatnio znalazłem sobie taki "statek" http://jamesngart.com/imperialairship.html no i zaczolem sobie go pomalu dlubac. Plan ogolny jest taki, coby go tym razem doprowadzic do dzialu finisched works ;) Jeśli ktoś ma uwagi na tym etapie to śmiało pisać, jeśli ktoś interesuje się steampunkiem(bo to ponoć ta konwencja jest ;) ) i ma jakieś ciekawe refki które można by wykorzystać, byłbym bardzo wdzięczny. A tyle mam do tej pory :P
Napisano 6 Styczeń 201114 l No ciekawe wyzwanie, póki co fajnie, fajna dachówka:) powinna być chyba jeszcze w poziomie podzielona (koncept).
Napisano 6 Styczeń 201114 l Autor w poziomie tez jest podzielona ;) a wie ktoś może jak taka dachówkę się układa w takich kontach? :D bo jakoś znaleźć nie mogę.
Napisano 7 Styczeń 201114 l mam nadzieję że pomocne to będzie ;> Ewentualnie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Himejijou_castle_grounds.jpg Edytowane 7 Styczeń 201114 l przez Moonred
Napisano 7 Styczeń 201114 l Autor No cos w ten desen wlasnie chyba trzeba zrobic. A na zdjeciach ktore widzialem to albo nie ma takiego konta albo jest nie z tej strony co pokazuje zdjecie :D /edit maly upek Edytowane 7 Styczeń 201114 l przez 4lepy
Napisano 12 Styczeń 201114 l Autor Cos pomału czuje, ze mnie kapke poniosla fantazja, ze sie na to porwalem :D
Napisano 2 Luty 201114 l Autor Witam ponownie :) Zacząłem trochę bawić się mapowaniem i materiałami, jakoś mi to słabo idzie na razie :P Jak ja nienawidzę tych daszków :D Jeśli ktoś miałby pomysł z czego zrobić poszycie tego statku i tego żółtego smoka byłbym wdzięczny. bo jakoś nie mogę wykombinować co to może być ;) I proszę się nie krepować tylko wytykać błędy i beznadzieje, bo po to założyłem ten watek ;) A co to się porobiło na imageshack ze mi obrazki skaluje do 800*600? czy coś złe robię? :D
Napisano 3 Luty 201114 l Poszycie moglbyś zrobić np. z niestarannie ponitowanych arkuszy grubego metalu. Jezeli zas chodzi o cały model to jest zbudowany z elementow skrajnie małych lub wielgaśnych(łeb smoka - okno)(wyrąbisty silnik z prawej - malutki balkonik) przez co wydaje sie ze statek pasuje do filmu o guliwerze(malutcy pasażerowe). Jak widać na refce proporcje są z goła inne(lepiej zbalansowane).
Napisano 3 Luty 201114 l Daszki będą lepiej wyglądać jak lekko(!) zróżnicujesz kolor niektórych, i ewentualnie powykrzywiasz niektóre. Powtarza się tekstura betonu na tym budynku z tyłu. No i beton na takim statku? Tekstura kominów jest za duża. Na głównym ujęciu jest dobrze, ale na zbliżeniu brakuje jakiejś mniejsze struktury na niej.
Napisano 4 Luty 201114 l Autor Dzięki wszystkim za odpowiedz. Co do do daszkow to sa one juz jako proxy wstawione bo komp już nie dawal rady. No i teraz pytanie czy da się takie proxy teraz zmapować jeszcze coby dodać drogi kanał uv? Ewentualnie jak inaczej zróżnicować kolor tej dachówki? Co do betonu to tak jakoś mi to z konceptu wynikło, beton i stal i coś żółtego z czego wykonany jest smok :D
Napisano 21 Maj 201113 l No to poudaję małego górnika :D 4lepy - możesz daszki zróżnicować nakładając (nie wiem jak w 3dsmaxie, ale opisuję jakbym zrobił w Blenderze) teksturę proceduralną (np clouds) o baaardzo małych skokach między ciemnym szarym i jasnym szarym i małych turbulencjach, tryb krycia na overlay ;)
Napisano 22 Maj 201113 l Według mnie idzie bardzo fajnie :) Muszisz tylko dodać lekko detalu to będzie esktra. A tak BTW. to mógłbyś się podzielić materiałem komina ? xD
Napisano 23 Maj 201113 l Materiał smoka wygląda jak kupa :D może zrób go z desek (nałóż texturke) e tam z desek. ZŁOTY ma być! propnuję matowy gold: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?q=gold&Submit=Search to: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=2522 lub to: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1987 ten sam materiał na zwieńczenia dachów i różne zółte detale jak rogate twarze na głównych silnikach itd. polerowany złoty to chyba byłaby przesada. świetna robota! jestem pod wrażeniem twoich postępów.
Napisano 23 Maj 201113 l Autor Dzięki za komentarze :D "trochu" odpuściłem ten model bo robię/uczę się czego innego, ale wskazówki na pewno się kiedyś przydadzą ;)
Napisano 28 Maj 201113 l Kurde, szkoda wielka że nie chcesz teraz go kończyć, chciałem zobaczyć wersję finalną :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto