freeqstyler Napisano 14 Lipiec 2010 Share Napisano 14 Lipiec 2010 Scena przygotowywana swego czasu na konkurs na blender.pl, ale ledwo ją zacząłem i z paromiesięcznym poślizgiem dokańczam. W skrócie - robot górniczy nawalił i pojawia się poważny problem. Koncept: I to co jest zrobione: Stan faktyczny jest taki, że widoczne 6 nóg nie istnieje (pracuje na jednym segmencie i połączyłem dla zobrazowania przyszłej wielkości i kształtu) Za to napęd jest gotowy do rigu i noga też już się kończy. Jaskółki latają nisko, teksturowanie zapowiada się ciężko. Całość tworzona w Blenderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 14 Lipiec 2010 Share Napisano 14 Lipiec 2010 Jeśli ten robot ma spadać w dół szybu powinien być trochę zniszczony, wyłamałbym mu kilka nóg, nieco "rozbebeszył". Teksturowaniem przejmowałbym się na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 14 Lipiec 2010 Share Napisano 14 Lipiec 2010 podoba sie super detal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pabulo Napisano 14 Lipiec 2010 Share Napisano 14 Lipiec 2010 zacząłes mocarnie tylko nie wiem czy ten robot powinien spadać tak całkiem do góry nogami.. to mu odbiera troche skali. Małe przedmioty tak lubią sobie wirować w ruchu. Takie wielkie usrojstwa zwykle spadają bardziej dostojnie. Zresztą jeśli to jakiś szyb to zanim by sie obrócił o 180 zostałaby z niego kula pogietego złomu wg mnie. Zakładając że w ogóle dobrze to widze na tym etapie Detal super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeqstyler Napisano 19 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2010 (edytowane) Update, model nogi niemal skończony, dojdą tylko węże w paru miejscach (przy siłownikach i między 1 i 2 członem). Doszedł też rig tego co jest, chyba najciekawszą częścią są drivery na 1 członie: Jeszcze rzut oka na siatkę: I renderek dla zabawy i pokazania zmian w modelu: @mookie: w zniszczenia prawdopodobnie się pobawię, ale później. @pabulo: jeżeli "odpadł" od ściany to mógł się w ten sposób obrócić, specjalnie się nie tłukąc (poza tym cała scenka będzie trochę z przymrużeniem oka, jak nietrudno się domyślić). Edytowane 19 Lipiec 2010 przez freeqstyler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 19 Lipiec 2010 Share Napisano 19 Lipiec 2010 Witac, przyznam, ze robi wrazenie. wyglada bardzo fajnie. Nie znam sie na gornictwie, ale nie robi on wrazenia maszyny gorniczej. sztolnie sa z regoly dosc waskie, ogolnie te maszyny gornicze sa bardzo mocno zbite i maja ksztalt parowy: ]. Ty spewnoscia masz robota, ale czy on jest gorniczy? Przemysl jeszcze koncepcje. Przynajmniej w moim odczuciu to sie nie klei. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tweester Napisano 19 Lipiec 2010 Share Napisano 19 Lipiec 2010 Przemysl jeszcze koncepcje. Przynajmniej w moim odczuciu to sie nie klei. Nie napisał że to jest robot górniczy z naszych czasów. Może to być robot w przyszłości :) Ogólnie proponuje go po uszkadzać trochę. Skoro ten robot ma spadać, chyba że chcesz pokazać scenę jak on zaczyna lecieć w dół, jednak nie uzyskasz wtedy tego klimatu co chciałeś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeqstyler Napisano 20 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2010 Uszkodzenia dojdą, na późniejszym etapie prac. Na koncepcję robota proponuję spojrzeć nieco mniej przez pryzmat dzisiejszego górnictwa, jest to moja wariacja i o brak przemyślenia też nie należy się obawiać. Render na dziś, czyli węże między pierwszym i drugim członem razem z rigiem. Animacja węży to automat - ograniczyłem się jedynie (chociaż i tak ustawianie wszystkiego trochę potrwało) do stworzenia gęstego szkieletu dla każdego z nich i umieszczenia obiektów Empty jako IK Solverów w pobliżu otworów w nodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeqstyler Napisano 21 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2010 Powoli idziemy do przodu, prace nad modelem nóg zostały zakończone (dojdą uszkodzenia, ale na to jeszcze jest czas), pozwoliłem je sobie zduplikować i na stałe już połączyć. Dodane i zrigowane zostały węże przy siłownikach, zacząłem też robić frez: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortes Napisano 21 Lipiec 2010 Share Napisano 21 Lipiec 2010 jedno, chce powiedziec, ja tak chce umieć w blenderze :) nie wyobrazam sobie jak to ma działać, ale podoba się, możesz może pokazać mały rysunek tego co chcesz osiągnąć z tym robotem, ogolnie jak on działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeqstyler Napisano 21 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2010 To nie jest dobry pomysł, kiepski ze mnie rysownik - moje koncepty to proste szkice z pokrzywioną perspektywą, wolę je zachować dla siebie. Wszystko się wyjaśni w swoim czasie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się