Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

E tam bez przesady koledzy z taka "konstruktywna" krytyka filmik po poprawkach w sam raz na jakies operatorskie cwiczonko:).

Widac ze masz oko do kompozycji bo pare ujec ciekawych bylo.Nawet ten obrazek w pierwszym poscie.Musisz to bardziej wykozystac i podkreslic.

To co razi zdecydowanie to tempo ktore wlasciwie niepozwala widzowi na nic:).Chcialam sie przyjzec to zaraz kamera uciekla.Zdecyduj co jest dla ciebie wazne do pokazania.

Bezsensowne najechanie kamery na "target" i obrocenie jej o 180 stopni od tak:).

Sprobuj "filmowac" kamerka bez targeta z lekkimi "Pan" "Dolly" itd. jak prawdziwa kamera albo aparatem.

Moze jakas muzyka pomoze w montazu i zbudowaniu klimatu.

Trojpodzial w "opowiadaniu" tez by pomogl.Czyli wstep rozwiniecie zakonczenie.

pzdr.

Kuba

Napisano

Wolniej, wolniej wolniej... zdecydowanie wolniej. Przy takim tempie ciężko zobaczyć konstrukcję mostu. Postaraj się jeszcze popracować nad teksturami i shaderami.

 

Jeżeli chodzi o kamerkę to może postaraj się ciąć ujęcia i rób to także delikatnie. W sumie to nie musisz przelecieć całego mostu kamerą żeby go pokazać. Lepiej było by zobaczyć nawet jeden metr w jeździe kamery niż nie zobaczyć cełego poprzez taki szybki ruch.

 

Znajdź jakiś szczegół w scenie lub na moście i postaraj się go jakoś wyszczególnić. Najlepszy motyw jaki zrobiłeś to końcówka (zachód słońca). Może postaraj się oświetlić most nocnym oświetleniem i pojedź tak całą animację.

 

Podsumowując >>> jeszcze duzo pracy żeby wyglądało to atrakcyjnie.

Napisano

W zalaczniku wykres moich emocji podczas ogladania filmiku:).

Narazie dwie podstawowe i najbardziej rzucajace sie w oczy sprawy:

Kwestia Operatorska:Takze kwestia techniczna softwerowa.Animujesz kamere stosujac interpolacje Bezierowska pomiedzy kluczami i nawet jej nie edytujesz tylko zostawiasz przyspieszenie na poczatku i zwolnienie na koncu.

W przypadku np pierwszego ujecia wydaje mi sie ono takze na niekozysc pod wzgledem kata kamery ktory pokazuje budowle jako zabawke przez to ze horyzont jest bardzo wysoko albo go wogole nie widac.

Kwestia Montazu:Niedosc ze interpolujesz miedzy dwoma kluczami tak jak powyzej to dodatkowo podczas montazu ustawiasz strip'y w punkcie 0% i 100%.Taki montaz tylko podkresla powyzsze takie przejscie z punktu A-B i znowu w kulko.Tzn widac ze wyrenderowales jakis material i podczas montazu tylko poustawiales klocki w kolejnosci.

Moim zdaniem ujecia tego typu powinny sie jakos przeplatac kiedy jeszce jeden ruch kamery trwa wtedy przejscue plynne do innego ruchu kamery w trakcie trwania ruchy a nie na poczatku:) w punkcie 0 z predkoscia rowana 0 chyba ze to ma jakis cel.

Wydaje mi sie ze ujecia sa troche mniej przemyslanie i brauje jakiejsc spojnosci poza niekozystna jednostajnoscia ruchu kamery.

pzdr.

Kuba

Napisano
W zalaczniku wykres moich emocji podczas ogladania filmiku:).

Człon inercyjny I rzędu pobudzany 4 impulsami z generatora impulsów prostokątnych. :)

 

Jak dla mnie ujęcia takie urywane. Człowiek nie zdąży się polapać gdzie jest i hops w inną część.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności