Vit Napisano 15 Lipiec 2010 Share Napisano 15 Lipiec 2010 Moja pierwsza animacja bez uzywania pomocy typu tutki, nie wiem czy troche nie wstyd to pokazywac ale niech tam liczy sie krytyka :) z niej najwięcej mozna wynieść. http://www.youtube.com/watch?v=45ROwO9V88o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Lipiec 2010 Share Napisano 15 Lipiec 2010 a u ć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaVirr Napisano 15 Lipiec 2010 Share Napisano 15 Lipiec 2010 tylko u mnie tak się wszystko krzaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 15 Lipiec 2010 Share Napisano 15 Lipiec 2010 U mnie tez krzaczy. Szalu nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scatmax Napisano 15 Lipiec 2010 Share Napisano 15 Lipiec 2010 E tam bez przesady koledzy z taka "konstruktywna" krytyka filmik po poprawkach w sam raz na jakies operatorskie cwiczonko:). Widac ze masz oko do kompozycji bo pare ujec ciekawych bylo.Nawet ten obrazek w pierwszym poscie.Musisz to bardziej wykozystac i podkreslic. To co razi zdecydowanie to tempo ktore wlasciwie niepozwala widzowi na nic:).Chcialam sie przyjzec to zaraz kamera uciekla.Zdecyduj co jest dla ciebie wazne do pokazania. Bezsensowne najechanie kamery na "target" i obrocenie jej o 180 stopni od tak:). Sprobuj "filmowac" kamerka bez targeta z lekkimi "Pan" "Dolly" itd. jak prawdziwa kamera albo aparatem. Moze jakas muzyka pomoze w montazu i zbudowaniu klimatu. Trojpodzial w "opowiadaniu" tez by pomogl.Czyli wstep rozwiniecie zakonczenie. pzdr. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vit Napisano 15 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2010 ok dziekuje kuba, popracuje nad twoimi wytycznymi i zajakis czas znowu cos wrzuce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayamak Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 Wolniej, wolniej wolniej... zdecydowanie wolniej. Przy takim tempie ciężko zobaczyć konstrukcję mostu. Postaraj się jeszcze popracować nad teksturami i shaderami. Jeżeli chodzi o kamerkę to może postaraj się ciąć ujęcia i rób to także delikatnie. W sumie to nie musisz przelecieć całego mostu kamerą żeby go pokazać. Lepiej było by zobaczyć nawet jeden metr w jeździe kamery niż nie zobaczyć cełego poprzez taki szybki ruch. Znajdź jakiś szczegół w scenie lub na moście i postaraj się go jakoś wyszczególnić. Najlepszy motyw jaki zrobiłeś to końcówka (zachód słońca). Może postaraj się oświetlić most nocnym oświetleniem i pojedź tak całą animację. Podsumowując >>> jeszcze duzo pracy żeby wyglądało to atrakcyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vit Napisano 31 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2010 poproawilem troszke tę animacje - jest wolniej, praca jest cały czas wip, chce nieco zmienić koncówkę, dorzucić parę elementów na moscie, dodać jeden najazd kamery od góry no i dźwięk http://www.youtube.com/watch?v=FzshYESGLOM PS troche zal że obraz traci na jakosci po wrzuceniu na youtube :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scatmax Napisano 1 Sierpień 2010 Share Napisano 1 Sierpień 2010 W zalaczniku wykres moich emocji podczas ogladania filmiku:). Narazie dwie podstawowe i najbardziej rzucajace sie w oczy sprawy: Kwestia Operatorska:Takze kwestia techniczna softwerowa.Animujesz kamere stosujac interpolacje Bezierowska pomiedzy kluczami i nawet jej nie edytujesz tylko zostawiasz przyspieszenie na poczatku i zwolnienie na koncu. W przypadku np pierwszego ujecia wydaje mi sie ono takze na niekozysc pod wzgledem kata kamery ktory pokazuje budowle jako zabawke przez to ze horyzont jest bardzo wysoko albo go wogole nie widac. Kwestia Montazu:Niedosc ze interpolujesz miedzy dwoma kluczami tak jak powyzej to dodatkowo podczas montazu ustawiasz strip'y w punkcie 0% i 100%.Taki montaz tylko podkresla powyzsze takie przejscie z punktu A-B i znowu w kulko.Tzn widac ze wyrenderowales jakis material i podczas montazu tylko poustawiales klocki w kolejnosci. Moim zdaniem ujecia tego typu powinny sie jakos przeplatac kiedy jeszce jeden ruch kamery trwa wtedy przejscue plynne do innego ruchu kamery w trakcie trwania ruchy a nie na poczatku:) w punkcie 0 z predkoscia rowana 0 chyba ze to ma jakis cel. Wydaje mi sie ze ujecia sa troche mniej przemyslanie i brauje jakiejsc spojnosci poza niekozystna jednostajnoscia ruchu kamery. pzdr. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vit Napisano 3 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2010 (edytowane) przyciąłem troche ujęcia i dołożyłem dzwięk, (WIP) http://www.youtube.com/watch?v=Hlu7mrqM6Qs Edytowane 3 Sierpień 2010 przez Vit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 3 Sierpień 2010 Share Napisano 3 Sierpień 2010 W zalaczniku wykres moich emocji podczas ogladania filmiku:). Człon inercyjny I rzędu pobudzany 4 impulsami z generatora impulsów prostokątnych. :) Jak dla mnie ujęcia takie urywane. Człowiek nie zdąży się polapać gdzie jest i hops w inną część. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vit Napisano 3 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2010 to nie jest calosc, druga czesc jest wolniejsza szukam do niej odpowiedniej muzyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 14 Sierpień 2010 Share Napisano 14 Sierpień 2010 link nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się