Napisano 23 Lipiec 201014 l Aye, Crashed Hurricane -Japan markers 1x2048 ~3k Tri Xouliul Shader Edytowane 30 Lipiec 201014 l przez pastor44
Napisano 24 Lipiec 201014 l Wydaje mi się, że między osłoną kabiny a ogonem jest zbyt duży spadek jeśli chodzi o poszycie. Reszta fajnie :)
Napisano 24 Lipiec 201014 l Okurcze ładny. Też bym chciał zrobić żeby mój model był taki ładny i miał tylko 3 tri:D
Napisano 25 Lipiec 201014 l Hej Proporcje tego modelu dosc swobodnie potraktowales. Na lotniczym forum ostro by Cie za to pojechali :) Nos zbyt obly, ksztalt lopat smigla, owiewka w oryginale nie schodzi tak mocno w dol, przednia szyba tez za nisko sie konczy, to co slayer2004 napisal, skrzydlo przy laczeniu z kabina powinno opadac w dol, ich profil wydaje sie zbyt gruby, blednie zaznaczone laczenia i detale itp. Druga sprawa dotyczy materialow. Jak powinies wiedziec ten samolot byl zbudowany czesciowo z blach, czesciowo kryty materialem (co zaznaczyles na czesci ogonowej). Calosc malowana matowa farba. W Twojej prezentacji mamy kawal metalu poddany dlugiemu tluczeniu, mlotkiem, rylcem i widelcem. Rysy pod katem 45 na spodzie skrzydel to juz nie wiadomo skad sie wziely ;) W realnym swiecie ten samolot nigdy by nie ulegl podobnemu zniszczeniu. Zreszta nawet gdyby, to nieuszkodzone partie powinny byc matowe, a ew. rysy moglyby swiecic. Japonskie malowanie? Niby zdobyczne modele byly uzywane, ale to juz egzotyka zajechales. Miales jakies refki do tego? Z drugiej strony, jesli podejsc luzniej do tego modelu to jest swietny. Ladnie go zaprezentowales, screeny kotre wrzuciles sa ladne, ma normal i specular mape, dobrze wykonany. Swieci sie i jest zniszczony, wiec spelnia warunki current genu ;) Idealnie by sie sprawdzil jako prop w jakies strzelance. Biegasz po hangarze i mijasz jakies niemarkowe samoloty. To mowie serio i bez kpiny, jako taki model jest super, natomiast do symulatorow czy powazniej traktujacych temat gier odpada.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto