Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Skończyłem właśnie renderować najnowszą pracę nad którą długo pracowałem (chyba nawet za długo). Jest to zakończenie wątku WIP znajdującego się tutaj>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68264.

Od ostatniego mojego 'dzieła' >> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67574 myślę zrobiłem spore postępy i mam nadzieję że tempo rozwoju się utrzyma przez czas jakiś jeszcze :). Wszystkie modele są mojego autorstwa, materiały wszystkie albo sam zrobiłem albo są edytowaną wersją dostępnych w sieci. Piszcie wszystko co wam przyjdzie do głowy na temat tej pracy.

 

PS: jeśli chodzi o urąbany czubek głowy to wiem że nie wygląda to najlepiej ale kolejny render zajmie mi parę godzin, a jutro skoro świt wyjeżdżam. Jak wrócę to poprawię.

 

Soft: 3ds max, vray, corel PP

 

ALlVu.png

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiesz co mi się rzuciło pierwsze w oczy?, to że nie widać oczu:), pasowałoby zrobić jakąś szybkę w tym chełmie na niej odbicie hdri a w głębi jakieś zmęczone oczy czy jakoś tak.

Dodatkowo poniszczyć wnętrze (choćby sciany pobrudzić) - szkoda modeli bo się napracowałeś.pozdro

Napisano

Dzięki za komentarze. Jeśli chodzi o kolorystykę to zgodzę się że trochę mało żwawe to wszystko, nie chciałem malować skafandra na żaden żywy kolor bo by trochę na realizmie stracił. Co do szybki to też przyznaje rację, podejrzewam że później w wolnej chwili ją poprawię tzn zrobię bardziej szklistą i jakieś odbicie w niej umieszczę ale pozostawię ją nieprzezroczystą. Kadrowanie nie jest moją najlepszą stroną to prawda, będę nad tym pracował przy następnych pracach. A co do tytułu: skacowany astronauta może nie, zależało mi na tym żeby ukazać to, że astronauta przeszedł już nie jedno.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności