koovert Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Cześć. Skończyłem właśnie renderować najnowszą pracę nad którą długo pracowałem (chyba nawet za długo). Jest to zakończenie wątku WIP znajdującego się tutaj>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68264. Od ostatniego mojego 'dzieła' >> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67574 myślę zrobiłem spore postępy i mam nadzieję że tempo rozwoju się utrzyma przez czas jakiś jeszcze :). Wszystkie modele są mojego autorstwa, materiały wszystkie albo sam zrobiłem albo są edytowaną wersją dostępnych w sieci. Piszcie wszystko co wam przyjdzie do głowy na temat tej pracy. PS: jeśli chodzi o urąbany czubek głowy to wiem że nie wygląda to najlepiej ale kolejny render zajmie mi parę godzin, a jutro skoro świt wyjeżdżam. Jak wrócę to poprawię. Soft: 3ds max, vray, corel PP
KMiklas Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 zrobiłbym mocniejsze i mniej rozmyte odbicia na szybce i rzucił żywsze kolorki (np czerwony zamiast kremowego na skafandrze). ;)
Tweester Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Szkoda tylko że zostawiasz to w takich szarych kolorach.
bbandi Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Wiesz co mi się rzuciło pierwsze w oczy?, to że nie widać oczu:), pasowałoby zrobić jakąś szybkę w tym chełmie na niej odbicie hdri a w głębi jakieś zmęczone oczy czy jakoś tak. Dodatkowo poniszczyć wnętrze (choćby sciany pobrudzić) - szkoda modeli bo się napracowałeś.pozdro
mafida Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Trochę można było ciekawiej kamerkę ustawić.Ale faktycznie duży progres od ostatniego dzieła,a to najważniejsze:) Pozdr:)
norden Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 ja bym dodał w tytule... skacowany astronauta... bo on taki poobijany cały...
koovert Napisano 29 Lipiec 2010 Autor Napisano 29 Lipiec 2010 Dzięki za komentarze. Jeśli chodzi o kolorystykę to zgodzę się że trochę mało żwawe to wszystko, nie chciałem malować skafandra na żaden żywy kolor bo by trochę na realizmie stracił. Co do szybki to też przyznaje rację, podejrzewam że później w wolnej chwili ją poprawię tzn zrobię bardziej szklistą i jakieś odbicie w niej umieszczę ale pozostawię ją nieprzezroczystą. Kadrowanie nie jest moją najlepszą stroną to prawda, będę nad tym pracował przy następnych pracach. A co do tytułu: skacowany astronauta może nie, zależało mi na tym żeby ukazać to, że astronauta przeszedł już nie jedno.
Rekomendowane odpowiedzi