Por@szek Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Witam, czas cos wrzucic na forum, bo low poly chyba wszyscy odpuszczaja, a to chyba najgorsza czesc 3d, tj najbardziej wymagajaca, ale co tam. Render samochodu, 3288 tri.,przed optymalizacja i jeszcze nie ma antenki. Czekam na opinie. Moze jeszcze pozniej wrzuce rendera.
Vaphell Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Najbardziej wymagajaca rzecz w 3d? Nie wydaje mi sie, powiedzialbym nawet ze jedna z prostszych. Nikt tu nie bedzie sie czepial ze srubki nie wymodelowales na blotniku samochodu, wyczesany model LP ludzika zrobisz w 2 dni max (nie mowie o teksturze). Przesadna dokladnosc nie jest wymagana wiec nie zdazysz sie znudzic modelem :) A samochodzik pocieszny przez swoja koslawosc :)
Rafal Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Sorry poraszka ale jagbym myślał że to twój pierszy samochód low poly to bym powiedział że jak na pierwszy to nawet troche fajny, ale niestety wiem że w robocie robisz juz pare misięcy samochody low poly i masz zapewne jakies doświadczenie więc musze ci powiedzieć że jest straszny. Pozdro Ps. czemu cię w firmie nie ma ?
giorgione Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 fakt - chyba tylko na kołach - bo wcale nie widać tych trójkątów w tym modelu :/ albo ja ślepy jestem :] giorgione
Por@szek Napisano 18 Maj 2004 Autor Napisano 18 Maj 2004 Musialem siatke zagescic bo specular bedzie sie zle rozkladal, mnie sie podoba, ale moze rzeczywiscie trzeba mu sie lepiej przyjzec :)
BigBird Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 A mnie sie podoba jego klimacik ! Ale gryzie sie to ze tyl jest okraglutki a przud kanciasty , i jeszcze to zwerzenie w koncu przedniej szyby ! A jak juz zaczolem sie czepiac to duzo tych trojkoncikow :) Pozdro dale moze byc tylko lepiej ! (i zgadzam sie z Vaphellem low-poly nie jest za trude, a przy tym jest cholernie przyjemne i szybko widac efekty swojej pracy )
uncle Napisano 20 Maj 2004 Napisano 20 Maj 2004 spoko ale czemu grill jest wymodelowany a nie robiony na texturze? tam jest 1/3 poligonow tego modelu chyba;)
mkk3a Napisano 21 Maj 2004 Napisano 21 Maj 2004 najlepiej to pokaż siatkę, bo faktycznie troche dużo tych poly...
Por@szek Napisano 27 Maj 2004 Autor Napisano 27 Maj 2004 Troche rzaczywiscie duzo tego poly wyszlo, moze jeszcze zoptymalizuje, ale musze potestowac w engine, zobaczyc jak sie specular rozklada,a tak w ogole to chyba zrobie trabanta:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się