Por@szek Napisano 16 Maj 2004 Share Napisano 16 Maj 2004 Witam, czas cos wrzucic na forum, bo low poly chyba wszyscy odpuszczaja, a to chyba najgorsza czesc 3d, tj najbardziej wymagajaca, ale co tam. Render samochodu, 3288 tri.,przed optymalizacja i jeszcze nie ma antenki. Czekam na opinie. Moze jeszcze pozniej wrzuce rendera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 16 Maj 2004 Share Napisano 16 Maj 2004 kola i lampy z innej bajki moim zdaniem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vaphell Napisano 17 Maj 2004 Share Napisano 17 Maj 2004 Najbardziej wymagajaca rzecz w 3d? Nie wydaje mi sie, powiedzialbym nawet ze jedna z prostszych. Nikt tu nie bedzie sie czepial ze srubki nie wymodelowales na blotniku samochodu, wyczesany model LP ludzika zrobisz w 2 dni max (nie mowie o teksturze). Przesadna dokladnosc nie jest wymagana wiec nie zdazysz sie znudzic modelem :) A samochodzik pocieszny przez swoja koslawosc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal Napisano 17 Maj 2004 Share Napisano 17 Maj 2004 Sorry poraszka ale jagbym myślał że to twój pierszy samochód low poly to bym powiedział że jak na pierwszy to nawet troche fajny, ale niestety wiem że w robocie robisz juz pare misięcy samochody low poly i masz zapewne jakies doświadczenie więc musze ci powiedzieć że jest straszny. Pozdro Ps. czemu cię w firmie nie ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kru Napisano 17 Maj 2004 Share Napisano 17 Maj 2004 3288 tri???????????????? :O gdzie? gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 17 Maj 2004 Share Napisano 17 Maj 2004 fakt - chyba tylko na kołach - bo wcale nie widać tych trójkątów w tym modelu :/ albo ja ślepy jestem :] giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 18 Maj 2004 Autor Share Napisano 18 Maj 2004 Musialem siatke zagescic bo specular bedzie sie zle rozkladal, mnie sie podoba, ale moze rzeczywiscie trzeba mu sie lepiej przyjzec :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigBird Napisano 18 Maj 2004 Share Napisano 18 Maj 2004 A mnie sie podoba jego klimacik ! Ale gryzie sie to ze tyl jest okraglutki a przud kanciasty , i jeszcze to zwerzenie w koncu przedniej szyby ! A jak juz zaczolem sie czepiac to duzo tych trojkoncikow :) Pozdro dale moze byc tylko lepiej ! (i zgadzam sie z Vaphellem low-poly nie jest za trude, a przy tym jest cholernie przyjemne i szybko widac efekty swojej pracy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 20 Maj 2004 Share Napisano 20 Maj 2004 spoko ale czemu grill jest wymodelowany a nie robiony na texturze? tam jest 1/3 poligonow tego modelu chyba;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 21 Maj 2004 Share Napisano 21 Maj 2004 najlepiej to pokaż siatkę, bo faktycznie troche dużo tych poly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 25 Maj 2004 Share Napisano 25 Maj 2004 pokaz siatke!! dolaczam sie do prosby!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 27 Maj 2004 Autor Share Napisano 27 Maj 2004 Troche rzaczywiscie duzo tego poly wyszlo, moze jeszcze zoptymalizuje, ale musze potestowac w engine, zobaczyc jak sie specular rozklada,a tak w ogole to chyba zrobie trabanta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się