nielot007 Napisano 16 Maj 2004 Share Napisano 16 Maj 2004 Witam!! mam pytanko troche dzisiaj posiedzialem na rhino i zrobilem sobie \"telewizorek\" ale mam probelm bo nie wiem jak mozna polaczyc plaszczyzny zaznaczylem na rysunku powiem jak robilem : zrobilem linie ksztalt tele pozniej jechalem loftem ale nie robilem wszysko na raz ylko po kilka lini (rozumiecie??) ok jak juz mialem ksztalt (kanciasty) zaznaczylem edge i dalem nie wiem jak to sie nazywa ale chyba fillter edge (do wygladzenia) i wyszly mi takie dziury (chyba prze to ze jest to nie polaczone) jak ktos mnie zrozumial (watpie):):) to moze mi pomoc dzieki narka aha zdjecie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 16 Maj 2004 Share Napisano 16 Maj 2004 na górze powinien wystarczyć Curve Network, a dół spróbuj tak poprzycinać, żeby przypominał górę i wtedy też Curve Network :) ewentualnie Patch, ale lepiej to pierwsze... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 17 Maj 2004 Share Napisano 17 Maj 2004 sweep1 z dwoma profilami to kolejne rozwiazanie ... da ci lepsza ciaglosc ... :) no jeszcze co do twojego pytania ... prawie identyczny efekt osiagniesz wczesniej joinujac te plaszczyzny a pozniej robiac \"filet edge\" zamiast \"filet srf\" tylko ty trzeba wiedzec ktore edge zaznaczyc :) i ktore joinac ... ale z tym to mozna poeksperymentowac. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 17 Maj 2004 Share Napisano 17 Maj 2004 obawiam sie ze te wszystkie dobre rady nie pomoga gdy wyjsciowe plaszczyzny maja bledna topologie co widac po sciance bocznej i bugu w zakreslonym bugu na dole po prawej ;) jak sie domyslam zrobiles ta scianke z jednego surfa a w tym wypadku lepszy bylby surf + fillety na dole i na gorze ktore laczyly by sie z przednia czescia spodobem podanym przez loozacka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 17 Maj 2004 Share Napisano 17 Maj 2004 jakby to obciac tak jak na rysunku to jeszcze daloby sie to polatac :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Maj 2004 Autor Share Napisano 18 Maj 2004 a jak moge to obciac (czym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 18 Maj 2004 Share Napisano 18 Maj 2004 trimem lub splite przypadek I krzywą a dokladniej prostą kreslisz od naroznika w pionie lub poziomie z odpowiedniego rzutu dajesz trim i obiekt ktory ma przecinac enter i podajesz obiekt ktory ma byc przeciety przypadek II. tą krzywą lub prostą projektujesz na obiek \"Project to Surface\" i naciskasz \"split\" podajesz obiekt ktory ma przecinac enter i podajesz obiekt ktory ma byc przeciety i enter i koniec moojego opowiadania. oczywiscie mozna robic to na wiele roznych sposobow a tym bardziej wyznaczenie krzywej ktora ma przecinac przedzieli mozna extrudowac ja i potem split Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 18 Maj 2004 Share Napisano 18 Maj 2004 no ale i tak mu sie to ladnie nie zejdzie bo reszte ma zkaszaniona jesli tylko w jednym narozniku taki bug jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 18 Maj 2004 Share Napisano 18 Maj 2004 w przypadku tego obiektu ... sadzac po siatce ... wystarczyloby \"split at isocurve\" wtedy oszczedzisz sobie zabawy z projectowaniem czy tworzeniem curvesow ... przy split\'cie albo ustawiania plaszczyzn w przypadku trima... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się