Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!! mam pytanko troche dzisiaj posiedzialem na rhino i zrobilem sobie \"telewizorek\" ale mam probelm bo nie wiem jak mozna polaczyc plaszczyzny zaznaczylem na rysunku

powiem jak robilem :

zrobilem linie ksztalt tele pozniej jechalem loftem ale nie robilem wszysko na raz ylko po kilka lini (rozumiecie??) ok jak juz mialem ksztalt (kanciasty) zaznaczylem edge i dalem nie wiem jak to sie nazywa ale chyba fillter edge (do wygladzenia) i wyszly mi takie dziury (chyba prze to ze jest to nie polaczone) jak ktos mnie zrozumial (watpie):):) to moze mi pomoc

dzieki

narka

aha zdjecie:

1.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na górze powinien wystarczyć Curve Network, a dół spróbuj tak poprzycinać, żeby przypominał górę i wtedy też Curve Network :) ewentualnie Patch, ale lepiej to pierwsze...

 

pozdrawiam

Napisano

sweep1 z dwoma profilami to kolejne rozwiazanie ... da ci lepsza ciaglosc ... :)

 

no jeszcze co do twojego pytania ... prawie identyczny efekt osiagniesz wczesniej joinujac te plaszczyzny a pozniej robiac \"filet edge\" zamiast \"filet srf\" tylko ty trzeba wiedzec ktore edge zaznaczyc :) i ktore joinac ... ale z tym to mozna poeksperymentowac.

 

pozdro

 

Napisano

obawiam sie ze te wszystkie dobre rady nie pomoga gdy wyjsciowe plaszczyzny maja bledna topologie co widac po sciance bocznej i bugu w zakreslonym bugu na dole po prawej ;)

jak sie domyslam zrobiles ta scianke z jednego surfa a w tym wypadku lepszy bylby surf + fillety na dole i na gorze ktore laczyly by sie z przednia czescia spodobem podanym przez loozacka.

Napisano

jakby to obciac tak jak na rysunku to jeszcze daloby sie to polatac :)

 

pozdrawiam

Napisano

trimem lub splite

przypadek I

krzywą a dokladniej prostą kreslisz od naroznika w pionie lub poziomie z odpowiedniego rzutu dajesz trim i obiekt ktory ma przecinac enter i podajesz obiekt ktory ma byc przeciety

 

przypadek II.

tą krzywą lub prostą projektujesz na obiek \"Project to Surface\" i naciskasz \"split\" podajesz obiekt ktory ma przecinac enter i podajesz obiekt ktory ma byc przeciety i enter i koniec moojego opowiadania.

 

oczywiscie mozna robic to na wiele roznych sposobow a tym bardziej wyznaczenie krzywej ktora ma przecinac przedzieli mozna extrudowac ja i potem split

Napisano

no ale i tak mu sie to ladnie nie zejdzie bo reszte ma zkaszaniona jesli tylko w jednym narozniku taki bug jest.

Napisano

w przypadku tego obiektu ... sadzac po siatce ... wystarczyloby \"split at isocurve\" wtedy oszczedzisz sobie zabawy z projectowaniem czy tworzeniem curvesow ... przy split\'cie albo ustawiania plaszczyzn w przypadku trima...

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności