Wacman Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 o to moje pierwsze \"dziecko\" jesli chodzi o \"zlozony\" model budynku :P Jestem w tym miejscu forum pierwszy raz i troche sie stresooooje :P Prosze o bezwzgledna prawde, walcie ile wlezie... :/ Model - AutoCAD 2004 Rendering - 3D Studio MAX R5
dirty Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 model wyglada na zrobiony naprawde bardzo fajnie wrecz cacy. tylko daj jakies close up\'y bo nic nie widac za bardzo... pzdr
Damian Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 temacik bez dziobkow! \"\" a reszta fajna :) podoba mi sie ze przekroj, mozna by to jeszcze podbajerowac więcej szczegolow ale i tak jest fajnie.
Kris_R Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Model bardzo czyściutki i przejrzyscie pokazany. Podoba mi się :) Nie stresuj się stary... wypada coś napisać na przyszłość... nie wiem jak się czujesz w teksturowaniu, bo tu materiałów zbyt wielu nie widać i jeśli czujesz ze to nie jest Twoja mocna strona, poświęć jej troszkę czasu... to samo dotyczy swiatła... Generalnie jest dobrze i nie masz powodów do kompleksów.. tak trzymaj!
Falcrum Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Dobra robota, lubię takie sceny :) Nic ująć, nic dodać... Pozd
Orion Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Jakby ten screen był w wiekszej resolution to z chęcią wstawiłbym go sobie na tapetkę
Master Kiełbaster Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Model fajny ale jakiś sky light by się przydał bo na niektórych renderach mało widać...
Kryhas Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Następny z Cada :] Ładnie ale w tych małych rendkach światło jest jakieś jak po wybuchu bomby atomowej. W tym większym jest już lepiej ale też widać mocne światło.
Wacman Napisano 19 Maj 2004 Autor Napisano 19 Maj 2004 dzieki bardzo za komentarze. Rzeczywiscie bardzo niepewnie czuje sie w teksturowaniu - moze dlatego ze bladego pojecia o tym nie mam :P Umiem tylko UVWmappingeim sie poslugiwac, a wiem ze bez Unwrap UVW - nie zajde daleko... wlasnie nie znacie do tego jakichs fajnych tutoriali?! Z drugiej strony podszedlem do tematu w ten sposob - jak to juz stoi - to po co to fotorealistycznie dokladnie renderowac... Co do skylighta to hm... jak to to renderowalem to skylight i global lightnining byly dla mnie pojeciami metfizycznymi dostepnymi dla wyzszej inteligencji :P - w kazdym razie z teksturowniem to sie teraz postaram bo wlsnie robie model Starej synagogi na krakowskim Kaziemierzu... postaram sie pochwalic :P Dzieki bardzo za slowa otuchy :)
Wacman Napisano 19 Maj 2004 Autor Napisano 19 Maj 2004 co do malych modeli to sa bo jedne taki mily doktÓr z historii architektury musial miec te zewnetrzne badziewia :P
Mulczas Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 Nom, kolejny genialny model. Tylko daj duże renderki ze skylightem tych miniatur. A co do teksturowania, to poszukaj na 3DTotal.com, albo nawet na max3d.pl - tutoriale to najlepszy sposób nauki!
Rekomendowane odpowiedzi