Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

 

Trochę przerwy i czas wrócić ponownie do pracy. Obiecuje że do projektu Czarnobyla jeszcze wrócę tylko trochę w odmienionej formie, a tak naprawdę to pierwotnej jak to wszystko miało wyglądać. Za bardzo mnie te klimaty wciągają i co chwile jakieś nowe pomysły na sceny itd. Mam nadzieje że osoby które mnie tak wspierały i pomagały mi tutaj także będą, i mam nadzieje że pojawią się także nowe. Tym razem chciałem wykonać coś co istnieje naprawdę, i jest trochę prostsze niż tamto. Postaram się oddać jak najwierniej scene, jednak nie będzie to w 100% pełna rekonstrukcja - po prostu małe rzeczy mi się nie podobają i lekko je zmieniam. Na razie za wiele nie ma bo raptem 2-3 godziny pracy, ale wrzucając gdzie ludzie będą przeglądać ten temat i komentować moją prace będzie jakaś motywacja do kontynuowania =)

 

Najpierw 3 referki ogólne obiektu

 

ref4.jpg

 

ref1.jpg

 

ref3.jpg

 

A teraz cztery rendery:

 

001.jpg

 

002.jpg

 

003.jpg

 

004.jpg

Edytowane przez Tweester
  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Uważaj na proporcje, aktualnie to jesteś tak na granicy ich akceptowalności :D Zapowiada się nieźle...więc postaraj się to skończyć

Napisano
Uważaj na proporcje, aktualnie to jesteś tak na granicy ich akceptowalności :D Zapowiada się nieźle...więc postaraj się to skończyć

 

Tweester ledwo zaczołą a ty od razu o proporcjach. Jak możesz mówić o proporcjach skoro nie ma całego obiektu. Jeśli jest polowa no to jasne że są inne proporcje.

 

Czasami mam wrażenie że niektórzy ludzie mają parcie na powiedzenie czegoś "mądrego", chociaż niezawsze to ma sens.

 

Pozdrawiam i czekam na upy

Napisano
Zwróć uwagę na wielkość otworów na drzwi i okna... porównaj to ze zdjęciem

to nie jest na takim etapie skończone aby to precyzyjnie stwierdzić

Napisano (edytowane)

Powodzenia Tweester. Często bywam w tym miejscu, będe sprawdzał jak Ci idzie praca nad tą scenką. Robisz z dokumentacji rys-pomiarowej, czy ze zdjęć?

Edytowane przez adam_m
Napisano

Ja to jednak widzę, oczywiście że na tym etapie nie da się tego dokładnie ocenić dlatego mój pierwszy post zaczynał się od słów "Uważaj na proporcje". Zresztą chyba łatwiej poprawić wielkość otworów teraz niż w momencie gdy wejdzie większy detal, nie sądzisz Claude ?

Napisano

Powodzenia! 3mam kciuki.

 

P.S Claude - Lubus się nie wymądrza, pisze konstruktywnie im więcej takich uwag tym bardziej świadomość wzrasta pamiętaj że my widzimy zdjęcie również:), etap nie etap lepiej żeby od razu wiedział ''kurde goście już to widzą muszę poprawić:)".peace

Napisano

Mały lub nie mały update ;)

 

Cały szkielet został już wykonany. Teraz tylko dach i przybudówka na dachu. Potem okna, drzwi detal i otoczenie i pracka rdy. Krytyka mile widziana =)

 

005.jpg

 

006.jpg

 

007.jpg

 

008.jpg

Napisano
no no niezle! Jak na tak krotki czas duzo sie nauczyles. Jestem bardzo ciekaw ostatecznego renderka! Co nastepne? Bazylika w calosci ?:)

 

Raczej myślałem że jeżeli coś znowu będę robił z BDG to pójdę nad wodę ;)

Napisano

Będzie zrobione. Po woli już kończę cały model filharmonii (drzwi, okna, detal) i wezmę się za otoczenie (drzewa, lampy, fontanna). Praca niedługo jeżeli chodzi o modeling będzie rdy ;)

Napisano

Taaa =) Mam pytanie. Bo pojawił się problem. Kiedy wstawiam materiał który ma być szkłem, cały render robi się bardzo ciemny, mimo że nie zmieniałem nic w ustawieniach renderowania. Co może być tego powodem?

Napisano

Wydaje mi się że:

- jesli renderujesz w vrayu i wstawiasz nagle materiał z mentala

- jeśli rednerujesz w mentalu i wstawiasz nagle material vrayowski:)

-może być cos z powłączaną caustyką

- masz wyłączone GI oraz FG

Jeśli nie to a rozwiążesz problem to napisz co było przyczyną bo ciekawe dziwy:)

Napisano

musisz sie przyznac czym to renderujesz + ewentualnie pokazać ustawienia no i przede wszystkim ten materiał szkła o którym mowa

bez tych informacji to przyczyną może być nawet nagła ulewa gdzieś na kaukazie

Napisano

Render V-Ray 1.5 SP4, 3ds max 2010.

 

Dwa rendery do porównania. Na drugim wykasowane tylko modele drzwi. Nie są to grupy tylko wszystko osobno (tzn zawiasy, szkło, klamka itd)

 

t1.jpg

 

t2.jpg

 

Ustawienia materiałów i rendera:

materials.jpg

 

settings.jpg

Napisano

Jeszcze robię próby, ale problem chyba rozwiązany. Nie wiem dlaczego, ale każdy element (nie tyczy się to kopii elementów) musi mieć inny materiał o.O , nawet jeżeli on wygląda identycznie. Ktoś wie czym może to być spowodowane?

Napisano

Raczej nie wiem czym to jest spowodowane, ale mam dla ciebie proste i efektywne rozwiązanie, Attach'em dodaj wszystkie elementy do siebie i podziel na submateriały. Tak rozwiążesz problem z materiałami.

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Szkoda że brak odezwu :P Skończyłem własnie model już cały Filharmonii. Mając referki możecie dać komentarze jak to wygląda. Na razie wrzucam tylko jeden render bo mało czasu, ale z takiej perspektywy że oceniać się da ;) Pozdrawiam ;)

 

015.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności