Skocz do zawartości

Scena 3d : Alpha City


koovert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jak zobaczyłem tę planetę z boku to doznałem wstrząsu. Dokładnie tak samo wyglądał mój pierwszy render ładnych kilkanaście lat temu w Sculpt Animatorze na Amidze 600!!!

Teraz krytyka. To "miasto" wygląda jak ze skryptu. Planeta ma straszny dithering i brak jakichkolwiek szegułów. Statek i miasto naprawdę zyskałyby dużo gdyby dodać szczegóły. Czy mam rozumieć że ten banding w cieniowaniu to celowy zabieg stylistyczny żeby wyglądało na grafikę z C64? Gdzie gwiazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi tutaj tła, DOFa textur i bardziej skomplikowanego ośwoetlenia. Chyba się pośpieszyłeś z tą galerią:)

 

Nie w każdej pracy DOF ładnie by wyglądał, imho tutaj jest zbędny. Tekstur nie ma celowo, chciałem uzyskać efekt jak największej "rysunkowości" (chyba można tak powiedzieć :)). Skomplikowanego oświetlenia też tutaj nie ma bo według mnie także jest niepotrzebne.

 

To "miasto" wygląda jak ze skryptu.
Miasto zrobiłem z odpowiednio ponacinanych kilku plejnów używając modyfikatora Greeble.

 

Czy mam rozumieć że ten banding w cieniowaniu to celowy zabieg stylistyczny żeby wyglądało na grafikę z C64
Tak :) a o gwiazdach zapomniałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tekstur nie ma celowo, chciałem uzyskać efekt jak największej "rysunkowości" (chyba można tak powiedzieć :)). Skomplikowanego oświetlenia też tutaj nie ma bo według mnie także jest niepotrzebne.

 

jak dla mnie to uzyskales wyglad pierwszego draftu jaki sie robi zeby sobie poukladac w glowie jak maja lezec obiekty w scenie. Model stateczku niczego sobie, reszta az prosi sie o jakies wykonczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wipie napisałbym - powodzenia

 

Tutaj napiszę: statek fajny, miasto ciekawe ale brak textur i życia ogólnie.

Górna część be do wymiany/poprawy (latające pokrywy od garnków nie pasują).

 

Niemniej jednak ciekawe podejście ale za szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie trochę że budynki na końcu są największe... Oczywiście jest to teoretycznie możliwe ale trochę psuje odbiór skali...
chciałem podzielić miasto na różne dzielnice, centrum kulturowe i biznesu, dzielnice mieszkalne, slumsy i na samy końcu dzielnice przemysłowe stąd te największe budynki. No ale nie wyszło zupełnie tak jak chciałem :)

 

Dzięki wszystkim za komentarze, posłucham was i przy następnej pracy posiedzę trochę dłużej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radziłbym zaczac od lekcji rysunku... a 3d póki co potraktowac jako ciekawostke którą zajmowałbyś ie w być moze 1/4 czasu poświeconego na zainteresowania w wolnym czasie.... Zacznij od rysunku żeby zacząć łapać proporcje .. ładną kompozycję... itd... teraz moim zdaniem po tym co pokazałeś nauka 3d nie ma sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności