Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę nad która pracowałem ostatnimi czasy. Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam

 

soft: 3ds max, vray

 

o9Rhl.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Brakuje mi tutaj tła, DOFa textur i bardziej skomplikowanego ośwoetlenia. Chyba się pośpieszyłeś z tą galerią:)

Napisano

tak jak wyżej, wygląda bardziej jak Scanline a nie Vray, ale ciekawy koncept statku więc popracuj nad tym jeszcze :]

Napisano

Jak zobaczyłem tę planetę z boku to doznałem wstrząsu. Dokładnie tak samo wyglądał mój pierwszy render ładnych kilkanaście lat temu w Sculpt Animatorze na Amidze 600!!!

Teraz krytyka. To "miasto" wygląda jak ze skryptu. Planeta ma straszny dithering i brak jakichkolwiek szegułów. Statek i miasto naprawdę zyskałyby dużo gdyby dodać szczegóły. Czy mam rozumieć że ten banding w cieniowaniu to celowy zabieg stylistyczny żeby wyglądało na grafikę z C64? Gdzie gwiazdy?

Napisano
  • Autor
Brakuje mi tutaj tła, DOFa textur i bardziej skomplikowanego ośwoetlenia. Chyba się pośpieszyłeś z tą galerią:)

 

Nie w każdej pracy DOF ładnie by wyglądał, imho tutaj jest zbędny. Tekstur nie ma celowo, chciałem uzyskać efekt jak największej "rysunkowości" (chyba można tak powiedzieć :)). Skomplikowanego oświetlenia też tutaj nie ma bo według mnie także jest niepotrzebne.

 

To "miasto" wygląda jak ze skryptu.
Miasto zrobiłem z odpowiednio ponacinanych kilku plejnów używając modyfikatora Greeble.

 

Czy mam rozumieć że ten banding w cieniowaniu to celowy zabieg stylistyczny żeby wyglądało na grafikę z C64
Tak :) a o gwiazdach zapomniałem.
Napisano

hehehehe Greeble ciagle zywy, dawno go nie widzialem. hehehe pierwszy raz go uzylem w maxie 4: ]

 

pozdr

Napisano
Tekstur nie ma celowo, chciałem uzyskać efekt jak największej "rysunkowości" (chyba można tak powiedzieć :)). Skomplikowanego oświetlenia też tutaj nie ma bo według mnie także jest niepotrzebne.

 

jak dla mnie to uzyskales wyglad pierwszego draftu jaki sie robi zeby sobie poukladac w glowie jak maja lezec obiekty w scenie. Model stateczku niczego sobie, reszta az prosi sie o jakies wykonczenie.

Napisano

Dziwi mnie trochę że budynki na końcu są największe... Oczywiście jest to teoretycznie możliwe ale trochę psuje odbiór skali...

Napisano

W wipie napisałbym - powodzenia

 

Tutaj napiszę: statek fajny, miasto ciekawe ale brak textur i życia ogólnie.

Górna część be do wymiany/poprawy (latające pokrywy od garnków nie pasują).

 

Niemniej jednak ciekawe podejście ale za szybko.

Napisano
  • Autor
Dziwi mnie trochę że budynki na końcu są największe... Oczywiście jest to teoretycznie możliwe ale trochę psuje odbiór skali...
chciałem podzielić miasto na różne dzielnice, centrum kulturowe i biznesu, dzielnice mieszkalne, slumsy i na samy końcu dzielnice przemysłowe stąd te największe budynki. No ale nie wyszło zupełnie tak jak chciałem :)

 

Dzięki wszystkim za komentarze, posłucham was i przy następnej pracy posiedzę trochę dłużej :)

Napisano

radziłbym zaczac od lekcji rysunku... a 3d póki co potraktowac jako ciekawostke którą zajmowałbyś ie w być moze 1/4 czasu poświeconego na zainteresowania w wolnym czasie.... Zacznij od rysunku żeby zacząć łapać proporcje .. ładną kompozycję... itd... teraz moim zdaniem po tym co pokazałeś nauka 3d nie ma sensu...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności