Napisano 20 Sierpień 201014 l Cześć. Przedstawiam moją najnowszą pracę nad która pracowałem ostatnimi czasy. Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam soft: 3ds max, vray
Napisano 20 Sierpień 201014 l Brakuje mi tutaj tła, DOFa textur i bardziej skomplikowanego ośwoetlenia. Chyba się pośpieszyłeś z tą galerią:)
Napisano 20 Sierpień 201014 l tak jak wyżej, wygląda bardziej jak Scanline a nie Vray, ale ciekawy koncept statku więc popracuj nad tym jeszcze :]
Napisano 20 Sierpień 201014 l Jak zobaczyłem tę planetę z boku to doznałem wstrząsu. Dokładnie tak samo wyglądał mój pierwszy render ładnych kilkanaście lat temu w Sculpt Animatorze na Amidze 600!!! Teraz krytyka. To "miasto" wygląda jak ze skryptu. Planeta ma straszny dithering i brak jakichkolwiek szegułów. Statek i miasto naprawdę zyskałyby dużo gdyby dodać szczegóły. Czy mam rozumieć że ten banding w cieniowaniu to celowy zabieg stylistyczny żeby wyglądało na grafikę z C64? Gdzie gwiazdy?
Napisano 20 Sierpień 201014 l Autor Brakuje mi tutaj tła, DOFa textur i bardziej skomplikowanego ośwoetlenia. Chyba się pośpieszyłeś z tą galerią:) Nie w każdej pracy DOF ładnie by wyglądał, imho tutaj jest zbędny. Tekstur nie ma celowo, chciałem uzyskać efekt jak największej "rysunkowości" (chyba można tak powiedzieć :)). Skomplikowanego oświetlenia też tutaj nie ma bo według mnie także jest niepotrzebne. To "miasto" wygląda jak ze skryptu. Miasto zrobiłem z odpowiednio ponacinanych kilku plejnów używając modyfikatora Greeble. Czy mam rozumieć że ten banding w cieniowaniu to celowy zabieg stylistyczny żeby wyglądało na grafikę z C64 Tak :) a o gwiazdach zapomniałem.
Napisano 21 Sierpień 201014 l hehehehe Greeble ciagle zywy, dawno go nie widzialem. hehehe pierwszy raz go uzylem w maxie 4: ] pozdr
Napisano 21 Sierpień 201014 l Tekstur nie ma celowo, chciałem uzyskać efekt jak największej "rysunkowości" (chyba można tak powiedzieć :)). Skomplikowanego oświetlenia też tutaj nie ma bo według mnie także jest niepotrzebne. jak dla mnie to uzyskales wyglad pierwszego draftu jaki sie robi zeby sobie poukladac w glowie jak maja lezec obiekty w scenie. Model stateczku niczego sobie, reszta az prosi sie o jakies wykonczenie.
Napisano 22 Sierpień 201014 l Dziwi mnie trochę że budynki na końcu są największe... Oczywiście jest to teoretycznie możliwe ale trochę psuje odbiór skali...
Napisano 22 Sierpień 201014 l W wipie napisałbym - powodzenia Tutaj napiszę: statek fajny, miasto ciekawe ale brak textur i życia ogólnie. Górna część be do wymiany/poprawy (latające pokrywy od garnków nie pasują). Niemniej jednak ciekawe podejście ale za szybko.
Napisano 22 Sierpień 201014 l Autor Dziwi mnie trochę że budynki na końcu są największe... Oczywiście jest to teoretycznie możliwe ale trochę psuje odbiór skali... chciałem podzielić miasto na różne dzielnice, centrum kulturowe i biznesu, dzielnice mieszkalne, slumsy i na samy końcu dzielnice przemysłowe stąd te największe budynki. No ale nie wyszło zupełnie tak jak chciałem :) Dzięki wszystkim za komentarze, posłucham was i przy następnej pracy posiedzę trochę dłużej :)
Napisano 22 Sierpień 201014 l radziłbym zaczac od lekcji rysunku... a 3d póki co potraktowac jako ciekawostke którą zajmowałbyś ie w być moze 1/4 czasu poświeconego na zainteresowania w wolnym czasie.... Zacznij od rysunku żeby zacząć łapać proporcje .. ładną kompozycję... itd... teraz moim zdaniem po tym co pokazałeś nauka 3d nie ma sensu...