Sicu Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 (edytowane) Ostatnio z nudów modeluję sobie mój telefon... W sumie to jakieś 60% jest zrobione. Zostało już tylko zrobić różne pierdułki po bokach, aparat z tyłu i nałożenie textur. Wyrendowałem tylko jedno ujęcie na Adaptive subdivision i VeryHigh Oświetlenie Vray Light Edytowane 29 Sierpień 2010 przez Sicu
factoradic Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 Te pierdółki często zajmują najwięcej czasu, ale powodzenia! :)
Sicu Napisano 25 Sierpień 2010 Autor Napisano 25 Sierpień 2010 Dobrze jest? Zostały mi jeszcze tylko dwa przyciski, wgłębienie i wygładzić krawędzie ;) No i oczywiście textury. Jakieś uwagi? ----
factoradic Napisano 25 Sierpień 2010 Napisano 25 Sierpień 2010 No krawędzie musisz wygładzić, szczególnie te przy wyświetlaczu, ale skoro o tym wiesz to jest dobrze. Jeżeli możesz to pokaż siatkę, zawsze tam może być jakiś błąd :) Ja czekam na końcowy render. Powodzenia
Drakon Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Też mam taki telefon :D .. pokaż siatke :D
Sicu Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 Proszę bardzo: ps. wie ktoś jak zrobić aby siatkę było widać na renderze? --------------------------
factoradic Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 Ja nie wiem czy używam dobrego sposobu na render siatki bo jestem początkującym, ale skoro nie masz żadnego to mój ci się może przydać. Tworzę nowy materiał Composite, jako Base Material używam materiału Standard o kolorze w jakim chcę mieć mój model, do Mat.1 wrzucam materiał Standard z zaznaczoną opcją Wire o kolorze siatki.
Sicu Napisano 26 Sierpień 2010 Autor Napisano 26 Sierpień 2010 factoradic, znalazłem sposób na vray'a przeznaczony tylko :) O ten mi chodziło: http://jg3d.blogspot.com/2009/02/how-to-create-wireframe-material-with-v.html Ale dzięki :) --------- Nowy render siatki w rozdzielczości 1900x1200
Orangegraphics Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 generalnie miejscami ostry jak brzytwa, ale w sumie taki też ten telefon jest. teraz materiały i render
Sicu Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 Odpalam sobie dzisiaj mój projekt aby wyrendować już scenę bo textury prawie skończyłem nakładać a tutaj błąd ;/ Próbowałem na moim laptopie też otworzyć i wyskakuje mi ten sam błąd ;/ Jak mogę to naprawić? Spotkał już się ktoś z tym?
wueres Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Też mi się czasami zdarza ten problem. Myślę, że może być za to odpowiedzialny komputer... Za mało RAMu... Ja mam 2 GB pamięci a też mi się to czasem przytrafi...
tweety Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 otwórz nową scenę czystą, i zamerguj obiekty. ten błąd to najczęstszy error jaki max wywala.
deshu Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Tak właśnie jak tweety mówi. p.s. Chociaż odkąd jest 2011 to najczęstszym błędem jest ten z ribbon configuration:)
Cyanide Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 W menu file -> import -> merge scene czy jakoś tak i wszystkie obiekty przeniosą Ci się do nowej sceny :]. Pozdrawiam Kuba.
Sicu Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 (edytowane) [/url] -------- Mniej więcej jakieś 90% zrobione textur... Jeszcze kolorki będą trochę inne itp. Mam problem z UVW Mapping ;/ Nie wiem jak zacząć ... szukałem w google to pisze tylko jak już przerabiać itp. Edytowane 29 Sierpień 2010 przez Sicu
KoMic Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 przyznam ze masz fart, dlatego ze zazwyczaj jak max zwali plik (glownie podczas zapisu cos mu wysiadzie) to czesto nie da sie odzyskac danych. polecam jedyna witaminke jaka autodesk nam dal, czyli czeste backupy. ja mam 15 plikow co 2min.
Sicu Napisano 29 Sierpień 2010 Autor Napisano 29 Sierpień 2010 a nie będzie mulić mi maxa? 7 zapisów co minute czyli ze ok. na 10 sekund jeden zapis
plasti Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 (edytowane) przy wiekszych scenach mozna zglupiec, jak mam zadziej ustawione, a jak przyjdzie ci kiedys pracowac na scenach po 12 mln poly z vray proxami, xrefami i innymi cudami na serwerze sieciowym, to dopiero zobaczysz jak fajnie pregi na czole wyskakuja :] do czego ci tutaj uv mapping? na logo? Edytowane 29 Sierpień 2010 przez plasti
KoMic Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Sicu, 15 plikow co 2 min, czyli masz zapis ostatnich 30min. Oczywiscie to wszytko jest bardzo indywidualne, ja staram sie nie pracowac na duzych scenach rozbijajac modele na wiele plikow. Nie upieram sie ze moj system jest idealny. Ja jestem z niego bardzo zadowolony, nie raz ratowal mi dusko. czy to z winy maxa, czy z mojej glupoty. Jedno jest pewne. maxy byly i beda niestabilne, kazdy musi wypracowac sobie najlepsza dla siebie forme zabespieczenia i obrony. pozdr
lukasjogabonito Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 KoMic dobrze mówi... często ustawiony autobackup to podstawa pracy w maxie...też mam tak często ustawione gdyż kiedyś wszedłem do maxa i mi sie od razu wywalił i nie zdążył nawet zrobić autobacka;/
Sicu Napisano 30 Sierpień 2010 Autor Napisano 30 Sierpień 2010 (edytowane) Skąd można pobrać tą łatkę??? Edytowane 30 Sierpień 2010 przez Sicu
Sicu Napisano 30 Sierpień 2010 Autor Napisano 30 Sierpień 2010 I czy wie ktoś jak nałożyć te cyferki, literki i napisy przez uvw mapping chyba?
marcinW Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 może zrób zwykły tekst w maxie? :) zawsze będziesz mógł nimi fajnie zaświecić na niebiesko - tak jak ten model ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się