Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio z nudów modeluję sobie mój telefon...

W sumie to jakieś 60% jest zrobione. Zostało już tylko zrobić różne pierdułki po bokach, aparat z tyłu i nałożenie textur.

Wyrendowałem tylko jedno ujęcie na Adaptive subdivision i VeryHigh

Oświetlenie Vray Light

sonyericson1.jpg

Edytowane przez Sicu

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dobrze jest? Zostały mi jeszcze tylko dwa przyciski, wgłębienie i wygładzić krawędzie ;)

No i oczywiście textury. Jakieś uwagi?

 

----

 

se2b.jpg

 

se3f.jpg

 

se4d.jpg

Napisano

No krawędzie musisz wygładzić, szczególnie te przy wyświetlaczu, ale skoro o tym wiesz to jest dobrze. Jeżeli możesz to pokaż siatkę, zawsze tam może być jakiś błąd :) Ja czekam na końcowy render. Powodzenia

Napisano
  • Autor

Proszę bardzo:

 

ps. wie ktoś jak zrobić aby siatkę było widać na renderze?

--------------------------

 

sek550siatka1.png

 

sek550siatka2.png

Napisano

Ja nie wiem czy używam dobrego sposobu na render siatki bo jestem początkującym, ale skoro nie masz żadnego to mój ci się może przydać.

 

Tworzę nowy materiał Composite, jako Base Material używam materiału Standard o kolorze w jakim chcę mieć mój model, do Mat.1 wrzucam materiał Standard z zaznaczoną opcją Wire o kolorze siatki.

Napisano
  • Autor

Odpalam sobie dzisiaj mój projekt aby wyrendować już scenę bo textury prawie skończyłem nakładać a tutaj błąd ;/

 

64084395.png

 

Próbowałem na moim laptopie też otworzyć i wyskakuje mi ten sam błąd ;/

Jak mogę to naprawić? Spotkał już się ktoś z tym?

Napisano

Też mi się czasami zdarza ten problem. Myślę, że może być za to odpowiedzialny komputer... Za mało RAMu... Ja mam 2 GB pamięci a też mi się to czasem przytrafi...

Napisano

otwórz nową scenę czystą, i zamerguj obiekty. ten błąd to najczęstszy error jaki max wywala.

Napisano

Tak właśnie jak tweety mówi.

 

p.s. Chociaż odkąd jest 2011 to najczęstszym błędem jest ten z ribbon configuration:)

Napisano

W menu file -> import -> merge scene czy jakoś tak i wszystkie obiekty przeniosą Ci się do nowej sceny :].

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

przyznam ze masz fart, dlatego ze zazwyczaj jak max zwali plik (glownie podczas zapisu cos mu wysiadzie) to czesto nie da sie odzyskac danych. polecam jedyna witaminke jaka autodesk nam dal, czyli czeste backupy. ja mam 15 plikow co 2min.

Napisano
  • Autor

a nie będzie mulić mi maxa? 7 zapisów co minute czyli ze ok. na 10 sekund jeden zapis

Napisano

przy wiekszych scenach mozna zglupiec, jak mam zadziej ustawione, a jak przyjdzie ci kiedys pracowac na scenach po 12 mln poly z vray proxami, xrefami i innymi cudami na serwerze sieciowym, to dopiero zobaczysz jak fajnie pregi na czole wyskakuja :]

 

 

do czego ci tutaj uv mapping? na logo?

Edytowane przez plasti

Napisano

Sicu, 15 plikow co 2 min, czyli masz zapis ostatnich 30min. Oczywiscie to wszytko jest bardzo indywidualne, ja staram sie nie pracowac na duzych scenach rozbijajac modele na wiele plikow. Nie upieram sie ze moj system jest idealny. Ja jestem z niego bardzo zadowolony, nie raz ratowal mi dusko. czy to z winy maxa, czy z mojej glupoty.

Jedno jest pewne. maxy byly i beda niestabilne, kazdy musi wypracowac sobie najlepsza dla siebie forme zabespieczenia i obrony.

 

pozdr

Napisano

KoMic dobrze mówi... często ustawiony autobackup to podstawa pracy w maxie...też mam tak często ustawione gdyż kiedyś wszedłem do maxa i mi sie od razu wywalił i nie zdążył nawet zrobić autobacka;/

Napisano
  • Autor

Skąd można pobrać tą łatkę???

Edytowane przez Sicu

Napisano
  • Autor

I czy wie ktoś jak nałożyć te cyferki, literki i napisy przez uvw mapping chyba?

Napisano

może zrób zwykły tekst w maxie? :) zawsze będziesz mógł nimi fajnie zaświecić na niebiesko - tak jak ten model ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności