Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Daniel coś przekombinowałeś z tym oświetleniem pokaż rzut jak to ustawiłeś.

  • Odpowiedzi 79
  • Wyświetleń 10,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Pokarzę dopiero jak mi prąd naprawią bo sąsiedzi z góry zalali przewody elektryczne i teraz z laptopa piszę. Wydaje mi się że lepiej będzie zresetować wszystkie ustawienia światła i zacząć od początku. I teraz pytanie, jak to zrobić żeby zresetować WSZYSTKIE i tylko ustawienia świetlne? Łącznie z Indicect, FG etc.

 

pzd. Daniel

Napisano

Ja jak już naprawdę namieszam z ustawieniami to otwieram nową scenę i importuję wyłącznie obiekty które mnie interesują a światła i calą resztę ustawiam od nowa.

Napisano
  • Autor

Ok, dzięki mowo. :) Ale scena musi poczekać do weekendu. :|

 

Z Mocą, Daniel.

Napisano

Ja też mam pauzę, znikam na kilka dni bo mamy przeprowadzkę.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Łazienka odpoczywa, a ja zrobiłem takiego smoka. Wszyscy blenderowcy powinni go znać. Zacząłem robić tuta w blenderze ale z nerwów nie wytrzymałem i koniec końców zrobiłem go w max'ie. :)

ns1x.png

Wip. Krytyka jak zawsze mile widziana :)

Z Mocą, Daniel.

Edytowane przez pirx

Napisano

podobny :)

 

a ja za to nie mogę w maxie modelować :)

co Cię zirytowało?

Napisano
  • Autor

Po prostu sam blender. :) To ze musiałem go przeinstalowywać (nie chciał działać), oraz brak mojego przyzwyczajenia się do infesu. W weekend spróbuję jeszcze raz, a na razie up z max'a:

50561129.jpg

Bez TS jest około 800 poly.

Zrobię go tak jak na tucie a potem będę się nim dowolnie bawić. :)

 

pzd. Daniel

Napisano
  • Autor

Na dziś tyle.

18037370.jpg

Corpus i odnóża na razie tak jako zarys. Ciekaw jestem kiedy zaboli bo n razie z TS jest 756tys. poly :P

Napisano

Też mnie odepchnęła Linuxowośc blendera :) Fajne narzędzie ale to jak uczyć się chodzić na rękach dla mnie w porównaniu z maxem (chodzeniem ) czemu smok Taki gęsty? Jak robisz mojego pobratymca to niech Ci lepiej dobrze wyjdzie :P. Pozdrawiam Smok :)

Napisano
  • Autor

Gęstość po ts duża bo siatka rzadka. Cyba że jest jakiś lepszy sposób to mnie oświećcie, proszę :)

Chciałbym tego smoka do jakiejś animki wepchnąć więc musi dobrze wyjść :)

Napisano
  • Autor

Cześć, ściągnąłem wersję testową ZB i się trochę pobawiłem. Bardzo fajna zabawka ale ja jakoś tego nie ogarniam. Np. jak zagęścić siatkę na modelu rys 1. kiedy mam już coś podmodelowane i chciałbym robić szczegół?

Kolejne dwa obrazki to ułożone w złej kolejności postępy nad głową jakiegoś... może, Eloma?

85386256.png

Napisano

ten pierwszy obrazek to twoja baza? jesli tak to zrob nowa albo poszukaj darmowych z neta bo na takim czyms pracowac to wspolczuje. Baze miej stworzona z malej ilosci poly i z przygotowanym wczesniej edge loopami. W zbrushu z tego co pamietam to byl taki przycisk divade to zageszczenia siaty. Ctrl+D czy shift+D, nie pamietam dokladnie ale napewno to znajdziesz. Ogolnie chodzi o to ze sculptujesz na rzadkiej siatce probojac uzyskac ogolna forme, pozniej zageszczasz i robisz sredni detal a jak ten jest wporzo to zageszczasz jescze i robis minidetalik. Gdy wychodza babole to cofasz sie o jeden lvl zageszczenia w dol i poprawiasz. W necie pelno materialow odnosnie zbrusha wiec jak bedzie ci zalezec to sobie znajdziesz odpowiednie tuty. Nie ma wiekszego sensu powtarzac tego w tym temacie.

Napisano

Do zagęszczania służy devide w zakładce Tool i podzakładce Geomentry. Skrót o jeden sdiv w górę to CTRL+D, a jeden w dół SHIFT+D. Jeżeli miałeś sdiv 3 i cofnąłeś się do 1. To żeby wrócić na 3 to samo D. CTRL+D zwiększa największy sdiv :) Nie wiem czy zrozumiałeś.

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki panowie :)

Vega, nie wiem czy zrozumiałem o co Ci chodziło ale wszystko działa :P bo faktycznie po cofnięciu się musiałem wcisnąć to D. Swoją drogą nie wiedziałem że da się scupltować myszką.

 

Dzięki. r+

Napisano
  • Autor

Miał być maluch ale po piątym podejściu uznałem że potrzebuję tuta i zacząłem mustanga.

Na razie tyle:

car1k.png

 

Nie daję ze smooth'em bo nie ma sensu.

Czekam na wasze bezcenne porady. :)

 

pzd. Daniel

Napisano
  • Autor

To chyba najlepszy jakiego znalazłem po przekopaniu Net'u :)

Napisano

Obejrzałem go cały i powiem, że wyciągnąłem z niego parę ciekawych informacji na temat modelowania, natomiast sam ogólny sposób uważam za gorszy od zrobienia bryły dodania MS colleapsowaniu go z editablepolym i dopiero dłubanie w detalach

Napisano
  • Autor

Jak na razie idzie dobrze. Przynajmniej lepiej niż jak sam próbowałem. Będę musiał się nauczyć i tak i tak :)

Napisano

A ja nie polecam tego tutka o Mustangu bo jakby się dobrze przyjrzeć to sporo w nim błędów ;) Natomiast gorąco polecam tego tuta:

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/creating-a-next-gen-video-game-hot-rod-the-complete-workflow-day-1/

 

Przerobiłem go i nauczyłem się o wiele więcej o modelowaniu niż na tutku o Mustangu. No i do tego jeszcze jest tworzenie bryły low-poly i uv mapping, którego zacząłem kumać dopiero po tym tucie ;)

Napisano
  • Autor

Całość wygląda fajnie ale na jakiej podstawie on skaluje obiekty? Od razu mówię że go nie słuchałem tylko przewinąłem obrazy. Mam odkręconego Pillar'a i powiedzmy, że słownie mało do mnie dociera :)

 

Co do mustanga to myślę że go skończę a potem wezmę się za low poly etc. Po prostu nie chcę zostawiać czegoś co jakoś zaczęło wychodzić.

Up mały ale zawsze coś :)

car2w.png

 

Natomiast łazienka właściwie skończona ale nie radzę sobie ze światłem :( Jak to okiełzam to wrzucę.

 

pzd. Daniel

Napisano

Teraz mógłbyś dać Danielu ze smoothem i glossem i sprawdzać na bieżąco czy aby na bank wszystko jest gładkie jak pupcia noworodka :)

Napisano
  • Autor

Proszę.

58094724.jpg

Jak widać na razie niewiele zagęszczałem. (Ale jestem dumny z tej maski! :P )

 

btw. Co rozumiesz przez gloss? (moja wiedza jest dosyć wybiórcza.

Napisano

Maska wygląda na prosta w tym ujęciu przynajmniej, ustaw materiałowi parametr glossiness wysoki by się świecił wtedy widać czy coś jest nie równo. Dziurka na kierunkowskaz jest coś nie halo popraw jej brzeg

Napisano
  • Autor

Coś mi ten gloss nie wyszedł :/

Maska sama w sobie jest prosta ale po odbiciu symetry powstały jakieś dziwne vertexy które podczas wygładzania knociły efekt. Kierunkowskaz trochę mi nie wychodzi ale dopiero co go ruszyłem.

car3.png

 

Z Mocą, Daniel. :)

Napisano
  • Autor

Ech, dalej do przodu ale co jest z tym kierunkowskazem?

car4.png

 

pzd. Daniel

Napisano

tak to jest jak sie nie wycina z bryły tylko robi nowy nie wiem jak inni ale jakoś nie przypomina mi to mustanga :/ ford-Shelby-WCC-Mustang.jpg

Napisano
  • Autor

Jak na razie to jest trochę mało ale pewnie macie rację. Pociągnę to jeszcze trochę i wezmę się za bryłę :)

2005-ford-mustang-gt-coupe-by-street-scene-equipment-front-angle-view-588x441.jpg&t=1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.