Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Daniel coś przekombinowałeś z tym oświetleniem pokaż rzut jak to ustawiłeś.

  • Odpowiedzi 79
  • Wyświetleń 9,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Pokarzę dopiero jak mi prąd naprawią bo sąsiedzi z góry zalali przewody elektryczne i teraz z laptopa piszę. Wydaje mi się że lepiej będzie zresetować wszystkie ustawienia światła i zacząć od początku. I teraz pytanie, jak to zrobić żeby zresetować WSZYSTKIE i tylko ustawienia świetlne? Łącznie z Indicect, FG etc.

 

pzd. Daniel

Napisano

Ja jak już naprawdę namieszam z ustawieniami to otwieram nową scenę i importuję wyłącznie obiekty które mnie interesują a światła i calą resztę ustawiam od nowa.

Napisano
  • Autor

Ok, dzięki mowo. :) Ale scena musi poczekać do weekendu. :|

 

Z Mocą, Daniel.

Napisano

Ja też mam pauzę, znikam na kilka dni bo mamy przeprowadzkę.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Łazienka odpoczywa, a ja zrobiłem takiego smoka. Wszyscy blenderowcy powinni go znać. Zacząłem robić tuta w blenderze ale z nerwów nie wytrzymałem i koniec końców zrobiłem go w max'ie. :)

ns1x.png

Wip. Krytyka jak zawsze mile widziana :)

Z Mocą, Daniel.

Edytowane przez pirx

Napisano

podobny :)

 

a ja za to nie mogę w maxie modelować :)

co Cię zirytowało?

Napisano
  • Autor

Po prostu sam blender. :) To ze musiałem go przeinstalowywać (nie chciał działać), oraz brak mojego przyzwyczajenia się do infesu. W weekend spróbuję jeszcze raz, a na razie up z max'a:

50561129.jpg

Bez TS jest około 800 poly.

Zrobię go tak jak na tucie a potem będę się nim dowolnie bawić. :)

 

pzd. Daniel

Napisano
  • Autor

Na dziś tyle.

18037370.jpg

Corpus i odnóża na razie tak jako zarys. Ciekaw jestem kiedy zaboli bo n razie z TS jest 756tys. poly :P

Napisano

Też mnie odepchnęła Linuxowośc blendera :) Fajne narzędzie ale to jak uczyć się chodzić na rękach dla mnie w porównaniu z maxem (chodzeniem ) czemu smok Taki gęsty? Jak robisz mojego pobratymca to niech Ci lepiej dobrze wyjdzie :P. Pozdrawiam Smok :)

Napisano
  • Autor

Gęstość po ts duża bo siatka rzadka. Cyba że jest jakiś lepszy sposób to mnie oświećcie, proszę :)

Chciałbym tego smoka do jakiejś animki wepchnąć więc musi dobrze wyjść :)

Napisano
  • Autor

Cześć, ściągnąłem wersję testową ZB i się trochę pobawiłem. Bardzo fajna zabawka ale ja jakoś tego nie ogarniam. Np. jak zagęścić siatkę na modelu rys 1. kiedy mam już coś podmodelowane i chciałbym robić szczegół?

Kolejne dwa obrazki to ułożone w złej kolejności postępy nad głową jakiegoś... może, Eloma?

85386256.png

Napisano

ten pierwszy obrazek to twoja baza? jesli tak to zrob nowa albo poszukaj darmowych z neta bo na takim czyms pracowac to wspolczuje. Baze miej stworzona z malej ilosci poly i z przygotowanym wczesniej edge loopami. W zbrushu z tego co pamietam to byl taki przycisk divade to zageszczenia siaty. Ctrl+D czy shift+D, nie pamietam dokladnie ale napewno to znajdziesz. Ogolnie chodzi o to ze sculptujesz na rzadkiej siatce probojac uzyskac ogolna forme, pozniej zageszczasz i robisz sredni detal a jak ten jest wporzo to zageszczasz jescze i robis minidetalik. Gdy wychodza babole to cofasz sie o jeden lvl zageszczenia w dol i poprawiasz. W necie pelno materialow odnosnie zbrusha wiec jak bedzie ci zalezec to sobie znajdziesz odpowiednie tuty. Nie ma wiekszego sensu powtarzac tego w tym temacie.

Napisano

Do zagęszczania służy devide w zakładce Tool i podzakładce Geomentry. Skrót o jeden sdiv w górę to CTRL+D, a jeden w dół SHIFT+D. Jeżeli miałeś sdiv 3 i cofnąłeś się do 1. To żeby wrócić na 3 to samo D. CTRL+D zwiększa największy sdiv :) Nie wiem czy zrozumiałeś.

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki panowie :)

Vega, nie wiem czy zrozumiałem o co Ci chodziło ale wszystko działa :P bo faktycznie po cofnięciu się musiałem wcisnąć to D. Swoją drogą nie wiedziałem że da się scupltować myszką.

 

Dzięki. r+

Napisano
  • Autor

Miał być maluch ale po piątym podejściu uznałem że potrzebuję tuta i zacząłem mustanga.

Na razie tyle:

car1k.png

 

Nie daję ze smooth'em bo nie ma sensu.

Czekam na wasze bezcenne porady. :)

 

pzd. Daniel

Napisano
  • Autor

To chyba najlepszy jakiego znalazłem po przekopaniu Net'u :)

Napisano

Obejrzałem go cały i powiem, że wyciągnąłem z niego parę ciekawych informacji na temat modelowania, natomiast sam ogólny sposób uważam za gorszy od zrobienia bryły dodania MS colleapsowaniu go z editablepolym i dopiero dłubanie w detalach

Napisano
  • Autor

Jak na razie idzie dobrze. Przynajmniej lepiej niż jak sam próbowałem. Będę musiał się nauczyć i tak i tak :)

Napisano

A ja nie polecam tego tutka o Mustangu bo jakby się dobrze przyjrzeć to sporo w nim błędów ;) Natomiast gorąco polecam tego tuta:

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/creating-a-next-gen-video-game-hot-rod-the-complete-workflow-day-1/

 

Przerobiłem go i nauczyłem się o wiele więcej o modelowaniu niż na tutku o Mustangu. No i do tego jeszcze jest tworzenie bryły low-poly i uv mapping, którego zacząłem kumać dopiero po tym tucie ;)

Napisano
  • Autor

Całość wygląda fajnie ale na jakiej podstawie on skaluje obiekty? Od razu mówię że go nie słuchałem tylko przewinąłem obrazy. Mam odkręconego Pillar'a i powiedzmy, że słownie mało do mnie dociera :)

 

Co do mustanga to myślę że go skończę a potem wezmę się za low poly etc. Po prostu nie chcę zostawiać czegoś co jakoś zaczęło wychodzić.

Up mały ale zawsze coś :)

car2w.png

 

Natomiast łazienka właściwie skończona ale nie radzę sobie ze światłem :( Jak to okiełzam to wrzucę.

 

pzd. Daniel

Napisano

Teraz mógłbyś dać Danielu ze smoothem i glossem i sprawdzać na bieżąco czy aby na bank wszystko jest gładkie jak pupcia noworodka :)

Napisano
  • Autor

Proszę.

58094724.jpg

Jak widać na razie niewiele zagęszczałem. (Ale jestem dumny z tej maski! :P )

 

btw. Co rozumiesz przez gloss? (moja wiedza jest dosyć wybiórcza.

Napisano

Maska wygląda na prosta w tym ujęciu przynajmniej, ustaw materiałowi parametr glossiness wysoki by się świecił wtedy widać czy coś jest nie równo. Dziurka na kierunkowskaz jest coś nie halo popraw jej brzeg

Napisano
  • Autor

Coś mi ten gloss nie wyszedł :/

Maska sama w sobie jest prosta ale po odbiciu symetry powstały jakieś dziwne vertexy które podczas wygładzania knociły efekt. Kierunkowskaz trochę mi nie wychodzi ale dopiero co go ruszyłem.

car3.png

 

Z Mocą, Daniel. :)

Napisano
  • Autor

Ech, dalej do przodu ale co jest z tym kierunkowskazem?

car4.png

 

pzd. Daniel

Napisano

tak to jest jak sie nie wycina z bryły tylko robi nowy nie wiem jak inni ale jakoś nie przypomina mi to mustanga :/ ford-Shelby-WCC-Mustang.jpg

Napisano
  • Autor

Jak na razie to jest trochę mało ale pewnie macie rację. Pociągnę to jeszcze trochę i wezmę się za bryłę :)

2005-ford-mustang-gt-coupe-by-street-scene-equipment-front-angle-view-588x441.jpg&t=1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności