Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokarzę dopiero jak mi prąd naprawią bo sąsiedzi z góry zalali przewody elektryczne i teraz z laptopa piszę. Wydaje mi się że lepiej będzie zresetować wszystkie ustawienia światła i zacząć od początku. I teraz pytanie, jak to zrobić żeby zresetować WSZYSTKIE i tylko ustawienia świetlne? Łącznie z Indicect, FG etc.

 

pzd. Daniel

Napisano

Ja jak już naprawdę namieszam z ustawieniami to otwieram nową scenę i importuję wyłącznie obiekty które mnie interesują a światła i calą resztę ustawiam od nowa.

Napisano (edytowane)

Łazienka odpoczywa, a ja zrobiłem takiego smoka. Wszyscy blenderowcy powinni go znać. Zacząłem robić tuta w blenderze ale z nerwów nie wytrzymałem i koniec końców zrobiłem go w max'ie. :)

ns1x.png

Wip. Krytyka jak zawsze mile widziana :)

Z Mocą, Daniel.

Edytowane przez pirx
Napisano

Po prostu sam blender. :) To ze musiałem go przeinstalowywać (nie chciał działać), oraz brak mojego przyzwyczajenia się do infesu. W weekend spróbuję jeszcze raz, a na razie up z max'a:

50561129.jpg

Bez TS jest około 800 poly.

Zrobię go tak jak na tucie a potem będę się nim dowolnie bawić. :)

 

pzd. Daniel

Napisano

Też mnie odepchnęła Linuxowośc blendera :) Fajne narzędzie ale to jak uczyć się chodzić na rękach dla mnie w porównaniu z maxem (chodzeniem ) czemu smok Taki gęsty? Jak robisz mojego pobratymca to niech Ci lepiej dobrze wyjdzie :P. Pozdrawiam Smok :)

Napisano

Gęstość po ts duża bo siatka rzadka. Cyba że jest jakiś lepszy sposób to mnie oświećcie, proszę :)

Chciałbym tego smoka do jakiejś animki wepchnąć więc musi dobrze wyjść :)

Napisano

Cześć, ściągnąłem wersję testową ZB i się trochę pobawiłem. Bardzo fajna zabawka ale ja jakoś tego nie ogarniam. Np. jak zagęścić siatkę na modelu rys 1. kiedy mam już coś podmodelowane i chciałbym robić szczegół?

Kolejne dwa obrazki to ułożone w złej kolejności postępy nad głową jakiegoś... może, Eloma?

85386256.png

Napisano

ten pierwszy obrazek to twoja baza? jesli tak to zrob nowa albo poszukaj darmowych z neta bo na takim czyms pracowac to wspolczuje. Baze miej stworzona z malej ilosci poly i z przygotowanym wczesniej edge loopami. W zbrushu z tego co pamietam to byl taki przycisk divade to zageszczenia siaty. Ctrl+D czy shift+D, nie pamietam dokladnie ale napewno to znajdziesz. Ogolnie chodzi o to ze sculptujesz na rzadkiej siatce probojac uzyskac ogolna forme, pozniej zageszczasz i robisz sredni detal a jak ten jest wporzo to zageszczasz jescze i robis minidetalik. Gdy wychodza babole to cofasz sie o jeden lvl zageszczenia w dol i poprawiasz. W necie pelno materialow odnosnie zbrusha wiec jak bedzie ci zalezec to sobie znajdziesz odpowiednie tuty. Nie ma wiekszego sensu powtarzac tego w tym temacie.

  • Like 1
Napisano

Do zagęszczania służy devide w zakładce Tool i podzakładce Geomentry. Skrót o jeden sdiv w górę to CTRL+D, a jeden w dół SHIFT+D. Jeżeli miałeś sdiv 3 i cofnąłeś się do 1. To żeby wrócić na 3 to samo D. CTRL+D zwiększa największy sdiv :) Nie wiem czy zrozumiałeś.

  • Like 1
Napisano

Wielkie dzięki panowie :)

Vega, nie wiem czy zrozumiałem o co Ci chodziło ale wszystko działa :P bo faktycznie po cofnięciu się musiałem wcisnąć to D. Swoją drogą nie wiedziałem że da się scupltować myszką.

 

Dzięki. r+

Napisano

Miał być maluch ale po piątym podejściu uznałem że potrzebuję tuta i zacząłem mustanga.

Na razie tyle:

car1k.png

 

Nie daję ze smooth'em bo nie ma sensu.

Czekam na wasze bezcenne porady. :)

 

pzd. Daniel

Napisano

Obejrzałem go cały i powiem, że wyciągnąłem z niego parę ciekawych informacji na temat modelowania, natomiast sam ogólny sposób uważam za gorszy od zrobienia bryły dodania MS colleapsowaniu go z editablepolym i dopiero dłubanie w detalach

Napisano

A ja nie polecam tego tutka o Mustangu bo jakby się dobrze przyjrzeć to sporo w nim błędów ;) Natomiast gorąco polecam tego tuta:

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/creating-a-next-gen-video-game-hot-rod-the-complete-workflow-day-1/

 

Przerobiłem go i nauczyłem się o wiele więcej o modelowaniu niż na tutku o Mustangu. No i do tego jeszcze jest tworzenie bryły low-poly i uv mapping, którego zacząłem kumać dopiero po tym tucie ;)

Napisano

Całość wygląda fajnie ale na jakiej podstawie on skaluje obiekty? Od razu mówię że go nie słuchałem tylko przewinąłem obrazy. Mam odkręconego Pillar'a i powiedzmy, że słownie mało do mnie dociera :)

 

Co do mustanga to myślę że go skończę a potem wezmę się za low poly etc. Po prostu nie chcę zostawiać czegoś co jakoś zaczęło wychodzić.

Up mały ale zawsze coś :)

car2w.png

 

Natomiast łazienka właściwie skończona ale nie radzę sobie ze światłem :( Jak to okiełzam to wrzucę.

 

pzd. Daniel

Napisano

Proszę.

58094724.jpg

Jak widać na razie niewiele zagęszczałem. (Ale jestem dumny z tej maski! :P )

 

btw. Co rozumiesz przez gloss? (moja wiedza jest dosyć wybiórcza.

Napisano

Maska wygląda na prosta w tym ujęciu przynajmniej, ustaw materiałowi parametr glossiness wysoki by się świecił wtedy widać czy coś jest nie równo. Dziurka na kierunkowskaz jest coś nie halo popraw jej brzeg

Napisano

Coś mi ten gloss nie wyszedł :/

Maska sama w sobie jest prosta ale po odbiciu symetry powstały jakieś dziwne vertexy które podczas wygładzania knociły efekt. Kierunkowskaz trochę mi nie wychodzi ale dopiero co go ruszyłem.

car3.png

 

Z Mocą, Daniel. :)

Napisano

Jak na razie to jest trochę mało ale pewnie macie rację. Pociągnę to jeszcze trochę i wezmę się za bryłę :)

2005-ford-mustang-gt-coupe-by-street-scene-equipment-front-angle-view-588x441.jpg&t=1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności