mowo Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Daniel coś przekombinowałeś z tym oświetleniem pokaż rzut jak to ustawiłeś.
pirx Napisano 26 Wrzesień 2010 Autor Napisano 26 Wrzesień 2010 Pokarzę dopiero jak mi prąd naprawią bo sąsiedzi z góry zalali przewody elektryczne i teraz z laptopa piszę. Wydaje mi się że lepiej będzie zresetować wszystkie ustawienia światła i zacząć od początku. I teraz pytanie, jak to zrobić żeby zresetować WSZYSTKIE i tylko ustawienia świetlne? Łącznie z Indicect, FG etc. pzd. Daniel
mowo Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Ja jak już naprawdę namieszam z ustawieniami to otwieram nową scenę i importuję wyłącznie obiekty które mnie interesują a światła i calą resztę ustawiam od nowa.
pirx Napisano 28 Wrzesień 2010 Autor Napisano 28 Wrzesień 2010 Ok, dzięki mowo. :) Ale scena musi poczekać do weekendu. :| Z Mocą, Daniel.
mowo Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Ja też mam pauzę, znikam na kilka dni bo mamy przeprowadzkę. pozdrawiam
pirx Napisano 6 Październik 2010 Autor Napisano 6 Październik 2010 (edytowane) Łazienka odpoczywa, a ja zrobiłem takiego smoka. Wszyscy blenderowcy powinni go znać. Zacząłem robić tuta w blenderze ale z nerwów nie wytrzymałem i koniec końców zrobiłem go w max'ie. :) Wip. Krytyka jak zawsze mile widziana :) Z Mocą, Daniel. Edytowane 6 Październik 2010 przez pirx
wesol Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 podobny :) a ja za to nie mogę w maxie modelować :) co Cię zirytowało?
pirx Napisano 6 Październik 2010 Autor Napisano 6 Październik 2010 Po prostu sam blender. :) To ze musiałem go przeinstalowywać (nie chciał działać), oraz brak mojego przyzwyczajenia się do infesu. W weekend spróbuję jeszcze raz, a na razie up z max'a: Bez TS jest około 800 poly. Zrobię go tak jak na tucie a potem będę się nim dowolnie bawić. :) pzd. Daniel
pirx Napisano 6 Październik 2010 Autor Napisano 6 Październik 2010 Na dziś tyle. Corpus i odnóża na razie tak jako zarys. Ciekaw jestem kiedy zaboli bo n razie z TS jest 756tys. poly :P
Smoku Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Też mnie odepchnęła Linuxowośc blendera :) Fajne narzędzie ale to jak uczyć się chodzić na rękach dla mnie w porównaniu z maxem (chodzeniem ) czemu smok Taki gęsty? Jak robisz mojego pobratymca to niech Ci lepiej dobrze wyjdzie :P. Pozdrawiam Smok :)
pirx Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Gęstość po ts duża bo siatka rzadka. Cyba że jest jakiś lepszy sposób to mnie oświećcie, proszę :) Chciałbym tego smoka do jakiejś animki wepchnąć więc musi dobrze wyjść :)
pirx Napisano 16 Październik 2010 Autor Napisano 16 Październik 2010 Cześć, ściągnąłem wersję testową ZB i się trochę pobawiłem. Bardzo fajna zabawka ale ja jakoś tego nie ogarniam. Np. jak zagęścić siatkę na modelu rys 1. kiedy mam już coś podmodelowane i chciałbym robić szczegół? Kolejne dwa obrazki to ułożone w złej kolejności postępy nad głową jakiegoś... może, Eloma?
Temporal Napisano 17 Październik 2010 Napisano 17 Październik 2010 ten pierwszy obrazek to twoja baza? jesli tak to zrob nowa albo poszukaj darmowych z neta bo na takim czyms pracowac to wspolczuje. Baze miej stworzona z malej ilosci poly i z przygotowanym wczesniej edge loopami. W zbrushu z tego co pamietam to byl taki przycisk divade to zageszczenia siaty. Ctrl+D czy shift+D, nie pamietam dokladnie ale napewno to znajdziesz. Ogolnie chodzi o to ze sculptujesz na rzadkiej siatce probojac uzyskac ogolna forme, pozniej zageszczasz i robisz sredni detal a jak ten jest wporzo to zageszczasz jescze i robis minidetalik. Gdy wychodza babole to cofasz sie o jeden lvl zageszczenia w dol i poprawiasz. W necie pelno materialow odnosnie zbrusha wiec jak bedzie ci zalezec to sobie znajdziesz odpowiednie tuty. Nie ma wiekszego sensu powtarzac tego w tym temacie. 1
Vega Napisano 17 Październik 2010 Napisano 17 Październik 2010 Do zagęszczania służy devide w zakładce Tool i podzakładce Geomentry. Skrót o jeden sdiv w górę to CTRL+D, a jeden w dół SHIFT+D. Jeżeli miałeś sdiv 3 i cofnąłeś się do 1. To żeby wrócić na 3 to samo D. CTRL+D zwiększa największy sdiv :) Nie wiem czy zrozumiałeś. 1
pirx Napisano 17 Październik 2010 Autor Napisano 17 Październik 2010 Wielkie dzięki panowie :) Vega, nie wiem czy zrozumiałem o co Ci chodziło ale wszystko działa :P bo faktycznie po cofnięciu się musiałem wcisnąć to D. Swoją drogą nie wiedziałem że da się scupltować myszką. Dzięki. r+
pirx Napisano 27 Październik 2010 Autor Napisano 27 Październik 2010 Miał być maluch ale po piątym podejściu uznałem że potrzebuję tuta i zacząłem mustanga. Na razie tyle: Nie daję ze smooth'em bo nie ma sensu. Czekam na wasze bezcenne porady. :) pzd. Daniel
Smoku Napisano 27 Październik 2010 Napisano 27 Październik 2010 Nawet wiem z jakiego to tuta robisz :D
pirx Napisano 27 Październik 2010 Autor Napisano 27 Październik 2010 To chyba najlepszy jakiego znalazłem po przekopaniu Net'u :)
Smoku Napisano 27 Październik 2010 Napisano 27 Październik 2010 Obejrzałem go cały i powiem, że wyciągnąłem z niego parę ciekawych informacji na temat modelowania, natomiast sam ogólny sposób uważam za gorszy od zrobienia bryły dodania MS colleapsowaniu go z editablepolym i dopiero dłubanie w detalach
pirx Napisano 27 Październik 2010 Autor Napisano 27 Październik 2010 Jak na razie idzie dobrze. Przynajmniej lepiej niż jak sam próbowałem. Będę musiał się nauczyć i tak i tak :)
fletcher Napisano 27 Październik 2010 Napisano 27 Październik 2010 A ja nie polecam tego tutka o Mustangu bo jakby się dobrze przyjrzeć to sporo w nim błędów ;) Natomiast gorąco polecam tego tuta: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/creating-a-next-gen-video-game-hot-rod-the-complete-workflow-day-1/ Przerobiłem go i nauczyłem się o wiele więcej o modelowaniu niż na tutku o Mustangu. No i do tego jeszcze jest tworzenie bryły low-poly i uv mapping, którego zacząłem kumać dopiero po tym tucie ;)
pirx Napisano 29 Październik 2010 Autor Napisano 29 Październik 2010 Całość wygląda fajnie ale na jakiej podstawie on skaluje obiekty? Od razu mówię że go nie słuchałem tylko przewinąłem obrazy. Mam odkręconego Pillar'a i powiedzmy, że słownie mało do mnie dociera :) Co do mustanga to myślę że go skończę a potem wezmę się za low poly etc. Po prostu nie chcę zostawiać czegoś co jakoś zaczęło wychodzić. Up mały ale zawsze coś :) Natomiast łazienka właściwie skończona ale nie radzę sobie ze światłem :( Jak to okiełzam to wrzucę. pzd. Daniel
Smoku Napisano 29 Październik 2010 Napisano 29 Październik 2010 Teraz mógłbyś dać Danielu ze smoothem i glossem i sprawdzać na bieżąco czy aby na bank wszystko jest gładkie jak pupcia noworodka :)
pirx Napisano 31 Październik 2010 Autor Napisano 31 Październik 2010 Proszę. Jak widać na razie niewiele zagęszczałem. (Ale jestem dumny z tej maski! :P ) btw. Co rozumiesz przez gloss? (moja wiedza jest dosyć wybiórcza.
Smoku Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 Maska wygląda na prosta w tym ujęciu przynajmniej, ustaw materiałowi parametr glossiness wysoki by się świecił wtedy widać czy coś jest nie równo. Dziurka na kierunkowskaz jest coś nie halo popraw jej brzeg
pirx Napisano 3 Listopad 2010 Autor Napisano 3 Listopad 2010 Coś mi ten gloss nie wyszedł :/ Maska sama w sobie jest prosta ale po odbiciu symetry powstały jakieś dziwne vertexy które podczas wygładzania knociły efekt. Kierunkowskaz trochę mi nie wychodzi ale dopiero co go ruszyłem. Z Mocą, Daniel. :)
pirx Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 Ech, dalej do przodu ale co jest z tym kierunkowskazem? pzd. Daniel
sajrus Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 tak to jest jak sie nie wycina z bryły tylko robi nowy nie wiem jak inni ale jakoś nie przypomina mi to mustanga :/
pirx Napisano 4 Listopad 2010 Autor Napisano 4 Listopad 2010 Jak na razie to jest trochę mało ale pewnie macie rację. Pociągnę to jeszcze trochę i wezmę się za bryłę :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się