Napisano 26 Wrzesień 201014 l Daniel coś przekombinowałeś z tym oświetleniem pokaż rzut jak to ustawiłeś.
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Autor Pokarzę dopiero jak mi prąd naprawią bo sąsiedzi z góry zalali przewody elektryczne i teraz z laptopa piszę. Wydaje mi się że lepiej będzie zresetować wszystkie ustawienia światła i zacząć od początku. I teraz pytanie, jak to zrobić żeby zresetować WSZYSTKIE i tylko ustawienia świetlne? Łącznie z Indicect, FG etc. pzd. Daniel
Napisano 27 Wrzesień 201014 l Ja jak już naprawdę namieszam z ustawieniami to otwieram nową scenę i importuję wyłącznie obiekty które mnie interesują a światła i calą resztę ustawiam od nowa.
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Autor Ok, dzięki mowo. :) Ale scena musi poczekać do weekendu. :| Z Mocą, Daniel.
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Ja też mam pauzę, znikam na kilka dni bo mamy przeprowadzkę. pozdrawiam
Napisano 6 Październik 201014 l Autor Łazienka odpoczywa, a ja zrobiłem takiego smoka. Wszyscy blenderowcy powinni go znać. Zacząłem robić tuta w blenderze ale z nerwów nie wytrzymałem i koniec końców zrobiłem go w max'ie. :) Wip. Krytyka jak zawsze mile widziana :) Z Mocą, Daniel. Edytowane 6 Październik 201014 l przez pirx
Napisano 6 Październik 201014 l podobny :) a ja za to nie mogę w maxie modelować :) co Cię zirytowało?
Napisano 6 Październik 201014 l Autor Po prostu sam blender. :) To ze musiałem go przeinstalowywać (nie chciał działać), oraz brak mojego przyzwyczajenia się do infesu. W weekend spróbuję jeszcze raz, a na razie up z max'a: Bez TS jest około 800 poly. Zrobię go tak jak na tucie a potem będę się nim dowolnie bawić. :) pzd. Daniel
Napisano 6 Październik 201014 l Autor Na dziś tyle. Corpus i odnóża na razie tak jako zarys. Ciekaw jestem kiedy zaboli bo n razie z TS jest 756tys. poly :P
Napisano 6 Październik 201014 l Też mnie odepchnęła Linuxowośc blendera :) Fajne narzędzie ale to jak uczyć się chodzić na rękach dla mnie w porównaniu z maxem (chodzeniem ) czemu smok Taki gęsty? Jak robisz mojego pobratymca to niech Ci lepiej dobrze wyjdzie :P. Pozdrawiam Smok :)
Napisano 7 Październik 201014 l Autor Gęstość po ts duża bo siatka rzadka. Cyba że jest jakiś lepszy sposób to mnie oświećcie, proszę :) Chciałbym tego smoka do jakiejś animki wepchnąć więc musi dobrze wyjść :)
Napisano 16 Październik 201014 l Autor Cześć, ściągnąłem wersję testową ZB i się trochę pobawiłem. Bardzo fajna zabawka ale ja jakoś tego nie ogarniam. Np. jak zagęścić siatkę na modelu rys 1. kiedy mam już coś podmodelowane i chciałbym robić szczegół? Kolejne dwa obrazki to ułożone w złej kolejności postępy nad głową jakiegoś... może, Eloma?
Napisano 17 Październik 201014 l ten pierwszy obrazek to twoja baza? jesli tak to zrob nowa albo poszukaj darmowych z neta bo na takim czyms pracowac to wspolczuje. Baze miej stworzona z malej ilosci poly i z przygotowanym wczesniej edge loopami. W zbrushu z tego co pamietam to byl taki przycisk divade to zageszczenia siaty. Ctrl+D czy shift+D, nie pamietam dokladnie ale napewno to znajdziesz. Ogolnie chodzi o to ze sculptujesz na rzadkiej siatce probojac uzyskac ogolna forme, pozniej zageszczasz i robisz sredni detal a jak ten jest wporzo to zageszczasz jescze i robis minidetalik. Gdy wychodza babole to cofasz sie o jeden lvl zageszczenia w dol i poprawiasz. W necie pelno materialow odnosnie zbrusha wiec jak bedzie ci zalezec to sobie znajdziesz odpowiednie tuty. Nie ma wiekszego sensu powtarzac tego w tym temacie.
Napisano 17 Październik 201014 l Do zagęszczania służy devide w zakładce Tool i podzakładce Geomentry. Skrót o jeden sdiv w górę to CTRL+D, a jeden w dół SHIFT+D. Jeżeli miałeś sdiv 3 i cofnąłeś się do 1. To żeby wrócić na 3 to samo D. CTRL+D zwiększa największy sdiv :) Nie wiem czy zrozumiałeś.
Napisano 17 Październik 201014 l Autor Wielkie dzięki panowie :) Vega, nie wiem czy zrozumiałem o co Ci chodziło ale wszystko działa :P bo faktycznie po cofnięciu się musiałem wcisnąć to D. Swoją drogą nie wiedziałem że da się scupltować myszką. Dzięki. r+
Napisano 27 Październik 201014 l Autor Miał być maluch ale po piątym podejściu uznałem że potrzebuję tuta i zacząłem mustanga. Na razie tyle: Nie daję ze smooth'em bo nie ma sensu. Czekam na wasze bezcenne porady. :) pzd. Daniel
Napisano 27 Październik 201014 l Obejrzałem go cały i powiem, że wyciągnąłem z niego parę ciekawych informacji na temat modelowania, natomiast sam ogólny sposób uważam za gorszy od zrobienia bryły dodania MS colleapsowaniu go z editablepolym i dopiero dłubanie w detalach
Napisano 27 Październik 201014 l Autor Jak na razie idzie dobrze. Przynajmniej lepiej niż jak sam próbowałem. Będę musiał się nauczyć i tak i tak :)
Napisano 27 Październik 201014 l A ja nie polecam tego tutka o Mustangu bo jakby się dobrze przyjrzeć to sporo w nim błędów ;) Natomiast gorąco polecam tego tuta: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/creating-a-next-gen-video-game-hot-rod-the-complete-workflow-day-1/ Przerobiłem go i nauczyłem się o wiele więcej o modelowaniu niż na tutku o Mustangu. No i do tego jeszcze jest tworzenie bryły low-poly i uv mapping, którego zacząłem kumać dopiero po tym tucie ;)
Napisano 29 Październik 201014 l Autor Całość wygląda fajnie ale na jakiej podstawie on skaluje obiekty? Od razu mówię że go nie słuchałem tylko przewinąłem obrazy. Mam odkręconego Pillar'a i powiedzmy, że słownie mało do mnie dociera :) Co do mustanga to myślę że go skończę a potem wezmę się za low poly etc. Po prostu nie chcę zostawiać czegoś co jakoś zaczęło wychodzić. Up mały ale zawsze coś :) Natomiast łazienka właściwie skończona ale nie radzę sobie ze światłem :( Jak to okiełzam to wrzucę. pzd. Daniel
Napisano 29 Październik 201014 l Teraz mógłbyś dać Danielu ze smoothem i glossem i sprawdzać na bieżąco czy aby na bank wszystko jest gładkie jak pupcia noworodka :)
Napisano 31 Październik 201014 l Autor Proszę. Jak widać na razie niewiele zagęszczałem. (Ale jestem dumny z tej maski! :P ) btw. Co rozumiesz przez gloss? (moja wiedza jest dosyć wybiórcza.
Napisano 31 Październik 201014 l Maska wygląda na prosta w tym ujęciu przynajmniej, ustaw materiałowi parametr glossiness wysoki by się świecił wtedy widać czy coś jest nie równo. Dziurka na kierunkowskaz jest coś nie halo popraw jej brzeg
Napisano 3 Listopad 201014 l Autor Coś mi ten gloss nie wyszedł :/ Maska sama w sobie jest prosta ale po odbiciu symetry powstały jakieś dziwne vertexy które podczas wygładzania knociły efekt. Kierunkowskaz trochę mi nie wychodzi ale dopiero co go ruszyłem. Z Mocą, Daniel. :)
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor Ech, dalej do przodu ale co jest z tym kierunkowskazem? pzd. Daniel
Napisano 4 Listopad 201014 l tak to jest jak sie nie wycina z bryły tylko robi nowy nie wiem jak inni ale jakoś nie przypomina mi to mustanga :/
Napisano 4 Listopad 201014 l Autor Jak na razie to jest trochę mało ale pewnie macie rację. Pociągnę to jeszcze trochę i wezmę się za bryłę :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto