Marcin Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 heh spoko wyglada niezle ale te dzewka loPoly troszke psuja klimat zreszta ten horror to trośke tez loPoly...(tak mi sie zdaje... Daj to w wiekszej rozdzialce i siatke walnij.....Bo to za male jest... Ja bym to widzial w jakiejs innej scenerii to tam trośke :D pusto...
darkelf Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 wlasnie klimat sie tworzy przzez to :). mi sie podoba.
Pawel Lipka Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 nie sluchaj marcina;);) drzewka i cala postac swietna to ze lowpoly nie ma znaczenia..z reszta kanciaste rzeczy tylko grafikom 3d kojarza sie zle,bo niby malo detali..a to ze stylistycznie moze byc swietnie to juz tego nie widza w ogole kto w sygnaturce zamieszcza,jak sie domyslam, konfiguracje swojego kompa...obciach na maxa jak nowe buty kupie to sobie wrzuce w avatara..hehesorki,ale to mnie \'poruszylo\';) [Edited on 22-5-2004 by Pawel Lipka]
BLADE Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 a wlasnie mi sceneria odpowiada bo nadaje calosci klimat. troszke bym uwydatnil sama postac i pododawal detali ale poza tym calkiem fajne. pozdro
Batou Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 Wygląda to jak scren z gry... nie wiem czy to wada... powiedzmy że ma to swój urok. Pierwsze co mi się nie podoba to trawa. Bardzo kiepsko zrobiona od strony technicznej... to raz, a dwa że niefortunnie zasłania morde potwora. Drzewka z tyłu fajne aczkolwiek trochę kanciaste. Sam potwór wygląda nieźle. Niebo takie sobie. Pasuje do pracy, ale mogło wyglądać lepiej. Pierwsze wrażenie było niezłe. Ma to klimat, całkiem przyjemnie się na to patrzy. Ale z czasem dobre wrażenie mija. Według mnie pracy brakuje wyrazistości. Mogłeś trochę dłużej popracować nad oświetleniem i kompozycją. Ps. Niepodoba mi się podpis.
Adam Zimirski Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 siatka potworka 11662 poly. Komentarze mile widziane
Rascal Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Calkiem udany ten monster, jesli chodzi o modeling jest ok. Jednak bardziej popracuj nad texturowaniem, uwydatnij bardziej kolory lekko kremowe zemby, dziaslo wpadajace w czerwien oraz dopracuj skore zrob lekko lsniaca jak by byla mokra i zrob odzielna mape do displacement.
Yamakasi Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Potworek swietny :) wiecej takich prac !! chociarz moze ta teksturka do mnie zabardzo nie trafia.
Pussik Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Model ppotwora b. dobry, tekstury tylko dobre. Powinieneś nad nimi popracować. I najwazniejsza sprawa ... praca ma ppokazywac potwora, tak? To czemu go nie zaprezentowałeś z najlepszej strony? :-) Szczerze mówiąc, napracowałeś się zarówno nad przodem stworka jak i nad jego tyłem, a oficjalny render pokazuje tylko jedno.
Adam Zimirski Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Potworka stworzyłem do krótkiej animacji, dlatego zrobiłem więcej jak na scene.
Michas Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Podwójna szczęka czy tylko tak to wygląda na renderze ?:\\
Adam Zimirski Napisano 23 Maj 2004 Autor Napisano 23 Maj 2004 Potworek wyposażony jest w dodatkowe dwie boczne szczęki dla urozmaicenia i wydaje mi się, że jest przez nie bardziej poważny.
sith_LORD Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 modeling fest.. nad teksturą popracuj, ładnie oświetl..i będzie gitest.. ah..to animka no to jeszce jakiś pożądny rig by sięprzydał.. życzę powodzzenia w animowaniu:)
Kris_R Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 Całość prezentuje się świetnie... dla mnie ma urok. Jest świetnie wyważona.... faktycznie można by powiedzieć że jest to ciut niedoprawowane, ale proszę drogich forumowiczów o zauważenie, jak charmonijnie jest to niedopracowane!! Wszystko po troszeczku. Potworek trochę kanciaty, to i drzewa troszkę kanciate i wszystko... to samo ma się do tekstur. I za takie wyważenie masz ode mnie plusa. Kolorystyka ekstra. Jednak boję się jednego. Powiem krótko. Doświadczonego artychę można by obsypać laurami gdyby wybrał taki sposób ukazania sceny. Jednak w Twoim przypadku czy nie było to dziełem przypadku i pewnych niemożności wyrazu z powodu braków warsztatowych...? pozdrawiam i trzymam kciuki za animę
Falcrum Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Świetny model, bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że tak doby model, źle przedstawiłeś z otoczeniem...Mam nadzieję, że to zmienisz :) Model wygląda jak do gry ( tak jak Batou powiedział) i dla mnie to jest zaleta, daje do wyobrażenia sobie jak będą wyglądały modele do gier za kilka lat :) Pozdr
Adam Zimirski Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 Scena nie jest dziełem przypadku, tylko moim efektem eksperymentu, akurat ten urywek z animacji oddaje uczucie, jakie chciałem przekazać. Przypadkiem natomiast jest ta trawa zasłaniająca niefortunnie pysk zwierzęcia .
thud Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 korzystales z jakis szkicow (z netu), czy sam od podstaw robiles calego potwora, naprawde super wyszedl P.S. animacje tez wrzucisz na forum?
soshka.cg Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Tak model tego przyjemniaczka naprawdę świetny :)
Adam Zimirski Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 Szkice sam wykonałem a animacje jak tylko skończe chętnie zamieszcze, tylko niewiem jak ją wrzucić na forum?
soshka.cg Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Musisz ją umieścić gdzieś na jakimś serwerku a na forum tylko linka do niej
Batou Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Zmienia to postać rzeczy. W takim razie czekam na film :) Sebfx : polecam lekturę regulaminu... szczególnie pasjonująca jest część dotycząca sygnatur ;).
Rekomendowane odpowiedzi