Skocz do zawartości

scena: potwór


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

heh spoko wyglada niezle ale te dzewka loPoly troszke psuja klimat zreszta ten horror to trośke tez loPoly...(tak mi sie zdaje...

 

Daj to w wiekszej rozdzialce i siatke walnij.....Bo to za male jest...

 

Ja bym to widzial w jakiejs innej scenerii to tam trośke :D pusto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sluchaj marcina;);)

drzewka i cala postac swietna

to ze lowpoly nie ma znaczenia..z reszta kanciaste rzeczy

tylko grafikom 3d kojarza sie zle,bo niby malo detali..a to ze stylistycznie moze byc swietnie to juz tego nie widza

 

w ogole kto w sygnaturce zamieszcza,jak sie domyslam, konfiguracje swojego kompa...obciach na maxa

jak nowe buty kupie to sobie wrzuce w avatara..hehesorki,ale to mnie \'poruszylo\';)

 

[Edited on 22-5-2004 by Pawel Lipka]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to jak scren z gry... nie wiem czy to wada... powiedzmy że ma to swój urok.

Pierwsze co mi się nie podoba to trawa. Bardzo kiepsko zrobiona od strony technicznej... to raz, a dwa że niefortunnie zasłania morde potwora. Drzewka z tyłu fajne aczkolwiek trochę kanciaste. Sam potwór wygląda nieźle. Niebo takie sobie. Pasuje do pracy, ale mogło wyglądać lepiej.

Pierwsze wrażenie było niezłe. Ma to klimat, całkiem przyjemnie się na to patrzy. Ale z czasem dobre wrażenie mija. Według mnie pracy brakuje wyrazistości. Mogłeś trochę dłużej popracować nad oświetleniem i kompozycją.

 

Ps. Niepodoba mi się podpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem udany ten monster, jesli chodzi o modeling jest ok. Jednak bardziej popracuj nad texturowaniem, uwydatnij bardziej kolory lekko kremowe zemby, dziaslo wpadajace w czerwien oraz dopracuj skore zrob lekko lsniaca jak by byla mokra i zrob odzielna mape do displacement.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model ppotwora b. dobry, tekstury tylko dobre. Powinieneś nad nimi popracować.

I najwazniejsza sprawa ... praca ma ppokazywac potwora, tak?

To czemu go nie zaprezentowałeś z najlepszej strony? :-)

 

Szczerze mówiąc, napracowałeś się zarówno nad przodem stworka jak i nad jego tyłem, a oficjalny render pokazuje tylko jedno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całość prezentuje się świetnie... dla mnie ma urok. Jest świetnie wyważona.... faktycznie można by powiedzieć że jest to ciut niedoprawowane, ale proszę drogich forumowiczów o zauważenie, jak charmonijnie jest to niedopracowane!! Wszystko po troszeczku. Potworek trochę kanciaty, to i drzewa troszkę kanciate i wszystko... to samo ma się do tekstur. I za takie wyważenie masz ode mnie plusa. Kolorystyka ekstra.

Jednak boję się jednego. Powiem krótko. Doświadczonego artychę można by obsypać laurami gdyby wybrał taki sposób ukazania sceny. Jednak w Twoim przypadku czy nie było to dziełem przypadku i pewnych niemożności wyrazu z powodu braków warsztatowych...?

pozdrawiam i trzymam kciuki za animę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny model, bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że tak doby model, źle przedstawiłeś z otoczeniem...Mam nadzieję, że to zmienisz :) Model wygląda jak do gry ( tak jak Batou powiedział) i dla mnie to jest zaleta, daje do wyobrażenia sobie jak będą wyglądały modele do gier za kilka lat :)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności