Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciał bym przedstawić owoce mojej kilku tygodniowej pracy.

Wiem ,że jest kilka nie zgodności przykładowo przód powinien mieć wystające ,,płetwy" z przodu ale według mnie o wiele lepiej wygląda bez nich. Felgi są narazie tymczasowe postaram się potem dać inne.

Narazie myślę jak zrobić lusterka. Jakieś rady?

 

a51.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

a52.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

a53.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widać krzywizny na słupkach i przy przednim grillu, jeśli są widoczne na materiale bez glossa to tymbardziej będą widoczne na rednerach. Uszczelki i szyby podobnie.

Napisano (edytowane)

O słupki to chodz Ci o górną część tak?

Grill fakt jest troszeczkę krzywy fakt dopiero teraz to zobaczyłem poprawię w wolnej chwili tak samo jak uszczelki.

Edytowane przez latos
Napisano

Te małe okrągłe cosie na zderzaku krzywią wokół powierzchnie, widać to na matowym materiale, także na renderze wyjdzie to tymbadziej. Nie wiem na jakim to int. jest robione ale można je zrobić na wyższym ;)

Napisano

Przy takiej gęstości zawsze będzie taki efekt dawać, jak już skończysz zderzak, skonvertuj go z ms x1 ponownie do poly i wtedy spróbuj wyciąć te otwory.

Napisano

Pierwszy taki redner dla ciekawości jak to będzie wyglądać. Myślę ,że lakier samochodu jest ok, tylko trzeba popracować nad oświetleniem.

Wymienić przedni zderzak? Bo jakoś mi dziwnie zbyt ostro wygląda... Jak myślicie?

Po drodze postaram się dorobić resztę materiałów.

render1x.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

W rendnerowaniu akurat dopiero raczkuje ;)

Studio fakt słabe bo to jest 6 Vreyowskich planów jako oświetlenie skierowanych w stronę studia. Ale postaram się je wkrótce wymienić.

Dorzucę również potem resztę materiałów głównie chodzi o plastik i chrom do świateł.

Jak zwykle gorzej z tyłem bo za bardzo nie wiem jak zrobić materiały do tylnych świateł.

Napisano

To są odbicia światła. Tak wygląda, bo źle jest ustawione studio.

Chodzi o to czy budowa lakieru jest dobra czyli ma odpowiednie refleksy i czy wygląda naturalnie itp.

Napisano (edytowane)

w takim kadrze chcesz to renderować ?

 

EDIT:

 

po głębszym przyglądnięciu się modelowi zauważyłem mase niezgodności.

-zderzak wogóle jakaś uboga wersja

-bugg na zaślepce

-lampy na ostro

-progi!!! to jest sportback czy fiat punto 2 ?

to jeszcze nic, popatrz na kształty twojego samochodu, wystarczy się przyglądnąć drzwiom i już widać jak wygląda twój bok, plane pod kątem 45stopni,

-NADKOLA !!!!!!! popatrz na odbicia, prosto, zero bryły

-dupa-paranoja widziałeś wogóle referki tego wozu ?

-uszczelki i szyby - jak reszta, są bo są

-tarcze masz dalej te same co w camaro i bmw, bardzo słabe

-linia idąca przez bok jest mało wyrazista

-chamfery plastelina jak na obrazku

 

render:

-kadr jest porażką, 5 pixeli z prawej, 5 pixeli z lewej, aaa niech sobie troche pooddycha dam 20 z góry i z dołu

-kamera - maska na pół zdjęcia - stół do reklamy piwa z tesco, lepszego piwa nie odważyłem się wstawić,

 

studio:

jak się nie myle to samo co camaro, w sumie można powiedzieć że studia nie ma i tak jak pisali wcześniej nie masz co ustawiac lakieru bo nic na nim nie widać w takim studio, kolor też mało ciekawy - ni czerwony ni bordowy

 

reasumując:

zrobiłeś kolejny samochód i po raz kolejny niedbale, wrzuciłeś nimal gotowy do wipa, może jakbyś robił to od początku ludzie powiedzieli by ci co masz źle a teraz wsyzstko jest słabe

 

pozdro

 

render1xs.jpg

Edytowane przez rallyman
Napisano (edytowane)

Szyby boczne wraz z słupkiem zdecydowanie nie powinny być takie płaskie.

 

edit: rallyman, zderzak i progi, które przyrównujesz to jakaś inna wersja,ale fakt że troche tam jeszcze brakuje

Edytowane przez pecet
Napisano (edytowane)

Jest jeden problem zestawiłeś Audi A5 do S5...

Słupek nie jest płaski. Listwę przy szybach poprawię.

Tarcze i zacisk też wymienię. Do poprawy też idzie przedni zderzak i światłe przeciwmgielne.

 

zrobiłeś kolejny samochód i po raz kolejny niedbale, wrzuciłeś nimal gotowy do wipa, może jakbyś robił to od początku ludzie powiedzieli by ci co masz źle a teraz wsyzstko jest słabe

To ,że na początku tak robiłem nie oznacza ,że teraz się nie przykładałem...

Porównujesz złe samochody i od razu skazujesz mnie na porażkę...

 

-dupa-paranoja widziałeś wogóle referki tego wozu ?
Mogę zadać Ci to samo pytanie...

 

Studio jak pisałem to prowizorka bo chciałem zobaczyć jak ogólnie samochód wygląda. Modelowania jeszcze nie skończyłem więc jeszcze prosił bym o nie skazywanie mnie od razu na przegraną pozycję.

Edytowane przez latos
Napisano

fakt, więc z mojej listy odpada wlot w zderzaku i listwa,

dupa czytaj tył, nie ma formy jak reszta

odnośnie słupka ja nie pisałem nic, płaski masz cały bok między linią boczną przechodzącą przez cały samochód a oknami

 

http://www.netcarshow.com/audi/2010-a5_sportback/

polecam analize

 

To ,że na początku tak robiłem nie oznacza ,że teraz się nie przykładałem...

Porównujesz złe samochody i od razu skazujesz mnie na porażkę...

S5 a A5 poza osprzętem i wyposażeniem ma jedynie inny bodykit więc nie możesz powiedzieć że sa to inne samochody

a co do przykładania się to owszem nie przykładasz się bo pomijasz bardzo istotne rzeczy, np róg lamp masz na ostro,

 

BTW ja jak dostawałem takie posty na początku modelowania cieszyłem się że ktoś poza mną interesuje się tym co robię i dziękowałem za pokazanie błędów a nie próbowałem za wszelką cenę bronić modelu który jest źle zrobiony

 

pozdro

Napisano

to autko przy A5 czy S5 zdecydowanie nawet nie stalo;) bardzo liczne bledy w proporcjach, ten model ma naprawde piekne ksztalty, ktorych nie da sie niestety znalezc u Ciebie, powinienes sie bardziej koncentrowac na zlapaniu proporcji bazy modelu, obracac autko w viewporcie i porownywac do jak najwiekszej ilosci fotek.

Napisano

Ja bym nie nazwał tego proporcjami, bo mając bluerpinty od audi ciężko je skopać ;) Moim zdaniem po prostu blachy mają złe profile i przetłoczenia, a tego niestety na blueprintach nie widać.

Napisano

Na razie prace mi wychodzą tak ze względu na małą ilość czasu raz siedzę i staram się wszystko robić dokładnie a raz mam godzinkę to wiadomo jak w to wychodzi

 

Mimo to doceniam waszą szczerość. Postaram się samochód jeszcze jakoś podratować. Możecie mi wytłumaczyć o jakie proporcje wam chodzi bo samochód zgadza się z BP.

Napisano

latos, nie wszystko widać na blueprintach, niektórych wybrzuszeń nie widać na żadnym z blueprintów, więc trzeba robić na oko i stąd niezgodności, u mnie też jest ich kilka :)

Napisano

Zacznę chyba robić od nowa to Audi pod waszym okiem.

Od razu dawali byście znaki o jakichkolwiek nie zgodnościach.

 

Co myślicie?? To chyba będzie najlepsza opcja wyjścia z tej sytuacji.

Napisano

na moje oko ustawiłes kamere beznadziejnie, perspektywa dziwnie wyszła i dlatego maska była na pół renderu, ale tego modelu raczej nie uratujesz, więcej by cie to kosztowało niż robienie go od nowa więc polecam zacząć od nowa, oglądaj zdjęcia z róznych stron i obracaj modelem często, musisz patrzeć na takie rzeczy jak szpary między drzwiami, tam już ci dużo dawało jak ma wyglądać kształt boku a u ciebie było płasko, nie robisz jakiegoś netypowego samochodu i masz dużo referek więc nie ma problemu

powodzenia, pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności