Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć. To moja pierwsza od dawien dawna wymodelowana głowa. Base zajął dzień i sculpting też jeden dzień. Teraz została jeszcze retopologia, wypalenie mapek i teksturowanie.

Sądzę, że wyszło nawet dobrze, porównując do ostatniej twarzy, którą modelowałem kilka miesięcy temu... Wciąż nie podobają mi się jednak usta... Nie wiem czemu wychodzą tak sztucznie. A zęby można zauważyć, że są źle ustawione w jamie ustnej, ale to już poprawię jak będę składał wszystko.

 

Render z Zbrusha

g2headzbrushrender1.jpg

 

 

Basemesh, C4D

 

g2headzbrushrender1wire.jpg

 

pozdr.

Edytowane przez Quentin
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ale tak sie zastanawiam po co teraz retopo ? przeciez model głowy jest dobry wystarczy drobny displace i jest wszystko na miejscu to nie jest sfera z ktorej musisz robic retopo...

Napisano
Tutaj nie chodzi o kreatywność przy tworzeniu identycznej głowy tylko o zachowaniu anatomii :)

 

 

No ok, usta są nie tak, jak już pisałem w 1. poście. uszka za mało odstają. Ale co niby takiego jest nie tak z całą resztę? Przecież są różne twarze... Wystarczy, że jedna osoba napisała, że ucho i usta są do poprawy. I wystarczy, poprawię i tyle.. Przecież to WIP. A poza tym jeśli chodzi o anatomię to zakładam, że większość z was już chociaż miała w szkole ją, lub nawet na studiach. Ja jestem dopiero w połowie gimnazjum więc moja wiedza o anatomii(a raczej o układzie mięśniowym) kończy się na paru obrazkach z google.. pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności