Quentin Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 (edytowane) Cześć. To moja pierwsza od dawien dawna wymodelowana głowa. Base zajął dzień i sculpting też jeden dzień. Teraz została jeszcze retopologia, wypalenie mapek i teksturowanie. Sądzę, że wyszło nawet dobrze, porównując do ostatniej twarzy, którą modelowałem kilka miesięcy temu... Wciąż nie podobają mi się jednak usta... Nie wiem czemu wychodzą tak sztucznie. A zęby można zauważyć, że są źle ustawione w jamie ustnej, ale to już poprawię jak będę składał wszystko. Render z Zbrusha Basemesh, C4D pozdr. Edytowane 12 Październik 2010 przez Quentin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortes Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 ale tak sie zastanawiam po co teraz retopo ? przeciez model głowy jest dobry wystarczy drobny displace i jest wszystko na miejscu to nie jest sfera z ktorej musisz robic retopo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 12 Październik 2010 Autor Share Napisano 12 Październik 2010 Ale nie wiem czy ucho będzie dobrze wyglądać jako samo displacement. Ale i tak spróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 ucho jako sculpt też nie wygląda najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 12 Październik 2010 Autor Share Napisano 12 Październik 2010 ucho jako sculpt też nie wygląda najlepiej. A co z nim nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortes Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 no mało anatomiczne jest... popatrz na pare referek dopiero teraz zauwazyelm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 Jest płaskie jak decha i przyklejone do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 Usta za małe troszkę i zupełnie nie anatomiczne. Refki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 13 Październik 2010 Autor Share Napisano 13 Październik 2010 Usta za małe troszkę i zupełnie nie anatomiczne. Refki ;p Co Wy zawsze z tymi refkami? Trzeba być trochę kreatywnym... :) To jest model z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 Tutaj nie chodzi o kreatywność przy tworzeniu identycznej głowy tylko o zachowaniu anatomii :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tazio Napisano 13 Październik 2010 Share Napisano 13 Październik 2010 Ucho i ust do poprawy :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 13 Październik 2010 Autor Share Napisano 13 Październik 2010 Tutaj nie chodzi o kreatywność przy tworzeniu identycznej głowy tylko o zachowaniu anatomii :) No ok, usta są nie tak, jak już pisałem w 1. poście. uszka za mało odstają. Ale co niby takiego jest nie tak z całą resztę? Przecież są różne twarze... Wystarczy, że jedna osoba napisała, że ucho i usta są do poprawy. I wystarczy, poprawię i tyle.. Przecież to WIP. A poza tym jeśli chodzi o anatomię to zakładam, że większość z was już chociaż miała w szkole ją, lub nawet na studiach. Ja jestem dopiero w połowie gimnazjum więc moja wiedza o anatomii(a raczej o układzie mięśniowym) kończy się na paru obrazkach z google.. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się