Napisano 19 Październik 201014 l Witam. Tydzień temu zacząłem modelować te o to auto. Jako, że jestem średni w 3ds maxie proszę o rady co można byłoby zmienić a co jest dobrze. Z góry dziękuję :)
Napisano 19 Październik 201014 l Wstaw większe rendery, bo nic nie widać. Na razie z pomocą lupy mogę powiedzieć, że jest całkiem dobrze, ale ja tam się nie znam:D
Napisano 19 Październik 201014 l nie jestem pewny ale na drzwiach od tego wytłoczenia idzie taka dziwna krzywizna albo to po prostu światło cień czy coś innego jak wstawisz większe fotki to ci powiem ;p
Napisano 19 Październik 201014 l w Tym wątku dodajemy rendery albo printscreeny, nie fotki. A większe fotki możesz zapodać przez: Picase chociażby. Bo imageshack to jakieś kosmiczne nieporozumienie.
Napisano 19 Październik 201014 l Właśnie rzuć czymś w większej rozdzielczości, bo wzrok już nie ten :P
Napisano 19 Październik 201014 l i najlepiej jeszcze jakies skriny z siatką bo widać że w niektórych miejscach nie za równo
Napisano 23 Październik 201014 l Autor Prosze :D Macie duuuzo wieksze rendery :) Nie wiem tylko czemu po zastosowaniu modyfikatora symmetry na przedniej szybie jest wybrzuszenie. Probowalem pozmieniac w wielkosci weldu ale to nic nie dalo.
Napisano 23 Październik 201014 l przy takiej siatce nie odwzorujesz dokładnie samochodu, przyjrzyj się siatkom innych i zacznij od nowa ;)
Napisano 23 Październik 201014 l Autor to moge prosic o jakies porady odnosnie prawidlowej budowy siatki?
Napisano 23 Październik 201014 l wywal trójkąty, zagęśc tam gdzie pusto ogólnie ejst kanciasto bo mało gęsta siatka
Napisano 23 Październik 201014 l Nie wierze, ze 9 osob, jedna po drugiej, wypowiedzialo sie tak konstruktywnie - "daj wieksze rendery" : ) Może zacznij najpierw od prostej bryły, rzeźbij powolutku kształty, patrz, czy wszystko wygląda symetrycznie, a potem zajmij się detalami, takimi jak gril, światła itd. Nie ma potrzeby pchać się z tymi wszystkimi dodatkami jak pożądana bryła nie została osiągnieta. Staraj się zachować jak najbardziej prostą i przejrzystą siatkę, czyli unikaj wielokątów przede wszystkim. No i cały czas bazuj na zdjęciach referencyjnych, porównuj je ciagle z modelem. Wiele masz wg. mnie tam niepotrzebnych krawedzi, takze zadbaj też o to, zeby nie przesadzic. A no i przedewszystkim - daj wieksze rendery : D @Simple man - dzieki, to takie polskie, sie doczepiac :D Edytowane 24 Październik 201014 l przez velendil
Napisano 24 Październik 201014 l "Symetralne", naprawdę ? :) Symetryczne i będzie ok. Ale nie o to tutaj chosi. Looknij tego tuta: Nie jest to może idealny sposób, ale dużo wyjaśnia.
Napisano 24 Październik 201014 l Autor Dzięki wszystkim za porady :) Zabieram sie za robienie tego pojazdu od nowa. Wrzuce jak skoncze "bryłe".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto