Napisano 30 Październik 201014 l Cześć Kolejne pytanie co do maxa - istnieje sposób na szybkie wyrównanie vertexów w Unwrap UVW ? Chodzi mi o to aby zaznaczjąc np 5 vertexów o równych "wysokosciach" wyrównac je do najwyzszego bądź najniższego. Pozdro BRO
Napisano 30 Październik 201014 l Jeśli dobrze pamiętam to w grę wchodzi tylko Snap do siatki, wierzchołków. Ewentualnie kopiowanie i wklejanie współrzędnych. Bardziej zaawansowane opcje wyrównywania znajdziesz w TexTools: http://www.renderhjs.net/textools/ Edytowane 30 Październik 201014 l przez Wray
Napisano 31 Październik 201014 l W edytorze siatki możesz rozwinąć "Scale", wybrać scale horizontal/vertical i sobie wyrównać vertexy. Bardziej jednak polecam UVTools. Wystarczy zaznaczyć vertexy i kliknąć jeden guzik. Pozdro
Napisano 31 Październik 201014 l Metody podane przez Wraya przecież są proste ;) 1. Możesz zrównać werteksy do jednego poziomu poprzez skopiowanie i wklejenie odpowiedniej współrzędnej (możesz tak wyrównać kilka werteksów na raz)... albo snap i odsunięcie w odpowiednim kierunku z wciśniętym shiftem. 2. Jak masz coś przekręcone, to możesz najpierw wyrównać jakiś element na oko poprzez rotate, potem wyrównać weteksy które mają być w poziomie. Następnie te wyrównane werteksy freezujesz (prawy przycisk myszy), zaznaczasz całość i dajesz relax. I voila, masz wyrównany cały element. 3. Jest jeszcze stich selected w tools. Zaznaczasz edge, dajesz stich i Ci przyklei odpowiedni element (ten który w siatce przylega do zaznaczenia).
Napisano 31 Październik 201014 l No napewno musi być jakiś prostrzy sposób ;) Możesz sobie jeszcze wyrównać te wierzchołki na oko za pomocą Freeform Mode (obok Scale) z wciśniętym Shiftem. :)) Nic innego (prostszego) nie przychodzi mi do głowy. Edytowane 31 Październik 201014 l przez Wray
Napisano 1 Listopad 201014 l Autor Dzięki za rady - ale ciągle brakuje mi rozwiazania z majki gdzie załatwiałem wszytko jdnym kliknieciem ;) Bardziej jednak polecam UVTools. Wystarczy zaznaczyć vertexy i kliknąć jeden guzik. Pozdro CO masz na mysli - to jakiś dodatkowy plugin ? Pozdro BRO
Napisano 2 Listopad 201014 l Ściągnij sobie textools jak jeszcze nie masz: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/textools-toolbox-for-the-texture-artist Tam jest coś do wyrównywania,jeśli dobrze pamiętam. Pozdro:)
Napisano 2 Listopad 201014 l UVTools to skrypt do maxa. Ja mam wersje 1.6 i jest gitara. Jak Ci się nie chce szukać, to podeślij na priva swojego meila. Pozdro
Napisano 2 Listopad 201014 l A to UvTools to nie to samo co TexTools tylko pod starą nazwą?Takie przemożne wrażenie odniosłem;) Pozdro:)
Napisano 2 Listopad 201014 l Aaa,masz rację.UvTools to ten z większym okienkiem co po prawej wyskakuje:) Zamotałem się:)
Napisano 3 Listopad 201014 l Autor UVTools to skrypt do maxa. Ja mam wersje 1.6 i jest gitara. Jak Ci się nie chce szukać, to podeślij na priva swojego meila. Pozdro Wielkie dzięki - o to chodziło BRO
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto