Napisano 2 Listopad 201014 l Firma Chaos Group zamieściła w internecie szczegółowe informacje o cenach nowej wersji sztandarowego produktu tej firmy jakim jest V-Ray. Do grudnia jest szansa na kupienie V-Ray 2 w niższej cenie. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1456
Napisano 2 Listopad 201014 l Chaosom szykuje się niezły zastrzyk gotówki. Byle by nie poszli w ślady Autodesku i co roku nie wydawali "nowej" płatnej wersji. Przynajmniej Vray RT będzie.
Napisano 2 Listopad 201014 l a ktoś się orientuje jak będzie wyglądało to połączenie Vray+RT? czy problem który opisałem w wątku poniżej nie będzie się pojawiał czy po prostu będą to dwa programy w jednym? pozdr http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71723
Napisano 2 Listopad 201014 l Czy ktoś może mi wyjaśnić dla kogo jest Vray RT ? To tylko taka ciekawostka czy przydatne narzędzie?
Napisano 2 Listopad 201014 l Vray RT nie przyda się za mocno modelarzom i animatorom. Ale jeśli ktoś zajmuje się głównie oświetlaniem scen i przygotowywaniem shaderów to narzędzie adresowane właśnie do takich osób. Nie trzeba babrać się w grube ilości renderów testowych, żeby sprawdzić jak zmienione parametry świateł i materiałów wyglądają na gotowym obrazku. Myślę, że taka filozofia przyświeca silnikom RT. Podobnie ma się sytuacja w najnowszym Maxwell'u. Tam też jest tryb szybkiego podglądu dla ustawienia świateł i materiałów. Na razie to pierwsze silniki tego typu, więc pewno potrzeba jeszcze czasu zanim wszystko będzie działać tak jak powinno. Ale kierunek jest dobry. Niech kombinują dalej ;)
Napisano 2 Listopad 201014 l Czasu nie potrzeba już wcale wiele aby było bardzo dobrze. Vray RT na cpu tez sprawuje się nieźle, jednak SSSa na tym nie ustawimy, bo straszny szum przez długi czas. Istnieje tez kwestia braku obsługi mesh-based vraylightsów, displacementu, bokeha (chyba). Za to obsługuje dofa. Ustawianie blików, świateł w interiorach, ślicznych cieni drzew rzucanych na elewacje, i podobnych rzeczy, sprowadza się z RT do patrzenia w activeshade - mega timesaver. hkropinski - nie daje sobie głowy uciąć, ale gdzieś przeczytałem, ze to będzie paczka programów, instalowana jednym installatorem - tak jak np: maxwell matedit i studio. Edytowane 2 Listopad 201014 l przez deshu
Napisano 2 Listopad 201014 l deshu - to fatalnie bo w moim przypadku obraz otrzymywany przez ActiveShade nijak ma się do finalnego rendera...;/
Napisano 3 Listopad 201014 l hkropinski -> To może nie używałeś vray RT. RT to silnik pracujący w activeshade. Standardowo masz tam scanline.
Napisano 3 Listopad 201014 l production - vray, activeshade - RT. obydwa silniki renderują inny obraz...
Napisano 3 Listopad 201014 l a moze tylko gamma ci sie nie zgadza - wysij mi screenshota na pw - sprobuje pomoc
Napisano 3 Listopad 201014 l jak już ktoś zrobi upgrade to niech da znać jak wygląda ten carpaint shader w porównaniu do tego z mentala :) poza tym lista zmian wygląda obiecująco :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto