Gość koczochlop Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 Mogłby ktoś powiedzieć jak i które opcje ustawić w render settings aby zrenderować objekt i jego szczegółowość była podobna do tej przy kliknięciu "3" na klawiaturze?
Lukasz_D Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 Jesli chodzi o wygladzanie to: Mesh -> Smooth A jesli chodzi o render to nie uwazasz ze troche za malo powiedziales ?
altarian Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Jeśli chodzi Ci o to że twój obiekt jest w trybie subdivision (3) a po wyrenderowaniu wygląda "kanciasto" czyli polygonal (1) Zaznacz twój obiekt i przejdź do zakładki Window- rendering editors-- mental ray-approximitation editors i w tabelce Subdivision "derivefrommaya" naciśnij "create"
Gość koczochlop Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Altarian dzieki za odpowiedz ale niestety w tej zakladce window- rendering editors nie mam mental ray'a. Czy jest jakis inny sposob czy musze kupowac mental ray'a??
Luki Luki Napisano 4 Listopad 2010 Napisano 4 Listopad 2010 Wejdź w Window>Settings/Preferences>Plug-in Manager, znajdź Mayatomr.mll i zaznacz Loaded i Auto load.
ca mel Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 Albo zmień Maye na conajmniej 2009. Robi takie wygładzanie automatycznie. Pozdr.
ciacho191 Napisano 6 Listopad 2010 Napisano 6 Listopad 2010 a jak chcesz ten obiekt spod "3" w polygonach to w majce 2011 (nie wiem jak w innych) jest convert smoothmesh to polygons
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się