Napisano 3 Listopad 201014 l Mogłby ktoś powiedzieć jak i które opcje ustawić w render settings aby zrenderować objekt i jego szczegółowość była podobna do tej przy kliknięciu "3" na klawiaturze?
Napisano 3 Listopad 201014 l Jesli chodzi o wygladzanie to: Mesh -> Smooth A jesli chodzi o render to nie uwazasz ze troche za malo powiedziales ?
Napisano 4 Listopad 201014 l Jeśli chodzi Ci o to że twój obiekt jest w trybie subdivision (3) a po wyrenderowaniu wygląda "kanciasto" czyli polygonal (1) Zaznacz twój obiekt i przejdź do zakładki Window- rendering editors-- mental ray-approximitation editors i w tabelce Subdivision "derivefrommaya" naciśnij "create"
Napisano 4 Listopad 201014 l Altarian dzieki za odpowiedz ale niestety w tej zakladce window- rendering editors nie mam mental ray'a. Czy jest jakis inny sposob czy musze kupowac mental ray'a??
Napisano 4 Listopad 201014 l Wejdź w Window>Settings/Preferences>Plug-in Manager, znajdź Mayatomr.mll i zaznacz Loaded i Auto load.
Napisano 5 Listopad 201014 l Albo zmień Maye na conajmniej 2009. Robi takie wygładzanie automatycznie. Pozdr.
Napisano 6 Listopad 201014 l a jak chcesz ten obiekt spod "3" w polygonach to w majce 2011 (nie wiem jak w innych) jest convert smoothmesh to polygons
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto