Napisano 7 Listopad 201014 l Witam, Wrzucam scenkę przykładowego environmentu. Zrobiona w ramach zabawy z vray proxy i multiscatterem. Jak Wam się podoba? Miłe sugestie dobrze widziane! pablo Edytowane 14 Listopad 201014 l przez pablo102
Napisano 7 Listopad 201014 l pierwsza rzecz to że za wyblakłe wszystko. scenka tez jakoś nie porywa, w miejscu tego boxa wsadz jakiś ładny domek. na niebo jakieś chmurki a na tło jakąs bitmapke gór czy innych krajobrazów. to drzewko na pierwszym planie przesunąłbym na lewo bardziej jeśli zamierzasz coś w miejsce boxa wstawić. dodaj kontrastu, życia w te kolory, pozdrawiam :)
Napisano 7 Listopad 201014 l a dla mnie bomba, wygląda jak obraz możesz zapisać zdjęcie a później w maxie wrzucić wrzucić fotkę na plejna dać jakąś fakturę dodać retro ramkę i już masz obraz ale zamiast boxa wstaw stary domek ^^
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor up1. kilka zmian w układzie drzew. dodam, że wrzucam czyste rendery bez obróbki w ps, bez tła.
Napisano 8 Listopad 201014 l Dużo lepiej niż przedtem. kolory nasycone. Wrzuciłbym jednak coś innego zamiast tego boxa i zwiększyłbym rozdzielczość renderingu
Napisano 8 Listopad 201014 l Jeśli dobrze rozumiem, jest to scena testowa, kombinowanie z roślinnością, niebem itd a nie żaden konkretny projekt. Wydaje mi się, że zamiast pudła można tam wstawić nawet coś co kształtem przypomina dom/szopę/itd albo nawet nic nie wstawiać. Brzoza wygląda naprawdę ładnie (w czym robiłeś?). Możesz pokombinować trochę z horyzontem np. daj w tle jakiś fragment lasu, zagajnik itp.
Napisano 8 Listopad 201014 l i texturke ziemi popraw (na górce) bo wyglada jak wklejona z google earth
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor szybki up przed pójściem spać. zmieniona cała tekstura ziemi. wstawiłem dom (google warehouse)- o tyle dobry pomysł, że służy jako odnośnik dla skali. jeszcze pusto na pierwszym planie-może jutro. znajdę też jakieś tło.
Napisano 9 Listopad 201014 l Klimat - wydmy, tak? Bo tak to widzę jak narazie. Bardzo nadmorsko. Powyginałbym teren, wymieniłbym drzewka na więcej iglaków. Do tego nie buduje się w takich miejscach budynków raczej, dlatego wymieniłbym to na coś mega klimatycznego - bunkry. Stare, porozwalane z tanimi napisami typu "Lechia Ruzelez". DO tego zmienic kamerkę..... Ale to takie moje pomysły :) Skoro to testy to pobaw się więcej z klimatem :) gl
Napisano 10 Listopad 201014 l Autor up 3. Klimat - brzozowy zagajnik, sceneria wiejska. Kamera w trawach, 24mm bez korekcji zbiegów. Domek znów z google warehouse. pozdrawiam!
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Scena II.Samotne drzewo. Klasyczna scenka, wzorowana na jakiejś fotografii. Będę jeszcze poprawiał ukształtowanie terenu. Myślę, że przydała by się jakiś łuk z lewej prowadzący oko do drzewa-będzie ciekawiej. Pozdrawiam, pablo
Napisano 14 Listopad 201014 l z ciekawości, jak robiłeś trawę na przedostatnim renderku (może jakiś tutek) ? Na jakim sprzęcie to renderowałeś jeśli można zapytać ?
Napisano 14 Listopad 201014 l (może jakiś tutek) ? :) Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków.
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor z ciekawości, jak robiłeś trawę na przedostatnim renderku (może jakiś tutek) ? Na jakim sprzęcie to renderowałeś jeśli można zapytać ? Trawa to iGrass: http://rendering.ru/index.php/plugins/igrass/ Ja bawiłem się materiałami i ustawieniem światła, tak żeby uzyskać efekt przeźroczystości. Wszystko rozrzucone multiscatterem. Drzewa proxy. Render na i7-920/6GB
Napisano 19 Listopad 201014 l Osobiście wolałbym pierwszą wersję. W drugiej drzewko jest tak przejaskrawione, każdy listek tak wyostrzony, że oczy bolą. Pierwsza wydawała się znacznie subtelniejsza, IMHO.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto