Napisano 8 Listopad 201014 l Witam! Temat to staruszek Logan, inspirowany mega marvel z chyba 94 roku...zaznajomieni z tematem pewnie poznali po fryzie:) Mam problem ze światłem, tzn ustawieniem go nie tyle na postaci co w tle tak aby całość wyglądała w miarę naturalnie. Praca powstała spontanicznie, bez zbytniego rozplanowania a chciałbym ją doprowadzić do końca - będę wdzięczny za wszelkie wskazówki które mogłyby w tym pomóc. Jestem początkującym adeptem tabletu i digital paintingu więc najbardziej oczywiste rzeczy mogą dla mnie takie nie być. Pozdrawiam!
Napisano 8 Listopad 201014 l Jestem początkującym adeptem tabletu i digital paintingu Samym tabletem rysować się nie nauczysz - albo będziesz mocno ograniczony i jak dostaniesz ołówek to będą Ci się trzęsły łapy. polecam na początek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32070 i http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=97 Łulwerina sobie odpuść (czemu on ma skórę jak ten "kamienny" z Fantastic4?). Ja też wjeżdżałem na forum z jakąś drewnianą łuczniczką i w moim wielkim WIP2D się z połową ludzi pożarłem =] No to teraz sieknij jabłuszko z naturki, raz, raz... p.s. oczywiście zakładam że przyszedłeś się tutaj czegoś nauczyć, jeżeli nie to olej co napisałem i kończ wolverina :)
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor jabłuszka to rysowałem jak byłem w szkole teraz je zajadam jak rysuje. Liczyłem na bardziej konstruktywną krytykę.
Napisano 8 Listopad 201014 l Ale hipokryta ze mnie sam nigdy jabłka z natury nie namalowałem - a nieee, było jedno - na moim pierwszym akrylu =]. Ale nie wyszło... edit: odpisałeś. Chcesz konstruktywną krytykę? Hmmm, może się komuś będzie chciało Ci coś napisać - mamy tutaj specjalistów od tego.
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor tak, jak pisałem ja je rysowałem i rysowanie z natury to podstawa ale rysowanie z wyobraźni jest często trudniejsze ponieważ pojawiają się problemy które na żywo są rozwiązane wystarczy się dokładnie przyjrzeć.