mikeeho Napisano 14 Styczeń 2011 Autor Napisano 14 Styczeń 2011 dzieki panowie , dodajecie mi chęci do pracy. jestem swiadom wielu niedociągnięć ale cieszę się , ze się Wam podoba. quentin- miło mi ze mnie pamietasz, co do przesiadki na maxa nie jest tak zle; ja zaczlame w poniedzialek, zasada wszedzie jest taka sama tyle ze trzeba troche poznac interfejs i zmienic troszeczke filozofię pracy. pozdro!
Ania Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Przydałaby się lekka normal mapa na ścianach, teraz jest za mało chropowata. Ale klimat świetny.
mikeeho Napisano 14 Styczeń 2011 Autor Napisano 14 Styczeń 2011 dzięki ania, no juz koledzy wyżej pisali.następne się bardziej postaram
mikeeho Napisano 12 Luty 2011 Autor Napisano 12 Luty 2011 witam po dłuższej przerwie spowodowanej szkołą ostatnio przesiadłem się na 3ds maxa i cały czas ćwicze.to w zasadzie mója 2 maxowska praca kompletna(w moim mniemaniu) , która uważam, że coś mi dała.tematem jest drewniany samochodzik , pomysł zerżnięty z jakiegos tutoriala.w zasadzie ostro teraz ryzam te tutoriale i musze powiedzieć ,że cięzko jest znalezc coś dobrego.jak zawsze proszę o opinie i krytykę. pozdro
GrześDuro Napisano 12 Luty 2011 Napisano 12 Luty 2011 nie wiem jakiego renderera używasz ale mentalray'owski materiał arch&design na w zakładce special effects opcje "round corners". Taka podpowiedz co jest nie tak z modelem. A jezeli chodzi o render to takie niezdecydowanie czy odcien ma byc cieply czy zimny i wyszlo takie zółto zielono niewiadomo co. Jak ustawiasz kamere tak blisko podlogi a obiektem jest zabawka to radzil bym nie nachylać kadru, dybysmy mieli odniesc to do rzeczywistosci to "korpus aparatu przechodził by przez parkiet". A korzystając z takiego ustawienia mozesz pokusic sie o uzycie jakiegos DoF'a co jeszcze bardziej zwiekszy realizm i odczucie skali. Milej nauki;)
mikeeho Napisano 13 Luty 2011 Autor Napisano 13 Luty 2011 hej dzieki GrześDuro za korekty , uczę się dopero i w sumie ten obrazek miał mnie nauczyc mapowania materiałów i modelowania.co do silnika to uzywam vraya i nie zglebilem jeszczena tyle maxowskiej wersji tego renderera zeby wiedziec o takich fajnych opcjach.moglem coprawda bawic sie chamferem ale to sobie odpuscilem.sporo sie grzebalem z mapowaniem i cieszę się ze nie masz zastrzezen co do tego.co do kolorystyki to w sumie masz racje-postaram sie zapuscic wersję z bardziej zdecydowanym tonem kolorów.dziekuje raz jeszcze za krytykę. .ps. trafna uwaga co do kamery thx!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się