Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć! Prezentuję moją najnowszą pracę. Jej celem było przyswojenie obsługi mudboxa i jako tako nauka rzeźbienia. Biurko wykorzystałem z mojej poprzedniej pracy którą zobaczyć można tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71911

 

Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam!

 

Soft: 3ds max, mudbox, corel PP

 

 

 

NbyVn.jpg

 

5MFVG.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak jak koledzy wyżej, pomysł i potencjał a kadr masakryczny, nudny i statyczny.

Popracuj nad światłem koniecznie i kadrem, będzie dobrze.

Doceniam pracę nad modelami i budowanie sceny, widać trud i wkład w pracę

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze! A macie jakieś pomysłu jak udoskonalić to oświetlenie i kompozycję? Rozumiem że na pierwszym renderze kadr jest nudny, postać jest na środku, tak statycznie i w o góle ale myślę że drugi jest całkiem dobry. Nie rozumiem za to co to znaczy nudne oświetlenie, chciałem uzyskać efekt porannego światła podczas pochmurnej pogody i myślę że efekt ten udało mi się uzyskać. Chciałem pokazać taki zwykły, pozornie nieciekawy poranek. Jeśli takie światło jest nudne to macie jakieś propozycje na to z jakiej perspektywy pokazać postać i jakiego oświetlenia użyć żeby więcej wycisnąć z tej pracy?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności