koovert Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Cześć! Prezentuję moją najnowszą pracę. Jej celem było przyswojenie obsługi mudboxa i jako tako nauka rzeźbienia. Biurko wykorzystałem z mojej poprzedniej pracy którą zobaczyć można tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=71911 Wszelkie komentarze mile widziane. Pozdrawiam! Soft: 3ds max, mudbox, corel PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Światło jest strasznie nudne. Kompozycja tez niespecjalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 a szkoda, bo potencjał niesamowity w pomyśle i samym modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 tak jak koledzy wyżej, pomysł i potencjał a kadr masakryczny, nudny i statyczny. Popracuj nad światłem koniecznie i kadrem, będzie dobrze. Doceniam pracę nad modelami i budowanie sceny, widać trud i wkład w pracę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koovert Napisano 2 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2010 Dzięki za komentarze! A macie jakieś pomysłu jak udoskonalić to oświetlenie i kompozycję? Rozumiem że na pierwszym renderze kadr jest nudny, postać jest na środku, tak statycznie i w o góle ale myślę że drugi jest całkiem dobry. Nie rozumiem za to co to znaczy nudne oświetlenie, chciałem uzyskać efekt porannego światła podczas pochmurnej pogody i myślę że efekt ten udało mi się uzyskać. Chciałem pokazać taki zwykły, pozornie nieciekawy poranek. Jeśli takie światło jest nudne to macie jakieś propozycje na to z jakiej perspektywy pokazać postać i jakiego oświetlenia użyć żeby więcej wycisnąć z tej pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi