Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W maxie jest opcja dzielenia na wiele poligonow geometri, w Majce w edytorze atrybutów niby tez jest "tessellation atribute" ale on chyba tylko przy renderze coś tam radzi,

 

problem mam taki, że chce mój model eksportnąc do zbrusha a przy tym warto zwiększyć zagęszczenie siatki, w maxie jest sprawa prosta, jakieś pomysły przy Majeczce ? :)

Edytowane przez zielonyyyy
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak moim zdaniem to lepiej mieć w Mayce model jak najlżejszy a polycount to w zbrush'u podbić. Ale jeśli chcesz to zrobic to w Maya- Mesh/smooth/smooth options i ustawiasz. W zbrushu- Geometry/ divide

Napisano

No tak smooth tak przydatna opcja a tutaj w ogóle nie brałem jej pod uwagę, no dzięki dzięki chłopaki za pomoc, tak tak wiem staram się w majce mieć jak najlżejszy model, ale teraz chciałem wykonać "eksperyment" stąd to pytanie, no dzięki dzięki za podpowiedzi

 

pozdrawiam

Napisano

Acha :D to co Ty masz a kompa :D...

J mam nieprzyjemnosc pracowania na laptopie.

T7500 4GB DDR 667 gf8800GTS Vista X64. I mi zamula mysle kupic jakiegos quda stacjonarke.

Napisano

W Mayce i 10'000'000 polygonów łyknie Maya (przynajmniej u mnie na 12 GB ramu), nie w tym leży problem - problem się pojawia jak masz 10'000'000 polygonów i brudną (niepoprawnie budowaną) historię na 15 stron A4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności