zielonyyyy Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 (edytowane) W maxie jest opcja dzielenia na wiele poligonow geometri, w Majce w edytorze atrybutów niby tez jest "tessellation atribute" ale on chyba tylko przy renderze coś tam radzi, problem mam taki, że chce mój model eksportnąc do zbrusha a przy tym warto zwiększyć zagęszczenie siatki, w maxie jest sprawa prosta, jakieś pomysły przy Majeczce ? :) Edytowane 15 Grudzień 2010 przez zielonyyyy
Sebazx6r Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Nie wiem czy dobrze doradze ale zaznacz obiekt edit mesh ->> add divisions.
zielonyyyy Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 No tak tak add divisions to jest jedna opcja, ale w maxie jest to fajnie rozwiazane, chce miec 4mln poly, wpisuje i mam, w majce nie ma takich ulatwien ? dzieki Seba
Sebazx6r Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Z brush nie ma opcji podbijania ilos poligonow jak Mudbox??
altarian Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Tak moim zdaniem to lepiej mieć w Mayce model jak najlżejszy a polycount to w zbrush'u podbić. Ale jeśli chcesz to zrobic to w Maya- Mesh/smooth/smooth options i ustawiasz. W zbrushu- Geometry/ divide
Sebazx6r Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 smooth meshe tez mi przyszedl go glowy hmm. W maya da sie zrobic displacementa map ale to raczej latwiej w programie Zbrush lub mudbox.
zielonyyyy Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 No tak smooth tak przydatna opcja a tutaj w ogóle nie brałem jej pod uwagę, no dzięki dzięki chłopaki za pomoc, tak tak wiem staram się w majce mieć jak najlżejszy model, ale teraz chciałem wykonać "eksperyment" stąd to pytanie, no dzięki dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
Sebazx6r Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Tak przy okazji :D ale przy 2000.000 poli to Mayka moze Ci nie wyrabiac...
zielonyyyy Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 Ostatnio podzieliłem sobie cube na prawie 3 000 000 i bylo OK :D
Sebazx6r Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Acha :D to co Ty masz a kompa :D... J mam nieprzyjemnosc pracowania na laptopie. T7500 4GB DDR 667 gf8800GTS Vista X64. I mi zamula mysle kupic jakiegos quda stacjonarke.
zielonyyyy Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 Nie no, nie moge powiedzieć że było płynnie, ale zle też nie było, ja mam 4 gigsy, i gtsa 250, procek core2 quad
beny Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 W Mayce i 10'000'000 polygonów łyknie Maya (przynajmniej u mnie na 12 GB ramu), nie w tym leży problem - problem się pojawia jak masz 10'000'000 polygonów i brudną (niepoprawnie budowaną) historię na 15 stron A4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się