zielonyyyy Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 (edited) W maxie jest opcja dzielenia na wiele poligonow geometri, w Majce w edytorze atrybutów niby tez jest "tessellation atribute" ale on chyba tylko przy renderze coś tam radzi, problem mam taki, że chce mój model eksportnąc do zbrusha a przy tym warto zwiększyć zagęszczenie siatki, w maxie jest sprawa prosta, jakieś pomysły przy Majeczce ? :) Edited December 15, 2010 by zielonyyyy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Nie wiem czy dobrze doradze ale zaznacz obiekt edit mesh ->> add divisions. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielonyyyy Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 No tak tak add divisions to jest jedna opcja, ale w maxie jest to fajnie rozwiazane, chce miec 4mln poly, wpisuje i mam, w majce nie ma takich ulatwien ? dzieki Seba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Z brush nie ma opcji podbijania ilos poligonow jak Mudbox?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
altarian Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Tak moim zdaniem to lepiej mieć w Mayce model jak najlżejszy a polycount to w zbrush'u podbić. Ale jeśli chcesz to zrobic to w Maya- Mesh/smooth/smooth options i ustawiasz. W zbrushu- Geometry/ divide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 smooth meshe tez mi przyszedl go glowy hmm. W maya da sie zrobic displacementa map ale to raczej latwiej w programie Zbrush lub mudbox. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielonyyyy Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 No tak smooth tak przydatna opcja a tutaj w ogóle nie brałem jej pod uwagę, no dzięki dzięki chłopaki za pomoc, tak tak wiem staram się w majce mieć jak najlżejszy model, ale teraz chciałem wykonać "eksperyment" stąd to pytanie, no dzięki dzięki za podpowiedzi pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Tak przy okazji :D ale przy 2000.000 poli to Mayka moze Ci nie wyrabiac... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielonyyyy Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Ostatnio podzieliłem sobie cube na prawie 3 000 000 i bylo OK :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Acha :D to co Ty masz a kompa :D... J mam nieprzyjemnosc pracowania na laptopie. T7500 4GB DDR 667 gf8800GTS Vista X64. I mi zamula mysle kupic jakiegos quda stacjonarke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielonyyyy Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Nie no, nie moge powiedzieć że było płynnie, ale zle też nie było, ja mam 4 gigsy, i gtsa 250, procek core2 quad Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 W Mayce i 10'000'000 polygonów łyknie Maya (przynajmniej u mnie na 12 GB ramu), nie w tym leży problem - problem się pojawia jak masz 10'000'000 polygonów i brudną (niepoprawnie budowaną) historię na 15 stron A4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now