Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam do zaprezentowania Mitsubishi 3000 GT z 1991 r, które powstawało od października w ramach mini bitwy, samochód 88-95.

Nie jestem pewien czy to w ogóle nadaje się do działu FW, bo nie jest to skończone auto i można by wiele poprawić, a właściwie zrobić od nowa. Rendery pozostawiają wiele do życzenia jak i sam model. Ale z drugiej strony nie mam zamiaru do tego wracać bo ile można męczyć jeden projekt. Czas zabrać się za coś nowego ze zdobytym doświadczeniem. Dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali w bitwie :)

 

KLIK ->1920x1080

1postlres.png

 

KLIK ->1920x1080

2postlres.png

 

KLIK ->1920x1080

3postlres.png

 

 

 

KLIK ->1920x1080

4postlres.png

 

Wiem, że coś schrzaniłem z materiałami wnętrza, no ale trudno już nie zdążę tego poprawić ani nawet mi się nie chce, ale może wiecie co może być tego przyczyną?

53241978.png

32323946.png

47017734.png

45638237.png

67891894.png

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pamiętając początek to niezły postęp zrobiłeś ;) Rendery sprawiają wrażenie niebyt dopracowanych, zwłaszcza te 'zaśnieżone' materiały. W sumie to 1,2 i 4 nawet nie najgorzej wyglądają. Jakby trochę urozmaicić studio (szaaarość) i zrobić np. wykładzinę mającą fakturę zamiast lustrzanej podłogi mogło by być ciekawiej.

Napisano

noo żeś się wyrobił na ostatnią chwile :) to duży +

co do renderów, podobaja mi sie nawet 2 i 4

niestety materiały słabo wyszły. niepotrzebnie to studio ma błyszczacą podłoge. lakier ma jakies takie przypadkowe odbicia i zbdyt jednolite. hm nie wiem jak to wytłumaczyć najlepiej pooglądać na fotkach aut w studio jak się odbicia ukladają. polecam świecić w ściany a nie w auto. wtedy uzyska się ładne gradienty na lakierze (odbijające się studio) i unikniesz tych wypalonych białych prostokątów. bardzo niepokojące są te kropki na materiałach w wnętrzu i we wlotach w przednim zderzaku.co do szczegółów to szkoda ze nadkola mają w środku lakier.

poza tym model auta wyszedł bardzo fajnie i napewno zrobienie go bardzo duzo ci dało. mysle ze z następnym będzie jeszcze lepiej.

pozdro!

Napisano

No stary jak dla mnie jesteś największym zwycięzcą bitwy bez względu kto wygra w głosowaniu ;]. Zrobiłeś ogromny postęp. Co do renderów to 2 i 4 najlepsze może przez to że nie widać tak na nich niedociągnięć w renderze. Na 1,2,3 chyba lewitują lampy ;)

Napisano

super pomysl na prezentacje, bardzo ladnie ustawione wstepne swiatlo, ale brakuje wykonczenia. Przescieradla jednak bym nie dawal pod autko, lepiej by wygladaj z blyszczaca podloga jak juz ktos wspomnial. Mogles sie pokusic o lekki tuning w shopie, przynajmniej eliminujac bledy rendera (jakies dziwne kropy w wielu miejscach).

Napisano

Gratulacje ukończenia (zgodnie z terminem konkursu), jednak pracuj nadal nad tym samochodem. Ogólnie zrobiłeś najwięcej detalu ze wszystkich i to na niezłym poziomie, chyba że ktoś się jeszcze ujawni z jakąś niespodzianką.Pozdro

Napisano (edytowane)

pecet Dzięki. następne studio będzie lepsze, bo będzie następne ponieważ podpasował mi taki sposób prezentacji :)

fletcher Dzięki :) Wiedziałem o tych lampach i przeoczyłem je znowu.

EDIT: Stachu Dobre informacje, sprawdzę to z tym studiem :) Dzięki

vision Te zaśnieżenie próbowałem w szopie jakoś wytuszować, ale dało to jeszcze gorszy rezultat, więc zostało tak :). Ale macie jakieś przypuszczenia w ogóle dlaczego tak się stało?

bbandi Dzięki :) ale na ten samochód jestem już na nie. Może kiedyś do niego wrócę ale raczej zakładam realistyczną wersje, że porośnie go spora warstwa kurzu. Chcę zrobić coś nowego wreszcie :)

Edytowane przez Smoku
Napisano

Smoku a ty tego nie renderowałeś może już vray'em 2.0?

Ten materiał wnętrza to wygląda jak VrayCarPaintMtl właśnie z nowego 2.0

Co to za materiał tam nałożyłeś? Mógłbyś pokazać jak on wygląda?

Napisano

3 pierwsze to czysta fotografia slabszym aparatem, reszta juz odbiega jakoscia :]

 

ogolnie bardzo dobry swiezy pomysl ze studiem, samochodzik rowniez super wymodelowany, ogolnie duzy + :)

Napisano

freqfreq renderowane vray 1,5, materiał jest to vray plastic standardowy plus wepchnięte w kanał bump textura skóry.

blomd to bardzo możliwe ponieważ na wnętrze zmniejszyłem ustawienia by szybciej wyszedł render, zrobię próbę jakiś z wyższymi ustawieniami, tak ku samemu sprawdzeniu pochodzenia problemu. Dodam jeszcze że ten problem wystąpił przy oświetlaniu vray light`ami, przy vray sun było ok.

plasti Dzięki :) Wyszło jak wyszło następnym razem będzie mam nadzieję lepiej.

Napisano

No... Użyję mojego ulubionego słowa. Masakra. :)

Naprawdę świetnie wyszło!

 

//przepraszam że teraz dopiero ale wcześniej nie widziałem topicu :P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności