Smoku Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Witam, mam do zaprezentowania Mitsubishi 3000 GT z 1991 r, które powstawało od października w ramach mini bitwy, samochód 88-95. Nie jestem pewien czy to w ogóle nadaje się do działu FW, bo nie jest to skończone auto i można by wiele poprawić, a właściwie zrobić od nowa. Rendery pozostawiają wiele do życzenia jak i sam model. Ale z drugiej strony nie mam zamiaru do tego wracać bo ile można męczyć jeden projekt. Czas zabrać się za coś nowego ze zdobytym doświadczeniem. Dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali w bitwie :) KLIK ->1920x1080 KLIK ->1920x1080 KLIK ->1920x1080 KLIK ->1920x1080 Wiem, że coś schrzaniłem z materiałami wnętrza, no ale trudno już nie zdążę tego poprawić ani nawet mi się nie chce, ale może wiecie co może być tego przyczyną?
pecet Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Pamiętając początek to niezły postęp zrobiłeś ;) Rendery sprawiają wrażenie niebyt dopracowanych, zwłaszcza te 'zaśnieżone' materiały. W sumie to 1,2 i 4 nawet nie najgorzej wyglądają. Jakby trochę urozmaicić studio (szaaarość) i zrobić np. wykładzinę mającą fakturę zamiast lustrzanej podłogi mogło by być ciekawiej.
Stachu Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 noo żeś się wyrobił na ostatnią chwile :) to duży + co do renderów, podobaja mi sie nawet 2 i 4 niestety materiały słabo wyszły. niepotrzebnie to studio ma błyszczacą podłoge. lakier ma jakies takie przypadkowe odbicia i zbdyt jednolite. hm nie wiem jak to wytłumaczyć najlepiej pooglądać na fotkach aut w studio jak się odbicia ukladają. polecam świecić w ściany a nie w auto. wtedy uzyska się ładne gradienty na lakierze (odbijające się studio) i unikniesz tych wypalonych białych prostokątów. bardzo niepokojące są te kropki na materiałach w wnętrzu i we wlotach w przednim zderzaku.co do szczegółów to szkoda ze nadkola mają w środku lakier. poza tym model auta wyszedł bardzo fajnie i napewno zrobienie go bardzo duzo ci dało. mysle ze z następnym będzie jeszcze lepiej. pozdro!
fletcher Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 No stary jak dla mnie jesteś największym zwycięzcą bitwy bez względu kto wygra w głosowaniu ;]. Zrobiłeś ogromny postęp. Co do renderów to 2 i 4 najlepsze może przez to że nie widać tak na nich niedociągnięć w renderze. Na 1,2,3 chyba lewitują lampy ;)
vision3d Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 super pomysl na prezentacje, bardzo ladnie ustawione wstepne swiatlo, ale brakuje wykonczenia. Przescieradla jednak bym nie dawal pod autko, lepiej by wygladaj z blyszczaca podloga jak juz ktos wspomnial. Mogles sie pokusic o lekki tuning w shopie, przynajmniej eliminujac bledy rendera (jakies dziwne kropy w wielu miejscach).
bbandi Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Gratulacje ukończenia (zgodnie z terminem konkursu), jednak pracuj nadal nad tym samochodem. Ogólnie zrobiłeś najwięcej detalu ze wszystkich i to na niezłym poziomie, chyba że ktoś się jeszcze ujawni z jakąś niespodzianką.Pozdro
Smoku Napisano 31 Grudzień 2010 Autor Napisano 31 Grudzień 2010 (edytowane) pecet Dzięki. następne studio będzie lepsze, bo będzie następne ponieważ podpasował mi taki sposób prezentacji :) fletcher Dzięki :) Wiedziałem o tych lampach i przeoczyłem je znowu. EDIT: Stachu Dobre informacje, sprawdzę to z tym studiem :) Dzięki vision Te zaśnieżenie próbowałem w szopie jakoś wytuszować, ale dało to jeszcze gorszy rezultat, więc zostało tak :). Ale macie jakieś przypuszczenia w ogóle dlaczego tak się stało? bbandi Dzięki :) ale na ten samochód jestem już na nie. Może kiedyś do niego wrócę ale raczej zakładam realistyczną wersje, że porośnie go spora warstwa kurzu. Chcę zrobić coś nowego wreszcie :) Edytowane 31 Grudzień 2010 przez Smoku
freqfreq Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Smoku a ty tego nie renderowałeś może już vray'em 2.0? Ten materiał wnętrza to wygląda jak VrayCarPaintMtl właśnie z nowego 2.0 Co to za materiał tam nałożyłeś? Mógłbyś pokazać jak on wygląda?
blomd Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 Te "zaśnieżenia" są najprawdopodobniej od słabych ustawień irradiance map. Pomysł na render bardzo ciekawy.
plasti Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 3 pierwsze to czysta fotografia slabszym aparatem, reszta juz odbiega jakoscia :] ogolnie bardzo dobry swiezy pomysl ze studiem, samochodzik rowniez super wymodelowany, ogolnie duzy + :)
D4D4L Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 Fajnie to wyglada.... Portretowe oswietlenie do auta... loz ^^
Smoku Napisano 1 Styczeń 2011 Autor Napisano 1 Styczeń 2011 freqfreq renderowane vray 1,5, materiał jest to vray plastic standardowy plus wepchnięte w kanał bump textura skóry. blomd to bardzo możliwe ponieważ na wnętrze zmniejszyłem ustawienia by szybciej wyszedł render, zrobię próbę jakiś z wyższymi ustawieniami, tak ku samemu sprawdzeniu pochodzenia problemu. Dodam jeszcze że ten problem wystąpił przy oświetlaniu vray light`ami, przy vray sun było ok. plasti Dzięki :) Wyszło jak wyszło następnym razem będzie mam nadzieję lepiej.
pirx Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 No... Użyję mojego ulubionego słowa. Masakra. :) Naprawdę świetnie wyszło! //przepraszam że teraz dopiero ale wcześniej nie widziałem topicu :P
Rekomendowane odpowiedzi