Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich - jestem nowy na forum :)

 

Otóż przejdę do samego sedna sprawy: zakupiłem sobie kursik modelowania i animacji w 3ds maxie, ponieważ chcę zacząć w nim zabawę i... stanąłem na początku... Robię sobie plane'y, aby nałożyć blueprinty i niestety to nakładanie mi nie wychodzi - robię wszystko dokładnie tak jak w filmie, a tekstura zamiast rozciągnąć się na cały obiekt to powiela swoje małe kopie. Wiem, że to pewnie jakaś mała fajeczka, ale zrozumcie mnie - w takiej machinie do grafiki to można serio zabłądzić :P

 

Z góry dzięki za pomoc!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 934
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poszukaj w opcjach mapowania "tiling" - to parametr odpowiedzialny za "powtarzanie" tekstury w okreslonych osiach. Powinna być wartość 1.

Napisano

No niestety nadal nie działa :/

Tu daje screena z moich ustawień:

tekstury.jpg

Napisano

Tiling w material editorze nie jest najprawdopodobniej przyczyna Twojego problemu. UVW map modifier nałóż na obiekt. Dopasuj za pomocą bitmap fit lub fit i powinno być dobrze.

Napisano

Jeee, działa. Dzięki za pomoc :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności