Berger Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 Witam wszystkich :) Kolejna bryczka, tym razem nieco inne klimaty. Model robię już raczej dla przyjemności, bez jakiegoś super detalu. Jak narazie po 8h jest ile widać, reszty nie pokazuje, zostało dużo rzeczy do poprawienia po MS ( na bok trochę źle nałożyłem creas'a) no i z przodu zostało trochę siatkowych dziwactw, które trzeba wyczyścić. Myśle, że z modelem rusze znowu gdzieś koło weekendu: Klosze oczywiście są, narazie zdjęte, za dużo trójkątów. I baza przed MS:
M4rcus Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 naprawde ładnie i gładko, jedyne co mi nie pasuje to gril - w poziomie, przez znaczek na grilu biegnie lekki kant(mogles tego nie zauwazyc bo w chromie sie odbija ostro, ale każda limuzyna merca to ma(z nowej lini):) czekam na upy, pozdrawiam 1
Oleksiak Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 "na bok trochę źle nałożyłem creas'a" - tłumacz, prosze tłumacz ;) Na czym polega ta technika którą modelujesz ? Siateczke można prosić z tego creasowania i po dodatniu detali ? Ciekaw jestem jak to wygląda. Co do samego modelu to tylko gratulować umiejętności, kurcze 8h...;) Tylko pytanie na ostatnim ujęciu widać w okolicy lewej tylniej lampy jakieś wybrzuszenie tak powinno być ?
illusion Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 jak zrobić, żeby mieć takie czytelne blueprinty do modelowania? U mnie, jakbym nie kombinował z ustawieniami, zawsze mam poząbkowane... i mało czytelne. Możesz napisać, jakie masz ustawienia ?
Oleksiak Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 Jeśli można Berger... illusion wejdź do Customize > preference > Viewport > Configure driver i tam masz w opcje "Match bitmap size as closely as possible" dla "download texture size" Powinno zadziałać tylko musisz przeładować mapy w materiałach.
Smoku Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Oleksiak w editpoly w edge jest taka opcja crease, możesz dzięki jej zwiększaniu uzyskać ostre kształty po MS bez używania chamfera którego później trudno poprawić.
illusion Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 He, właśnie tak robiłem... prawie, bo przy okazji zaznaczałem kilka innych opcji i sie kaszaniło. A teraz działa... :)) i życie stało się prostsze :) Dzięki Oleksiak!
Oleksiak Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Smoku- aa... dzięki, ciekawe nigdy z tego nie korzystałem ;) Czekamy na Up'a ;)
Berger Napisano 4 Styczeń 2011 Autor Napisano 4 Styczeń 2011 M4rcus: Dzięki, nie zauważyłem leci rep. Oleksiak: Crease z poziomu MS; dodaje twarde krawędzie, trzyma kształt po konwersji taki jaki chcesz, nie zagęszcza tam siatki, nie niszczy jej, po konwersji i chamferowaniuwychodzą ładniejsze krawędzie (twardsze). Tymczasem mały up, częśc klosza gotowa (kilka rzeczy zostało i reflektory)
maciek.m Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Eh.. Cóż moge wiecej powiedziec :) a z tym crease cos mi nie idzie:P po przekonwerowaniu ponownie i dodaniu wygladzenia ta krawedz dalej jest ostra i nie chce sie modyfikowac :] Czekam na koniec modelowania i piekny realistyczny render :)
Berger Napisano 4 Styczeń 2011 Autor Napisano 4 Styczeń 2011 maciek.m: Po konwersji wejdź w MS jeszcze raz w tryb edge, ctrl+a i crease na 0. Czasem mogą się pojawiać takie krawędzie podczas modelowania. 1
maciek.m Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Dzieki, dziala :) ale i tak pewnie bede sie bal tego uzywac:P moze jakies autko zrobie na probe ta technika :)
Berger Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Napisano 5 Styczeń 2011 Dzięki, dla zainsteresowanych wrzucam bazę wozu, nieco już poprawioną przezemnie, choć może zostało coś czego nie zauważyłem. http://www.speedyshare.com/files/26083602/base_final2.max
Filippo Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Już zassałem. Elegancka ta baza. Będzie można po tobie pościągać:D Jedziesz dalej, znając twoje tempo pewnie niedługo wrzucisz już skończony:)
fletcher Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Świetny pomysł z wrzuceniem bazy! Widzę że robiłeś creasy z poziomu ms. Są jakieś różnice pomiędzy nimi a tymi z poziomu editable poly? I jeszcze raz dzięki wielkie za baze do postudiowania :D
Berger Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Napisano 5 Styczeń 2011 fletcher: jeśli mam być szczery to nie wiem, zawsze używałem tego z MS :) Wrzucam też dzisiejszy progress, dużo do poprawy praktycznie większość przetłoczeń tylnim kołem i róg światła:
Berger Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 Kolejny up, jest cień szansy, że na weekendzie model będzie gotowy, tyle że jest więcej do poprawy niż zrobienia :P Głównie żmudne przesuwanie wertexów i poprawianie nierównych przetłoczeń itd.:
Berger Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 Buda prawie skończona (jeszcze kilka zmian musze wprowadzić), zaraz się zajmę kołami:
trosiek Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 nie spieszyłbym się tak z tym, że buda już skończona ;) tył i bok to niestety zwaliłeś. tył z masą niezgodności, a bok krzywy. Przód też w paru miejscach nie taki jak trzeba.
Berger Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 trosiek: Cóż, jeśli mam być szczery to nie za bardzo widze tę masę niezgodności, fajnie by było gdybyś mógł je zaznaczyć, choć docelowo i tak będzie render tylko z przodu ;)
trosiek Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 ok. no problem. tylko żeby potem nie było, że się czepiam.
vision3d Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 prawdziwy demotywator:D ale w sumie bardzo dobrze wylapane bledy, warto poprawic.
Berger Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 trosiek: hehe, dzięki ale dość małych detali się chwytasz, nie oto mi chodzi w tym modelu :) Oczywiście linia boczna faktycznie jest za płaska; jednak bok jest napewno prosty, moge podrzucić siatke: Co do reszty myśle, że to kwestia poprzesuwania kilki linii, poza dolnymi ramkami, oczywiście klameczki i listewki poprawie :) I ofc leci repik edit/ Niestety punktów nie chce w tym momencie przydzielić, ale jak najszybciej postaram się je dodać ;)
trosiek Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 czy ja wiem czy takie detale... Detalami mógłbyś nazwać czepianie się o to, że czujniki parkowania z tyłu są nie tak ;) (swoją drogą to są) Masz ogromne szanse na bycie świetnym modelerem, więc dąż do perfekcji
pabulo Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 czy ja wiem czy takie detale... Detalami mógłbyś nazwać czepianie się o to, że czujniki parkowania z tyłu są nie tak ;) (swoją drogą to są) Masz ogromne szanse na bycie świetnym modelerem, więc dąż do perfekcji W tym tempie myśle że może dązyć do perfekcji juz w nastepnym modelu. Kurde podziwiam was chłopaki szczerze za pasje w wyszukiwaniu tych różnic :)
Predator Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 W tym tempie myśle że może dązyć do perfekcji juz w nastepnym modelu. Kurde podziwiam was chłopaki szczerze za pasje w wyszukiwaniu tych różnic :) Pabulo jesli ktos robi nontoper autka to takie rzeczy poprostu rzucaja sie dobitnie w oczy. trosiek swoim postem przypomniales mi forum z czasow jak kolega Sikham sie udzielal swoja droga dobre to byly czasy :) teraz brakuje osob ktore czarno na bialy pokazywaly by bledy nawet tym najbardziej pro :). Jesli chodzi o model to jesli nie rzucac sie do porownywania modelu z orginalem to wyglada naprawde bardzo dobrze. Pozdrowka i czekamy na dalsze etapy pracy.
Berger Napisano 8 Styczeń 2011 Autor Napisano 8 Styczeń 2011 Wrzucam to co zrobiłem wczoraj, jeszcze nie wszystko jest poprawione:
vision3d Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 jeszze jest kilka niezgodnosci, ale najbardziej kluja w oczy wglebienia pod klamki jak i same klamki, wogole nie przypomija tych z S classy... pracuj! :)
Berger Napisano 8 Styczeń 2011 Autor Napisano 8 Styczeń 2011 vision3d: heh, ok postaram się je poprawić, same wgłębienia powinny być ok: Model opon od freedom_figther'a :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się