Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich :)

Kolejna bryczka, tym razem nieco inne klimaty. Model robię już raczej dla przyjemności, bez jakiegoś super detalu. Jak narazie po 8h jest ile widać, reszty nie pokazuje, zostało dużo rzeczy do poprawienia po MS ( na bok trochę źle nałożyłem creas'a) no i z przodu zostało trochę siatkowych dziwactw, które trzeba wyczyścić. Myśle, że z modelem rusze znowu gdzieś koło weekendu:

 

42011661.jpg

 

Klosze oczywiście są, narazie zdjęte, za dużo trójkątów.

 

I baza przed MS:

 

82318142.jpg

 

38850921.jpg

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

naprawde ładnie i gładko, jedyne co mi nie pasuje to gril - w poziomie, przez znaczek na grilu biegnie lekki kant(mogles tego nie zauwazyc bo w chromie sie odbija ostro, ale każda limuzyna merca to ma(z nowej lini):)

 

czekam na upy, pozdrawiam

  • Like 1
Napisano

"na bok trochę źle nałożyłem creas'a" - tłumacz, prosze tłumacz ;)

 

Na czym polega ta technika którą modelujesz ?

Siateczke można prosić z tego creasowania i po dodatniu detali ? Ciekaw jestem jak to wygląda.

 

Co do samego modelu to tylko gratulować umiejętności, kurcze 8h...;)

 

Tylko pytanie na ostatnim ujęciu widać w okolicy lewej tylniej lampy jakieś wybrzuszenie tak powinno być ?

Napisano

jak zrobić, żeby mieć takie czytelne blueprinty do modelowania?

U mnie, jakbym nie kombinował z ustawieniami, zawsze mam poząbkowane... i mało czytelne.

Możesz napisać, jakie masz ustawienia ?

Napisano

Jeśli można Berger...

 

illusion wejdź do Customize > preference > Viewport > Configure driver i tam masz w opcje "Match bitmap size as closely as possible" dla "download texture size"

 

Powinno zadziałać tylko musisz przeładować mapy w materiałach.

Napisano

Oleksiak w editpoly w edge jest taka opcja crease, możesz dzięki jej zwiększaniu uzyskać ostre kształty po MS bez używania chamfera którego później trudno poprawić.

Napisano

He, właśnie tak robiłem... prawie, bo przy okazji zaznaczałem kilka innych opcji i sie kaszaniło.

A teraz działa... :)) i życie stało się prostsze :)

Dzięki Oleksiak!

Napisano

M4rcus: Dzięki, nie zauważyłem leci rep.

Oleksiak: Crease z poziomu MS; dodaje twarde krawędzie, trzyma kształt po konwersji taki jaki chcesz, nie zagęszcza tam siatki, nie niszczy jej, po konwersji i chamferowaniuwychodzą ładniejsze krawędzie (twardsze).

 

Tymczasem mały up, częśc klosza gotowa (kilka rzeczy zostało i reflektory)

 

10526676.jpg

Napisano

Eh.. Cóż moge wiecej powiedziec :) a z tym crease cos mi nie idzie:P po przekonwerowaniu ponownie i dodaniu wygladzenia ta krawedz dalej jest ostra i nie chce sie modyfikowac :] Czekam na koniec modelowania i piekny realistyczny render :)

Napisano

maciek.m: Po konwersji wejdź w MS jeszcze raz w tryb edge, ctrl+a i crease na 0. Czasem mogą się pojawiać takie krawędzie podczas modelowania.

  • Like 1
Napisano

Już zassałem. Elegancka ta baza. Będzie można po tobie pościągać:D

Jedziesz dalej, znając twoje tempo pewnie niedługo wrzucisz już skończony:)

Napisano

Świetny pomysł z wrzuceniem bazy! Widzę że robiłeś creasy z poziomu ms. Są jakieś różnice pomiędzy nimi a tymi z poziomu editable poly? I jeszcze raz dzięki wielkie za baze do postudiowania :D

Napisano

fletcher: jeśli mam być szczery to nie wiem, zawsze używałem tego z MS :)

 

Wrzucam też dzisiejszy progress, dużo do poprawy praktycznie większość przetłoczeń tylnim kołem i róg światła:

 

38378392.jpg

 

17420538.jpg

Napisano

Kolejny up, jest cień szansy, że na weekendzie model będzie gotowy, tyle że jest więcej do poprawy niż zrobienia :P Głównie żmudne przesuwanie wertexów i poprawianie nierównych przetłoczeń itd.:

 

36162516.jpg

 

12164302.jpg

Napisano

nie spieszyłbym się tak z tym, że buda już skończona ;) tył i bok to niestety zwaliłeś. tył z masą niezgodności, a bok krzywy. Przód też w paru miejscach nie taki jak trzeba.

Napisano

trosiek: Cóż, jeśli mam być szczery to nie za bardzo widze tę masę niezgodności, fajnie by było gdybyś mógł je zaznaczyć, choć docelowo i tak będzie render tylko z przodu ;)

Napisano

trosiek: hehe, dzięki ale dość małych detali się chwytasz, nie oto mi chodzi w tym modelu :) Oczywiście linia boczna faktycznie jest za płaska; jednak bok jest napewno prosty, moge podrzucić siatke:

 

89410630.jpg

 

Co do reszty myśle, że to kwestia poprzesuwania kilki linii, poza dolnymi ramkami, oczywiście klameczki i listewki poprawie :) I ofc leci repik

edit/

Niestety punktów nie chce w tym momencie przydzielić, ale jak najszybciej postaram się je dodać ;)

Napisano

czy ja wiem czy takie detale... Detalami mógłbyś nazwać czepianie się o to, że czujniki parkowania z tyłu są nie tak ;) (swoją drogą to są) Masz ogromne szanse na bycie świetnym modelerem, więc dąż do perfekcji

Napisano
czy ja wiem czy takie detale... Detalami mógłbyś nazwać czepianie się o to, że czujniki parkowania z tyłu są nie tak ;) (swoją drogą to są) Masz ogromne szanse na bycie świetnym modelerem, więc dąż do perfekcji

W tym tempie myśle że może dązyć do perfekcji juz w nastepnym modelu. Kurde podziwiam was chłopaki szczerze za pasje w wyszukiwaniu tych różnic :)

Napisano
W tym tempie myśle że może dązyć do perfekcji juz w nastepnym modelu. Kurde podziwiam was chłopaki szczerze za pasje w wyszukiwaniu tych różnic :)

Pabulo jesli ktos robi nontoper autka to takie rzeczy poprostu rzucaja sie dobitnie w oczy.

 

trosiek swoim postem przypomniales mi forum z czasow jak kolega Sikham sie udzielal swoja droga dobre to byly czasy :) teraz brakuje osob ktore czarno na bialy pokazywaly by bledy nawet tym najbardziej pro :). Jesli chodzi o model to jesli nie rzucac sie do porownywania modelu z orginalem to wyglada naprawde bardzo dobrze.

Pozdrowka i czekamy na dalsze etapy pracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności