Napisano 3 Styczeń 201114 l Witam wszystkich :) Kolejna bryczka, tym razem nieco inne klimaty. Model robię już raczej dla przyjemności, bez jakiegoś super detalu. Jak narazie po 8h jest ile widać, reszty nie pokazuje, zostało dużo rzeczy do poprawienia po MS ( na bok trochę źle nałożyłem creas'a) no i z przodu zostało trochę siatkowych dziwactw, które trzeba wyczyścić. Myśle, że z modelem rusze znowu gdzieś koło weekendu: Klosze oczywiście są, narazie zdjęte, za dużo trójkątów. I baza przed MS:
Napisano 3 Styczeń 201114 l naprawde ładnie i gładko, jedyne co mi nie pasuje to gril - w poziomie, przez znaczek na grilu biegnie lekki kant(mogles tego nie zauwazyc bo w chromie sie odbija ostro, ale każda limuzyna merca to ma(z nowej lini):) czekam na upy, pozdrawiam
Napisano 3 Styczeń 201114 l "na bok trochę źle nałożyłem creas'a" - tłumacz, prosze tłumacz ;) Na czym polega ta technika którą modelujesz ? Siateczke można prosić z tego creasowania i po dodatniu detali ? Ciekaw jestem jak to wygląda. Co do samego modelu to tylko gratulować umiejętności, kurcze 8h...;) Tylko pytanie na ostatnim ujęciu widać w okolicy lewej tylniej lampy jakieś wybrzuszenie tak powinno być ?
Napisano 3 Styczeń 201114 l jak zrobić, żeby mieć takie czytelne blueprinty do modelowania? U mnie, jakbym nie kombinował z ustawieniami, zawsze mam poząbkowane... i mało czytelne. Możesz napisać, jakie masz ustawienia ?
Napisano 3 Styczeń 201114 l Jeśli można Berger... illusion wejdź do Customize > preference > Viewport > Configure driver i tam masz w opcje "Match bitmap size as closely as possible" dla "download texture size" Powinno zadziałać tylko musisz przeładować mapy w materiałach.
Napisano 4 Styczeń 201114 l Oleksiak w editpoly w edge jest taka opcja crease, możesz dzięki jej zwiększaniu uzyskać ostre kształty po MS bez używania chamfera którego później trudno poprawić.
Napisano 4 Styczeń 201114 l He, właśnie tak robiłem... prawie, bo przy okazji zaznaczałem kilka innych opcji i sie kaszaniło. A teraz działa... :)) i życie stało się prostsze :) Dzięki Oleksiak!
Napisano 4 Styczeń 201114 l Smoku- aa... dzięki, ciekawe nigdy z tego nie korzystałem ;) Czekamy na Up'a ;)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Autor M4rcus: Dzięki, nie zauważyłem leci rep. Oleksiak: Crease z poziomu MS; dodaje twarde krawędzie, trzyma kształt po konwersji taki jaki chcesz, nie zagęszcza tam siatki, nie niszczy jej, po konwersji i chamferowaniuwychodzą ładniejsze krawędzie (twardsze). Tymczasem mały up, częśc klosza gotowa (kilka rzeczy zostało i reflektory)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Eh.. Cóż moge wiecej powiedziec :) a z tym crease cos mi nie idzie:P po przekonwerowaniu ponownie i dodaniu wygladzenia ta krawedz dalej jest ostra i nie chce sie modyfikowac :] Czekam na koniec modelowania i piekny realistyczny render :)
Napisano 4 Styczeń 201114 l Autor maciek.m: Po konwersji wejdź w MS jeszcze raz w tryb edge, ctrl+a i crease na 0. Czasem mogą się pojawiać takie krawędzie podczas modelowania.
Napisano 4 Styczeń 201114 l Dzieki, dziala :) ale i tak pewnie bede sie bal tego uzywac:P moze jakies autko zrobie na probe ta technika :)
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor Dzięki, dla zainsteresowanych wrzucam bazę wozu, nieco już poprawioną przezemnie, choć może zostało coś czego nie zauważyłem. http://www.speedyshare.com/files/26083602/base_final2.max
Napisano 5 Styczeń 201114 l Już zassałem. Elegancka ta baza. Będzie można po tobie pościągać:D Jedziesz dalej, znając twoje tempo pewnie niedługo wrzucisz już skończony:)
Napisano 5 Styczeń 201114 l Świetny pomysł z wrzuceniem bazy! Widzę że robiłeś creasy z poziomu ms. Są jakieś różnice pomiędzy nimi a tymi z poziomu editable poly? I jeszcze raz dzięki wielkie za baze do postudiowania :D
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor fletcher: jeśli mam być szczery to nie wiem, zawsze używałem tego z MS :) Wrzucam też dzisiejszy progress, dużo do poprawy praktycznie większość przetłoczeń tylnim kołem i róg światła:
Napisano 6 Styczeń 201114 l Autor Kolejny up, jest cień szansy, że na weekendzie model będzie gotowy, tyle że jest więcej do poprawy niż zrobienia :P Głównie żmudne przesuwanie wertexów i poprawianie nierównych przetłoczeń itd.:
Napisano 6 Styczeń 201114 l Autor Buda prawie skończona (jeszcze kilka zmian musze wprowadzić), zaraz się zajmę kołami:
Napisano 7 Styczeń 201114 l nie spieszyłbym się tak z tym, że buda już skończona ;) tył i bok to niestety zwaliłeś. tył z masą niezgodności, a bok krzywy. Przód też w paru miejscach nie taki jak trzeba.
Napisano 7 Styczeń 201114 l Autor trosiek: Cóż, jeśli mam być szczery to nie za bardzo widze tę masę niezgodności, fajnie by było gdybyś mógł je zaznaczyć, choć docelowo i tak będzie render tylko z przodu ;)
Napisano 7 Styczeń 201114 l prawdziwy demotywator:D ale w sumie bardzo dobrze wylapane bledy, warto poprawic.
Napisano 7 Styczeń 201114 l Autor trosiek: hehe, dzięki ale dość małych detali się chwytasz, nie oto mi chodzi w tym modelu :) Oczywiście linia boczna faktycznie jest za płaska; jednak bok jest napewno prosty, moge podrzucić siatke: Co do reszty myśle, że to kwestia poprzesuwania kilki linii, poza dolnymi ramkami, oczywiście klameczki i listewki poprawie :) I ofc leci repik edit/ Niestety punktów nie chce w tym momencie przydzielić, ale jak najszybciej postaram się je dodać ;)
Napisano 7 Styczeń 201114 l czy ja wiem czy takie detale... Detalami mógłbyś nazwać czepianie się o to, że czujniki parkowania z tyłu są nie tak ;) (swoją drogą to są) Masz ogromne szanse na bycie świetnym modelerem, więc dąż do perfekcji
Napisano 7 Styczeń 201114 l czy ja wiem czy takie detale... Detalami mógłbyś nazwać czepianie się o to, że czujniki parkowania z tyłu są nie tak ;) (swoją drogą to są) Masz ogromne szanse na bycie świetnym modelerem, więc dąż do perfekcji W tym tempie myśle że może dązyć do perfekcji juz w nastepnym modelu. Kurde podziwiam was chłopaki szczerze za pasje w wyszukiwaniu tych różnic :)
Napisano 7 Styczeń 201114 l W tym tempie myśle że może dązyć do perfekcji juz w nastepnym modelu. Kurde podziwiam was chłopaki szczerze za pasje w wyszukiwaniu tych różnic :) Pabulo jesli ktos robi nontoper autka to takie rzeczy poprostu rzucaja sie dobitnie w oczy. trosiek swoim postem przypomniales mi forum z czasow jak kolega Sikham sie udzielal swoja droga dobre to byly czasy :) teraz brakuje osob ktore czarno na bialy pokazywaly by bledy nawet tym najbardziej pro :). Jesli chodzi o model to jesli nie rzucac sie do porownywania modelu z orginalem to wyglada naprawde bardzo dobrze. Pozdrowka i czekamy na dalsze etapy pracy.
Napisano 8 Styczeń 201114 l Autor Wrzucam to co zrobiłem wczoraj, jeszcze nie wszystko jest poprawione:
Napisano 8 Styczeń 201114 l jeszze jest kilka niezgodnosci, ale najbardziej kluja w oczy wglebienia pod klamki jak i same klamki, wogole nie przypomija tych z S classy... pracuj! :)
Napisano 8 Styczeń 201114 l Autor vision3d: heh, ok postaram się je poprawić, same wgłębienia powinny być ok: Model opon od freedom_figther'a :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto