Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moja pierwsza scena w maxie i moj pierwszy WIP.

 

Bedzie to scena przedstawiajaca koncowke partii T. Czarneckiego z 1956 roku.

 

Wszystkie figury potrzebne do sceny sa juz gotowe (powiedzmy ze gotowe, bo jak narazie nie jestem z nich zadowolony), od lewej krol, pionek, laufer i hetman (w razie watpliwosci).

 

Pozostaje detailing, texturing i lightining. Nie jestem jeszcze do konca pewien koncepcji przedstawienia pomyslu, ale moze cos sie wyklaruje.

 

Dodam ze szachownica tez juz gotowa.

 

Oto 1-szy render:

 

chess01.jpg

 

i screenshot z viewportu

 

 

chess02.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A jakiego rodzaju szachy będą. To znaczy z czego planujesz je wykonać [Textura]. Jeżeli niemasz koncepcji to podsuwam wykonanie ich z porcelany. a szachownicę zrub ze szkła :) i faktycznie ten cross jest zamalutki powiększ go :) i pracuj dalej ja tez jestem początkujacy ale uczę się tak jak ty niezałamuj bo to najważniejsze :)

 

Gość User190
Napisano

Szachy to chyba tez polymodeling z Out Of Box?? Dużo łątwiej i łądniej byłoby za pomoca spline i modyfikatora Lathe, a później Poly...

Napisano

Wlasnie zastanawialem sie nad tym i zgadzam sie, marnotractwo, zrobie z jednego boxa, a dodatki... jakie dodatki np - jestem ciekaw o co chodzi?

 

M@ti: nie rozumiem - polymodeling z Out Of Box - ja wlasnie robie splajnami i wytaczam Lathe. Na czym polega polymodeling z Out Of Boxa ?? - ciagle sie ucze.

 

Przy okazji mam pytanie, kiedy przekonwertuje do editable poly to nie da rady spowrotem edytowac splajna? Przed konwersja do poly musze zrobic sobie kopie obietku i ukryc zeby miec w razie pozniejszych zmian w splajnie ??

 

Orion: Chce zakonczyc narazie swoja koncepcje drewnianych szachow, ale daj jakies referki tych szklanych to zrobie pozniej material dla Ciebie. Niestety nie ogladalem Xmena i nie mam pojecia jak wygladaly.

 

Dzieki za zainteresowanie i od razu mowie ze jestem newbie i dlatego powoli mi to idzie.

 

[Edited on 5-6-2004 by theurgicus]

Napisano

Powoli do przodu.

Powiekszylem krzyz u krola i zmienilem jeszcze kilka detali.

 

Wzialem sie za texturing i tutaj probny render. Jak wam sie podobaja materialy - chyba pionek najlepszy. Mysle ze tutaj nie ma co kombinowac, wg mnie za bardzo sie blyszcza, powinny byc troche bardziej matowe i bedzie ok.

 

 

chess_texturing.jpg

 

Powiedzcie mi jeszcze czy materialy dla poszczegolnych rendererow sa inne tzn. tym razem zrobilem rendering standardowym rendererem dla maxa (chyba Scanline). Jesli bede chcial uzyc np brazila to musze zmieniac materialy, ich ustawienia ?? Gdzies tak czytalem...

Napisano

Dodaj jakieś odbicia (rozmyte najlepiej) i zwiększ parametr glossiness dla tych rozbłysków. No i dodaj delikatnego bumpa, albo jakiegoś noisa (też \"subtelnego\" :]) do spectacular level.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności