Napisano 5 Czerwiec 200420 l Moja pierwsza scena w maxie i moj pierwszy WIP. Bedzie to scena przedstawiajaca koncowke partii T. Czarneckiego z 1956 roku. Wszystkie figury potrzebne do sceny sa juz gotowe (powiedzmy ze gotowe, bo jak narazie nie jestem z nich zadowolony), od lewej krol, pionek, laufer i hetman (w razie watpliwosci). Pozostaje detailing, texturing i lightining. Nie jestem jeszcze do konca pewien koncepcji przedstawienia pomyslu, ale moze cos sie wyklaruje. Dodam ze szachownica tez juz gotowa. Oto 1-szy render: i screenshot z viewportu
Napisano 5 Czerwiec 200420 l szachownica to pewnie box z mapka checker z 2 teksturami drewna ten krzyz u krola chyba za maly
Napisano 5 Czerwiec 200420 l A jakiego rodzaju szachy będą. To znaczy z czego planujesz je wykonać [Textura]. Jeżeli niemasz koncepcji to podsuwam wykonanie ich z porcelany. a szachownicę zrub ze szkła :) i faktycznie ten cross jest zamalutki powiększ go :) i pracuj dalej ja tez jestem początkujacy ale uczę się tak jak ty niezałamuj bo to najważniejsze :)
Napisano 5 Czerwiec 200420 l Autor Szachy chce zrobic z drewna. Jakas fajna teksturka starego drewna. A szachownica to 36 boxow :)
Napisano 5 Czerwiec 200420 l po co boxy jak to mozna zrobic texture ? pozatym moglbys jeszcze jakies szczególy pododawac....
Napisano 5 Czerwiec 200420 l Szachy to chyba tez polymodeling z Out Of Box?? Dużo łątwiej i łądniej byłoby za pomoca spline i modyfikatora Lathe, a później Poly...
Napisano 5 Czerwiec 200420 l Autor Wlasnie zastanawialem sie nad tym i zgadzam sie, marnotractwo, zrobie z jednego boxa, a dodatki... jakie dodatki np - jestem ciekaw o co chodzi? M@ti: nie rozumiem - polymodeling z Out Of Box - ja wlasnie robie splajnami i wytaczam Lathe. Na czym polega polymodeling z Out Of Boxa ?? - ciagle sie ucze. Przy okazji mam pytanie, kiedy przekonwertuje do editable poly to nie da rady spowrotem edytowac splajna? Przed konwersja do poly musze zrobic sobie kopie obietku i ukryc zeby miec w razie pozniejszych zmian w splajnie ?? Orion: Chce zakonczyc narazie swoja koncepcje drewnianych szachow, ale daj jakies referki tych szklanych to zrobie pozniej material dla Ciebie. Niestety nie ogladalem Xmena i nie mam pojecia jak wygladaly. Dzieki za zainteresowanie i od razu mowie ze jestem newbie i dlatego powoli mi to idzie. [Edited on 5-6-2004 by theurgicus]
Napisano 5 Czerwiec 200420 l ... o modele pionkow, ze splajna faktycznie latwej by bylo i lathe a pozniej przerobic
Napisano 11 Czerwiec 200420 l Autor Powoli do przodu. Powiekszylem krzyz u krola i zmienilem jeszcze kilka detali. Wzialem sie za texturing i tutaj probny render. Jak wam sie podobaja materialy - chyba pionek najlepszy. Mysle ze tutaj nie ma co kombinowac, wg mnie za bardzo sie blyszcza, powinny byc troche bardziej matowe i bedzie ok. Powiedzcie mi jeszcze czy materialy dla poszczegolnych rendererow sa inne tzn. tym razem zrobilem rendering standardowym rendererem dla maxa (chyba Scanline). Jesli bede chcial uzyc np brazila to musze zmieniac materialy, ich ustawienia ?? Gdzies tak czytalem...
Napisano 11 Czerwiec 200420 l Autor kru - zaskoczyles mnie bystroscia, apropo to to z lewej to hetman
Napisano 11 Czerwiec 200420 l Dodaj jakieś odbicia (rozmyte najlepiej) i zwiększ parametr glossiness dla tych rozbłysków. No i dodaj delikatnego bumpa, albo jakiegoś noisa (też \"subtelnego\" :]) do spectacular level.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto