Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie ,umieszczam po raz pierwszy moja prackę to moja pierwsza praca ,wiem że qpa w niej niedociągnięć ,brak warsztatu,a kompozycja siada-takie braki ,ale i tak prosze Wszystkich którzy mają większe pojęcie odemnie o wskazówki na przyszłosć zarówno techniczne jak i wszelakie - aha żeby nie było niejasnosci to książka jest wymodelowana z tutka zamieszczonego na max3d.pl .Pozdrawiam wszystkich

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

textura sciany po :

1. jest rozciągnieta

tex ksiazki :

1. poco ten bump ?

ogulnie :

1.kieliszek jest troche za duzy co do ksiązki

ogulnie jakos tak plastikowo (jak to w wielu nowonarodzonych pracach poczatkujacych)

Napisano

Ładny obraz, kielich.

 

Model ksiazki jest zbyt oszczędny. Tekstury ściany, ksiażki, podłogi radze poprawić.

 

Światło również nieciekawe.

Napisano

ramo obrazu skiszone.... popatrz na dolny lewy róg.... poszczególne listwy dziwnie przecodzą przez siebie i wychodzi to troche za duzo w dół.

Napisano

oprócz tego mam pytanie ,bo nie wiem dlaczego mi tak sie stało,spójrzcie na książke ,a raczej na jej dolna część ,pojawily sie na niej delikatne jakby \"zabrudzenia\"prawie na całej długosci-dlaczego?może ktoś wie?

Napisano

oprócz tego mam pytanie ,bo nie wiem dlaczego mi tak sie stało,spójrzcie na książke ,a raczej na jej dolna część ,pojawily sie na niej delikatne jakby \"zabrudzenia\"prawie na całej długosci-dlaczego?może ktoś wie? jesli chodzi o grubość szkła to zamierzona,a proporcja kielicha do ksiażki również ,tak chciałem mieć taki potężny szklany kielich:-),poniewaz nigdzie nie można qpic takich rzeczy :-)

Napisano

tak było by fajnie gdyby mi sie coś wylało z tego kielicha ,ale niestety jeszcze nie wiem jak się za to zabrać żeby wyglądało naturalnie a nie \"plastikowo poliestrowo\",nie umiem jeszcze tego.......

Napisano

Jak chodzi o światło to najbardziej drażni mnie jego pomieszanie z poplątaniem...

Jeśli jest to światło punktowe imitujące światło świecy (co sugeruje obrazek) to zauważ że na ścianie rozciąga się ono równomiernie aż do sufitu... w ogóle nie słabnie wraz z odległością a to okrutnie ujmuje reazlimu...no i światła odbitego brakuje...choćby od ścian... warto takie rzeczy choć delikatnie zaznaczyć... dużo lepiej się scenka wtedy prezentuje

Napisano

Kris_R - no własnie jak wszystko u mnie w maxie to na razie experymenty ,nie wiem jak zrobic to swiatło zeby przygasało,a jesli próbowałem zrobic cos w stylu światło świecy to nie oswietlało mi wszystkiego i zawsze czegos nie było widac,i jeszcze wspomniałes o swietle odbitym od ścian ?tez niestety dla mnie novum ,stąd własnie taki rozgardiasz swietlny - z braku wiedzy

Napisano

hmm przepraszam ... moge sie mylic ... ale czy na scianie to textura kosza wiklinowego ? takiej plecionki ? :)

 

chyba wszystko juz zostalo powiedziane ... poza tym za na poczatku zawsze tak jest ... niby jakichs razacych bledow nie ma ... a jednak do konca oka nie cieszy :) wszystko przychodzi z czasem ... a u ciebie zapowiada sie naprawde ladnie ...

 

pozdrawiam

Gość User190
Napisano

Jak an laika to nieźle, ale brakuje mi troszkę jakiegoś GI, photonów, DOFa, kaustyki... daj komputerowi odwdzięczyć się za kasę w niego włożoną... :P

Napisano

Hej,

jestem na podobnym etapie co Ty, więc na \"plastikowość\" też szukam recepty, ale rzucę garścią rad:

- zmień teksturę ścian na bardziej przypominającą mur - w standardowych mapach maxa jest tego sporo

- popraw ramę w rogach, może na łączenie po skosie

- zmień oświetlenie ścian.

- zlikwiduj bumpa na literach a dodaj na ścianach:-)

Te zacieki na książce moim zdaniem są OK;-). Kieliszek też, możesz go ewentualnie trochę zmniejszyć, może dodać jakiś wylewający się płyn...

Pzdr

Napisano

generalnie z każdej sceny można wycisnąć jakies pięć razy więcej jeś;li iodpalisz ją pod jakims lepszym renderem.. ściągnij sobie demko v-raya.. z podstawowymi ustawieniami ktoś Ci zawsze pomoże pozatym tutków z tego od groma.. sam zobazcysz że ten sam render ale pod v-ray`em będzie wyglądał już lepiej.. a co do światła.. pamiętaj o tym ,że niekoniecznie wszystko musi być odkryte i pokazane w 100 procentach.. to właśnie to czego nie widać , lub widaćtylko częściowo działa na korzyść , można to porównać do studyjnego oświtlania swiatłem gdzie kontrolujesz każdąlinię cienai i światła.. abezposrednie zdjęcie z użyciem flasha z automatu.. co jest ciekawsze.. pomyśl o tym ... co do tekstur.. to polecam robienie własnych .. zawsze daje to lepsze efekty aniżeli te bazowe.. mnóstwo zdjęć za free w wysokiej resznajdziesz w necie.. to by było chyba na tyle...pozdr

 

Napisano

Serdecznie dziękuję za słowa otuchy ,krytyki i wskazówki ,biorę się do pracy ,pozdr4owienia dla wszystkich zajawkowiczów maxa :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności