Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jest taka sytuacja:

-robię bazę głowy z uvw

-eksportuje do zbrusza

-maluje na tej dyńce i robię displacement

-zniżam geometrię na 1 i eksportuje

-disp jest ok, wszystko ok...ale

-kiedy na model nakładam unvrapa, żeby coś popoprawiać, cała siatka jest rozłożona prawidłowo, tyle że stanowi luźno poskładane poligony, z vertexami, które co prawda się ze sobą pokrywaja ale nie są ze soba połączone

-moje pytanie brzmi : w którym momencie mogłem popełnić błąd?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To nie błąd tylko chamski Bug w zbrushu. Też to miałem. W zbrushu 4 to już mi się nie zdarzyło. Spróbuj zaznaczyć vertexy i dać weld uvs w uvedit w maksie ale boje sie ze to nic nie da.

Napisano

To nie bug,to tylko dziwne ustawienia standardowe w zbrushu.Defaultowo masz wyłączone merge uv coordinates przy exporcie.Trzeba wcisnąć guzik w zakładce przed exportem i po problemie;)

Napisano (edytowane)

Spróbuj tak jak mówi mafida ale u mnie nie pomagało. Najlepiej wrzucać już zmapowaną bazę - oszczdność czasu i problemów. Jak nic nie pomoże to najlepiej załatwić to uvmasterem na już istniejących seamach.

Edytowane przez Lucek
Napisano

u mnie tez nie podzialalo , ale znalazem inny sposob.

Jezeli uzywacie ZB4 nalezy exportowac przez GoZ.

1. Baza w Maxsie

2. Scupulting w ZB

3. Uvw w ZB za pomoca UVW Master

4. Export do maxa za pomoca GoZ

5. Poprawki w uvw

6. z maxa do ZB za pomoca GoZ

 

u mnie dziala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności