mihpolak Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 jest taka sytuacja: -robię bazę głowy z uvw -eksportuje do zbrusza -maluje na tej dyńce i robię displacement -zniżam geometrię na 1 i eksportuje -disp jest ok, wszystko ok...ale -kiedy na model nakładam unvrapa, żeby coś popoprawiać, cała siatka jest rozłożona prawidłowo, tyle że stanowi luźno poskładane poligony, z vertexami, które co prawda się ze sobą pokrywaja ale nie są ze soba połączone -moje pytanie brzmi : w którym momencie mogłem popełnić błąd?
Lucek Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 To nie błąd tylko chamski Bug w zbrushu. Też to miałem. W zbrushu 4 to już mi się nie zdarzyło. Spróbuj zaznaczyć vertexy i dać weld uvs w uvedit w maksie ale boje sie ze to nic nie da.
mihpolak Napisano 24 Luty 2011 Autor Napisano 24 Luty 2011 Dzięki. przynajmniej wystarczy, żeby mi ciśnienie zeszło.
mafida Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 To nie bug,to tylko dziwne ustawienia standardowe w zbrushu.Defaultowo masz wyłączone merge uv coordinates przy exporcie.Trzeba wcisnąć guzik w zakładce przed exportem i po problemie;)
mihpolak Napisano 25 Luty 2011 Autor Napisano 25 Luty 2011 dziwny jest ten zbrush. Tak czy owak po serduszku dla każdego.
Polg Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Czy piszecie o tym z czym ja sie teraz mecze ? :) Normalnie zwariuje juz nie wiem o co chodzi
Lucek Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 (edytowane) Spróbuj tak jak mówi mafida ale u mnie nie pomagało. Najlepiej wrzucać już zmapowaną bazę - oszczdność czasu i problemów. Jak nic nie pomoże to najlepiej załatwić to uvmasterem na już istniejących seamach. Edytowane 7 Marzec 2011 przez Lucek
Polg Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 u mnie tez nie podzialalo , ale znalazem inny sposob. Jezeli uzywacie ZB4 nalezy exportowac przez GoZ. 1. Baza w Maxsie 2. Scupulting w ZB 3. Uvw w ZB za pomoca UVW Master 4. Export do maxa za pomoca GoZ 5. Poprawki w uvw 6. z maxa do ZB za pomoca GoZ u mnie dziala
Lucek Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 W zbrushu 4 to w ogóle nie miałem takiego problemu. Prędzej w 3.1 i 3.5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się