Jump to content

Import modelu z Unwrapem do maxa


mihpolak

Recommended Posts

jest taka sytuacja:

-robię bazę głowy z uvw

-eksportuje do zbrusza

-maluje na tej dyńce i robię displacement

-zniżam geometrię na 1 i eksportuje

-disp jest ok, wszystko ok...ale

-kiedy na model nakładam unvrapa, żeby coś popoprawiać, cała siatka jest rozłożona prawidłowo, tyle że stanowi luźno poskładane poligony, z vertexami, które co prawda się ze sobą pokrywaja ale nie są ze soba połączone

-moje pytanie brzmi : w którym momencie mogłem popełnić błąd?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spróbuj tak jak mówi mafida ale u mnie nie pomagało. Najlepiej wrzucać już zmapowaną bazę - oszczdność czasu i problemów. Jak nic nie pomoże to najlepiej załatwić to uvmasterem na już istniejących seamach.

Edited by Lucek
Link to comment
Share on other sites

u mnie tez nie podzialalo , ale znalazem inny sposob.

Jezeli uzywacie ZB4 nalezy exportowac przez GoZ.

1. Baza w Maxsie

2. Scupulting w ZB

3. Uvw w ZB za pomoca UVW Master

4. Export do maxa za pomoca GoZ

5. Poprawki w uvw

6. z maxa do ZB za pomoca GoZ

 

u mnie dziala

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy