mihpolak Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 jest taka sytuacja: -robię bazę głowy z uvw -eksportuje do zbrusza -maluje na tej dyńce i robię displacement -zniżam geometrię na 1 i eksportuje -disp jest ok, wszystko ok...ale -kiedy na model nakładam unvrapa, żeby coś popoprawiać, cała siatka jest rozłożona prawidłowo, tyle że stanowi luźno poskładane poligony, z vertexami, które co prawda się ze sobą pokrywaja ale nie są ze soba połączone -moje pytanie brzmi : w którym momencie mogłem popełnić błąd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 To nie błąd tylko chamski Bug w zbrushu. Też to miałem. W zbrushu 4 to już mi się nie zdarzyło. Spróbuj zaznaczyć vertexy i dać weld uvs w uvedit w maksie ale boje sie ze to nic nie da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihpolak Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Dzięki. przynajmniej wystarczy, żeby mi ciśnienie zeszło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 To nie bug,to tylko dziwne ustawienia standardowe w zbrushu.Defaultowo masz wyłączone merge uv coordinates przy exporcie.Trzeba wcisnąć guzik w zakładce przed exportem i po problemie;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihpolak Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 dziwny jest ten zbrush. Tak czy owak po serduszku dla każdego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polg Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Czy piszecie o tym z czym ja sie teraz mecze ? :) Normalnie zwariuje juz nie wiem o co chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 (edited) Spróbuj tak jak mówi mafida ale u mnie nie pomagało. Najlepiej wrzucać już zmapowaną bazę - oszczdność czasu i problemów. Jak nic nie pomoże to najlepiej załatwić to uvmasterem na już istniejących seamach. Edited March 7, 2011 by Lucek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polg Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 u mnie tez nie podzialalo , ale znalazem inny sposob. Jezeli uzywacie ZB4 nalezy exportowac przez GoZ. 1. Baza w Maxsie 2. Scupulting w ZB 3. Uvw w ZB za pomoca UVW Master 4. Export do maxa za pomoca GoZ 5. Poprawki w uvw 6. z maxa do ZB za pomoca GoZ u mnie dziala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 W zbrushu 4 to w ogóle nie miałem takiego problemu. Prędzej w 3.1 i 3.5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now