Napisano 24 Luty 201114 l jest taka sytuacja: -robię bazę głowy z uvw -eksportuje do zbrusza -maluje na tej dyńce i robię displacement -zniżam geometrię na 1 i eksportuje -disp jest ok, wszystko ok...ale -kiedy na model nakładam unvrapa, żeby coś popoprawiać, cała siatka jest rozłożona prawidłowo, tyle że stanowi luźno poskładane poligony, z vertexami, które co prawda się ze sobą pokrywaja ale nie są ze soba połączone -moje pytanie brzmi : w którym momencie mogłem popełnić błąd?
Napisano 24 Luty 201114 l To nie błąd tylko chamski Bug w zbrushu. Też to miałem. W zbrushu 4 to już mi się nie zdarzyło. Spróbuj zaznaczyć vertexy i dać weld uvs w uvedit w maksie ale boje sie ze to nic nie da.
Napisano 24 Luty 201114 l To nie bug,to tylko dziwne ustawienia standardowe w zbrushu.Defaultowo masz wyłączone merge uv coordinates przy exporcie.Trzeba wcisnąć guzik w zakładce przed exportem i po problemie;)
Napisano 7 Marzec 201114 l Czy piszecie o tym z czym ja sie teraz mecze ? :) Normalnie zwariuje juz nie wiem o co chodzi
Napisano 7 Marzec 201114 l Spróbuj tak jak mówi mafida ale u mnie nie pomagało. Najlepiej wrzucać już zmapowaną bazę - oszczdność czasu i problemów. Jak nic nie pomoże to najlepiej załatwić to uvmasterem na już istniejących seamach. Edytowane 7 Marzec 201114 l przez Lucek
Napisano 7 Marzec 201114 l u mnie tez nie podzialalo , ale znalazem inny sposob. Jezeli uzywacie ZB4 nalezy exportowac przez GoZ. 1. Baza w Maxsie 2. Scupulting w ZB 3. Uvw w ZB za pomoca UVW Master 4. Export do maxa za pomoca GoZ 5. Poprawki w uvw 6. z maxa do ZB za pomoca GoZ u mnie dziala
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto